خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

چادور دوزی در بابل

  • ارسال شده: خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
چادور دوزی در بابل مسافرتی

توضیحات بیشتر

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل مسافرتی | چادور دوزی در بابل – چادر مسافرتی- چادر ماشین- چادور سایبان مغازه- چادور پنجره و تراس و درب ورودی | چادور دوزی در بابل چادر ماشین | چادور دوزی در بابل چادر سایبان | چادور دوزی در بابل چادر پارکینگ | چادور دوزی بابل چادور کودک | چادور دوزی در بابل چادور خیمه | چادور دوزی در بابل چادور کامیون | چادور دوزی در بابل چادور پنجره | چادور دوزی در بابل مازندران | چادور دوزی در بابل در شمال

چادر دوزی و باران گیر رضا در بابل

بزرگترین تولیدکننده انواع چادرهای ماشین مسافرتی و سقف و سوله های ارگان های نظامی و چادرهای وانت نیسان مزدا خاور و سایبان مغازه ارسال رایگان همه محصولات چادر دوزی رضا چادور کالسکه- چادور جلو پنجره و پارکینگ – کیسه خواب – کمد لباس – چادر مسافرتی – میز و صندلی – محصولات بادی – چادر ماشین – آلاچیق – سایبان مغازه – انواع پارچه های برزنتی – انواع پارچه های مشمایی – فانوس,زیرانداز,صندلی تاشو – چادر خیمه ای – چادر کودک – چادر عصایی

تلفن همراه : ۰۹۱۱۱۱۶۱۸۹۲

مدیریت : رضا عباس زده

برای بازدید از نمونه کارهای ما به کانال تلکرام ما مراجعه فرماِیید

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل

چادور دوزی در بابل



نکته هایی برای خرید چادر مسافرتی

به همسفران خود فکر کنید
هدف تان از خرید چادر چیست؟ قرار است همیشه همراه خانواده به دل طبیعت بروید و پیک نیک های یک روزه داشته باشید؟ قاعدتاً برای چنین استفاده ای در اولین مرحله باید به فضای کافی چادر و سبک بودن آن توجه کنید.
همچنین تهویه ی چادری که قرار است به صورت دسته جمعی از آن استفاده شود، بسیار اهمیت دارد.

چادور دوزی در بابل

مقاومت و کیفیت کف چادر
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادر ها با لایه های مختلف اورتان است.

چادور دوزی  بابل

جداره ای که برای سقف چادر به کار می رود
بهتر است که سقف چادر شما از یک پارچه ی یک سره دوخته شده باشد تا احتمال ورود آب باران به داخل چادر به کمترین حد برسد. گاهی سقف چادر ها را با پارچ های چند لایه مانند پارچه هایی که برای پوشاندن روی تریلر ها و یا قایق ها استفاده می شود، می سازند. این پارچه ها به راحتی در برابر فشار قطرات باران و یا ستگ های نوک تیز مقاومت می کنند.

چادور دوزی بابل

بابُل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) معروف به شهر بهارنارنج[۹] مرکز شهرستان بابل-پرجمعیت‌ترین شهرستان استان مازندران و دومین شهرستان پرجمعیت شمال کشور-، و دومین شهر پرجمعیت استان مازندران و همچنین از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال کشور می‌باشد. شهرستان بابل به مرکزیت شهر بابل، پرجمعیت‌ترین شهرتسان مازنی‌نشین جهان است. بابل(بارفروش)، پیش از دوران آغامحمدخان و تأسیس سلسله قاجاریه،یعنی دوران افشاریان و نیز زندیان، مرکز طبرستان(مازندران) بوده‌است.[۱۰] این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود.[۱۱] بابل مرکز مخابرات استان مازندران[۱۲] و مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران می‌باشد.[۱۳] جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

چادور دوزی بابل

بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور در زمینه پزشکی، کشاورزی، دانشگاهی، سیاسی، فرهنگی و مهم‌ترین شهر تجاری مازندران در گذر تاریخ بوده‌است. بابل دارای پیشینه ای قابل توجه و نقشی اساسی در استان مازندران و شمال کشور است. در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند. بابل، شهری دانشگاهی است بطوریکه تا دهه ۶۰، ۳ دانشگاه برتر شمال کشور در ۳ رشتهٔ علوم تجربی، علوم ریاضی و علوم انسانی، در بابل فعالیت می‌کردند(هم اکنون دانشگاه مازندران در بابلسر قرار دارد که اواسط دهه۶۰ از شهرستان بابل جدا گردیده است.).

چادور دوزی بابل

بــابــل دارای بیش از ۲۱ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی می‌باشد . یکی از مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی است که رتبه اول را در میان دانشگاه‌های صنعتی ایران داراست.[۱۵] همچنین بابل تن‌ها شهر غیر مرکز استان در شمال ایران است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری دارد. دانشگاه علوم پزشکی بابل نخستین -و یکی از مهم ترین- دانشگاه علوم پزشکی در شمال کشور است.[۱۶]. این شهر در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز، و در فاصله ۱۵ کیلومتری دریای مازندران و همچنین ۳۹ کیلومتری غرب ساری (مرکز استان) و ۲۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران (پایتخت)، واقع شده‌است.

شناسه آگهی : 3825cf77eab59122

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3