خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

نمایندگی فروش آجر نما بابل

  • ارسال شده: تیر ۱۷, ۱۳۹۸ ۳:۴۳ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
نمایندگی فروش آجر نما بابل

توضیحات بیشتر

نمایندگی فروش آجر نما بابل

نمایندگی فروش آجر نما بابل | نمایندگی فروش آجر نما بابل مازندران | نمایندگی فروش آجر نما بابل در استان مازندران | شمال نمایندگی فروش آجر نما بابل مازندران عاملیت فروش انواع آجر نما آجر نسوز آجر قزاقی آجر فرشی آجر سنتی | عاملیت و نمایندگی فروش آجر نما بابل در شمال استان مازندران

نمایندگی فروش آجر نما بابل

عاملیت فروش و نمایندگی آجر نسوز در مازندران

عاملیت فروش آجر بابل

گروه فنی مهندسی زاو فروشنده انواع اجرهای نما و نسوز در مازندران

دفتر فروش آجر: مازندران سرخرود دفتر فنی مهندسی زاو

شماره تماس جهت سفارش و خرید آجر:

۰۹۱۲۱۹۳۷۸۹۷ هژبری

آجر نما

یکی از انواع آجرها، آجر نما است که برای ایجاد نمای زیبا در ساختمان‌ها و خانه‌ها به کار می‌رود. امروزه با ورود پیشرفت صنعت ساختمان، آجرها کمتر در اسکلت سازه‌ها به کار می‌روند، اما همچنان در نمای ساختمان و بدنه به کار می‌روند. آجر نما علاوه بر اینکه باید از استانداردها لازم برخوردار باشد، لازم است که در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب مقاوم باشد و به‌ آسانی آسیب نبیند.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

آجر نسوز نما دارای تنوع بالایی در رنگ، سایز و طرح می باشد و بسیاری از طراحان خلاق، در زمان اجرای نماهای آجرنسوز، از آن ها به صورت تصادفی استفاده می کنند، که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن در نماها، تفاوت در سبک، طرح و رنگ، در تک تک آجرهای نسوز به کار رفته را به نمایش می گذارند. آجرهای نسوز به دلیل مقاومت بالا، جذب آب مناسب و همچنین گیرایی بالا در تماس با ملات، از مزایای متفاوتی نسبت به دیگر مصالح در مراحل نصب و اجرا برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

جالب است که بدانید در زمان اجرای نماهای ساختمانی با استفاده از آجر نسوزنما، به هنرنمایی و دقت بیشتری نیاز است، و همین امر سبب جذابیت و برتری نمای آجر نسوز شده است.

مزیت های استفاده از آجر نما نسوز

آجر نما نسوز به دلیل مزیت هایی که دارد مورد توجه بوده و بازار خرید و فروش بالایی را از آن خود کرده است. مقاومت بالا به دماهای بسیار بالا تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد از ویژگی های مطلوب و مهم این آجر نما هاست. همین ویژگی سبب کاربرد گسترده ی این آجر در صنعت و ساختمان شده است.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

اگر دقت کرده باشید بسیاری از آجرها در اثر تماس با هوای مرطوب و نم دچار سفیدک و شوره می شوند، این موضوع سبب می شود تا نمای ساختمان ها زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهد، در حالی که استفاده از آجرنما نسوز این معضل را به وجود نمی اورد و اجری ضد شوره و ضد سفیدک می باشد.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

آجر نسوز نما در مقایسه با آجر نما سوز ضخامت کمتری داشته و تنوع رنگ، سایز و طرح بیشتری دارد.
آجر نسوز نما در برابر عوامل محیطی، ضربات فیزیکی و عوامل شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین باعث عایق شدن ساختمان در برابر سرما و گرما می شود.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

آجرنما نسوز در برابر سایش و فرسایش مقاوم بوده و سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد.
در مناطقی مانند شمال ایران که در اثر رطوبت زیاد ممکن است نمای ساختمان ها جلبک بزند،آجر نسوز بهترین گزینه می باشد، چرا که در برابر رشد جلبک ها و میکروارگانیسم ها مقاوم بوده و شرایط را برای رشد و تکثیر ان ها فراهم نمی کند.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

آجر نسوز نما ثبوت رنگ بالایی داشته و در اثر عوامل محیطی مختلف چون تابش خورشید، رطوبت و دمای بالا و یا پایین رنگ خود را حفظ می کند.
گران بودن آجر نسوز نما نسبت به سایر آجر نماها، نصب سخت تر آن و مهارت بیشتر برای نصب آن از محدودیت های اجرایی آجر نسوز می باشد. اما با توجه به مزیت های زیادی که دارد این معایب به چشم نمی آیند.

نمایندگی فروش آجر نما بابل

نمایندگی فروش آجر نما بابل

نمایندگی فروش آجر نما بابل

بابُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) معروف به شهر بهارنارنج[۹] مرکز شهرستان بابل– دومین شهر پرجمعیت استان مازندران می‌باشد.[۱۰] این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود.[۱۱] بابل مرکز مخابرات استان مازندران[۱۲] و مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایرانمی‌باشد.[۱۳] جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

شناسه آگهی : 6515d23305094b9c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3