خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

  • ارسال شده: دی ۲, ۱۳۹۸ ۴:۳۹ ب.ظ
  • انقضاء: 8420 روز, 23 ساعت
حفاظ کرکره ای پنجره آمل

توضیحات بیشتر

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

حفاظ کرکره ای پنجره آمل مازندران | حفاظ کرکره ای پنجره آمل شمال | حفاظ کرکره ای پنجره آمل در شمال | حفاظ کرکره ای پنجره آمل در مازندران | حفاظ کرکره ای پنجره آمل در مازندران شمال ایران | قیمت حفاظ کرکره ای پنجره آمل | نصب حفاظ کرکره ای پنجره آمل | شرکت تولیدی حفاظ کرکره ای پنجره آمل

درباره گروه فنی مهندسی پی تا بام قائم

گروه فنی مهندسی پی تا بام قائم از سال ۱۳۸۵ تاکنون بعنوان یکی از پیشگامان صنعت ساختمان در بخش درب های اتوماتیک،زمینه ساز برقراری امنیت و آرامش بوده و کماکان زینت بخش پروژه های صنعتی و مسکونی می باشد.

هسته اصلی این گارگروه فنی مهندسی با بهره گیری از دانش روز و کادری مجرب متشکل از مهندسین معماری و برق و الکترونیک بعنوان اولین کار گروه در زمینه اتوماسیون انواع درب و راهبند در شمال کشور در استان مازندران مطرح بوده و خواهد بود.

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷ تلفن دفتر

۰۹۳۹۱۲۱۸۵۸۲ خانم عباسی

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

اکنون گروه فنی مهندسی پی تا بام قائم در دومین دهه‌ فعالیت خود رضایت مشتریان، نصب مهندسی، گارانتی حقیقی و استفاده از تکنسین‌های مجرب را به بدیهی‌ترین و اولین اصول کاری کار گروه ویلا تک تبدیل کرده است. 

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

ما اعتقاد داریم که کار با کیفیت حق اولیه مشتری است و بر این اعتقاد پایبند مانده‌ایم. ما و همکاران ما در گروه فنی مهندسی پی تا بام قائم راستی و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار داده و به آسایش خاطر شما می‌اندیشیم. برای ما فروش آغاز یک تعهد است.

حفاظ کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی یکی از انواع درب‌های اتوماتیک است که با استفاده از موتور الکتریکی در جهت عمودی جابه‌جا می‌شوند و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد ایمنی و ضد سرقت شدن می‌شوند.

مطلب پیشنهادی: تعمیرات موتور کرکره برقی

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

اجزای حفاظ کرکره برقی

کرکره‌های برقی از چند جزء اصلی تشکیل شده‌اند که عبارت‌اند از:

موتور کرکره برقی: وظیفه موتور تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی است، در واقع با فشار دادن ریموت کرکره موتور تیغه را به حرکت در می‌آورد و باعث بالا یا پایین رفتن آن می‌شود.

موتورها سه نوع اصلی دارند:

  • سنترال: این موتورها برای تیغه‌های سبک و میزان تردد متوسط مناسب هستند و نسبت به دو مدل دیگر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • توبلار: این نوع موتورها مناسب کرکره‌های سبک با میزان تردد کم هستند. فضای کمی را اشغال می‌کنند و در دو نوع صنعتی و کوچک تولید می‌شوند.
  • ساید: موتورهای ساید برای کرکره‌های سنگین و میزان تردد بالا مناسب هستند و دارای باتری نیز هستند به همین دلیل قیمت آن‎ها بیشتر از دو گزینه دیگر است.تیغه کرکره برقی: بدنه اصلی کرکره را تیغه می‌گویند که بر اساس جنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند: آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات. تیغه‌ها ظاهر کرکره را تشکیل می‌دهند به همین دلیل آن‌ها را در طرح‌های گوناگون و مناسب همه سلیقه‌ها تهیه می‌کنند. ریل کرکره برقی به فضایی که تیغه در آن قرار می‌گیرد و جابه‌جا می‌شود ریل گفته می‌شود. در داخل ریل از لاستیک استفاده می‌شود تا اصطکاک بین تیغه و ریل را کاهش دهد.

مطلب پیشنهادی: کرکره برقی اتاق خواب

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

انواع کرکره برقی

همانطور که گفتیم حفاظ‌ها انواع زیادی دارند و برای کاربری‌های مختلفی به کار می‌روند. در اینجا به معرفی مهم‌ترین انواع کرکره‌ها می‌پردازیم.

 کرکره برقی درب آپارتمان

از جدیدترین کاربری‌های حفاظ‌ها، حفاظ کرکره برقی درب آپارتمان است که در ورودی درب آپارتمان به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت نصب می‌شوند. این حفاظ‌ها در رنگ‌بندی‌‌های متنوعی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید متناسب با رنگ دیوار گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. یکی از مزایای اصلی آن‌ها ماندگاری رنگ است.در این حفاظ‌ها معمولا تیغه‌های فولادی به کار می‌رود، به همین دلیل در برابر ضربه به شدت مقاوم هستند. هزینه ساخت حفاظ کرکره برقی درب ساختمان کمتر از درب‌های فلزی است و فضایی را اشغال نمی‌کند.

