خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل

  • ارسال شده: مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۵:۴۴ ق.ظ
  • انقضاء: 8379 روز, 13 ساعت
قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل

توضیحات بیشتر

قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل

قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل | قیمت پنجره آلومینیومی ساده در آمل | قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل شمال | قیمت پنجره آلومینیومی ساده در آمل مازندران | قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل در شمال ایران

تلفن همره ۱ : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن همراه ۲ : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

دفتر مرکزی استان مازندران : آمل میدان هزارسنگر جنب ترمینال فیروزی مجنمع فیروزی واحد ۱۵

درفتر مرکزی تهران : ما بین نواب و اسکندری کوچه افروخته پلاک ۲ طبقه

موارد موثر بر هزینه ساخت در و پنجره آلومینیومی

در و پنجره‌های آلومینیومی سبک هستند. ظرافت و سبکی بالای آلومینیوم باعث شده است که گزینه مناسبی برای کارکردن در ساختمان‌هایی باشد که دارای نمای یکپارچه شیشه‌ای و یا پنجره‌های بدون قاب (فرملس) هستند.

اما خواص دیگری هم در آلومینیوم وجود دارد که در طی سالیان گذشته باعث می‌شد این ماده نسبت به مواد دیگری مثل UPVC و یا وینیل، امتیاز پایین تری بگیرد.

خواصی مثل عایق نبودن، خوردگی و پوسیدگی به مرور زمان، از مواردی بودندکه با تولید آلیاژهای جدید آلومینیوم مثل «ترمال بریک» که هم عایق بهتری هستند و هم خاصیت رنگ پذیری و تنوع رنگی بیشتری دارد، رفع شدند و دوباره آلومینیوم را به یکی از پرکاربردترین متریال های ساخت در و پنجره تبدیل کردند.

سفارش ساخت در و پنجره آلومینیومی هم از سوی مشتری های خانگی که قصد تعویض و نوسازی پنجره های قدیمی را دارند در سنجاق ثبت می شوند و هم از سوی پیمانکاران پروژه های بزرگ تر. در مورد مشتری های خانگی این سفارش می تواند در ادامه پروژه بازسازی و یا بصورت مجزا ثبت و توسط متخصصین اجراشود.

در آوردن پنجره های قدیمی

بیرون آوردن پنجره های قبلی در صورتی که کار نصب هم توسط سازنده پنجره های جدید انجام شود نیاز به کمی تخریب و کار بنایی پس از نصب دارد. البته این موارد قبل از انجام سفارش توسط طرفین مطرح و بر روی آن توافق می شود.

جنس، تک جداره یا دوجداره

دو عامل مهمی که بر قیمت پنجره اثرگذار هستند جنس چارچوب و تک جداره و دوجداره بودن و البته کیفیت شیشه می باشد. علاوه بر این ها نوع عملکرد پنجره و اینکه بصورت کشویی یا لولایی باز و بسته می شود هم بر هزینه ساخت و میزان کار متخصص اثرمی گذارد.

کیفیت پنجره های قدیمی

برخی از سازندگان و متخصصین آلومینیوم پنجره های قبلی را هم در صورتیکه فلزی و خیلی کهنه نباشند با محاسبه وزن تقریبی از شما می خرند. البته در غیر اینصورت خود مشتری مجبور است راهی را برای خلاص شدن از پنجره های قدیمی تر پیداکند.

این خدمت توسط متخصصین آلومینیوم سازی ارائه می شود.

قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل

قیمت پنجره آلومینیومی ساده آمل

شناسه آگهی : 4235dad44048e3b3

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3