کرکره برقی پنجره ساختمان

 

اگر به دنبال افزایش امنیت منزل خود هستید پیشنهاد می‌کنیم از کرکره مخصوص پنجره استفاده کنید. این حفاظ‌ها در دو نوع دستی و برقی موجود هستند که بهتر است از حفاظ کرکره برقی پنجره استفاده کنید زیرا این حفاظ‌ها با ریموت باز و بسته می‌شوند و نیازی به اهرم مکانیکی نیست. علاوه بر این سروصدای کمتری ایجاد می‌کنند و به دلیل وجود پلی کربنات شفاف هستند و فضای داخل خانه را تاریک نمی‌کنند. هم‌چنین در زمستان مانع خروج گرما و در تابستان مانع ورود گرما می‌شوند به همین دلیل هزینه‌های مصرف انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

کرکره برقی پارکینگ

یکی از متداول‌ترین انواع کرکره برقی، حفاظ کرکره برقی پارکینگ است که از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آن این است که فضایی از پارکینگ اشغال نمی‌کنند؛ پس اگر مساحت پارکینگ شما کم است بهتر است از این حفاظ‌ها استفاده کنید.

کرکره برقی مغازه

کرکره‌های برقی مخصوص مغازه و فروشگاه‌ها جزء اولین مکان‌هایی بود که از این نوع حفاظ‌ها استفاده کردند و تا امروز بهترین انتخاب برای تامین امنیت مغازه است. پس اگر به دنبال یک حفاظ محکم و مطمئن هستید باید به سراغ کرکره برقی مغازه بروید.

مزایای حفاظ کرکره برقی

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید از حفاظ کرکره برقی استفاده کنیم؟ در این قسمت چند مزیت اصلی این حفاظ‌ها را در مقایسه با انواع قدیمی عنوان کردیم:

  • کنترل از راه دور

این حفاظ‌ها از طریق ریموت کنترل کار می‌کنند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و سختی حفاظ‌های قدیمی و مکانیکی را ندارند. حتی با قطعی برق نیز مشکلی برای شما پیش نمی‌آید.

 

  • امنیت بالا

حفاظ کرکره برقی ضد سرقت است و با توجه به جنس ساخت آن‌ها به سختی ضربه می‌بیند.

  • زیبایی

تنوع رنگ و ظاهر کرکره‌های برقی باعث زیبایی درب ورود پارکینگ یا درب منزل شما می‌شود.

  • قیمت کرکره برقی

عوامل زیادی در تعیین قیمت کرکره برقی از جمله ابعاد و اندازه متراژ، نوع موتور، نوع تیغه و نوع کاربری موثر هستند.

  • امکان چاپ تبلیغات

شما می‌توانید اطلاعات تماس و حتی آدرس سایت خود را با کیفیت خوب روی این حفاظ‌ها چاپ کنید و زمانی که مغازه بسته است از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید.

این مقاله را هم بخوانید: بهترین مارک کرکره برقی

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

کرکره مناسب برای حفاظ درب آپارتمان

بهترین نوع برای حفاظ درب ساختمان کرکره آلومینیومی است چرا که عایق صدا هستند و از ورود سروصدا به خانه جلوگیری می‌کند. این نوع حفاظ‌ها طرح و رنگ‌بندی متنوعی دارند و شما با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

سخن پایانی

به طور کامل به بررسی حفاظ کرکره برقی و انواع آن پرداختیم. انتخاب کرکره برقی می‌تواند گام مهمی در افزایش امنیت خانه و محل کار شما باشد و اگر سوالی در این زمینه دارید کافی است با متین هوشمند ، متخصص خدمات و فروش کرکره برقی، تماس بگیرید یا در قسمت نظرات آن را مطرح کنید.

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

سوالات متداول

قیمت حفاظ کرکره برقی چطور محاسبه می شود؟

قیمت حفاظ کرکره برقی با توجه به نوع قطعات استفاده شده از قبیل نوع موتور، نوع فولاد، نوع تیغه و اندازه و ابعاد آن بررسی و محاسبه می شود.

برای درب ورودی آپارتمان از چه نوع حفاظی می توان استفاده کرد؟

برای درب ورودی آپارتمان بهتر است که از کرکره های آلومینیومی استفاده شود ، زیرا علاوه بر محکم بودن، عایق صدا نیز است.

مزایای استفاده از کرکره برقی چیست؟

۱- کنترل از راه دور ۲- امنیت بالا ۳-زیبایی و تنوع رنگ ۴-قیمت مناسب

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی با موتور کوچک است که با باز و بسته شدن در فشار یک دکمه نصب شده است. موتور را میتوان به منبع برق سیمی و یامی توان برای بهره وری انرژی آن ها را به انرژی خورشیدی وصل کرد تا باز کنداین دستگاه با استفاده از کنترل راه دور کوچک و یک پانل است که در داخل خانه نصب شده است و در جایی اداره میشودمزیت اصلی کرکره است که راحتی شما را فراهم میاورد شما میتوانید باز یا بسته شدن را دقیقا همانطور که میخواهید انجام دهید با فشردن یک دکمه بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید . شما همچنین میتوانید کرکره غلتکی با سنسور که به صورت خودکار افزایش ویا کاهش کرکره با توجه به زمان از روز یا شرایط آب و هوایی در خارج مناسب است هزینه تعمیر و نگهداری کرکره برقی پایین میباشد.

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

حفاظ کرکره ای پنجره آمل

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایهگردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است.

 

تولید ونصب حفاظ کرکره برقی آمل | حفاظ کرکره برقی آمل حفاظ درب ئ پنجره ویلا و آپارتمان | طراحی تولید و نصب حفاظ کرکره برقی آمل

شناسه آگهی : 3245df9aa66768fb

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3