خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

رب انار طبیعی بهشهر

  • ارسال شده: ۲۴/۰۵/۱۳۹۷ ۰۰:۵۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
رب انار طبیعی بهشهر

توضیحات بیشتر

رب انار طبیعی بهشهر

رب انار طبیعی بهشهر | فروش رب انار طبیعی بهشهر | فروش و پخش عمده رب انار طبیعی بهشهر | شمال رب انار طبیعی بهشهر | مازندران رب انار طبیعی بهشهر

بهشهر یکی از شهرهای مهم و بهترین شهر در تولید انار می باشد . در روستاهای بههشر انار به فرآورده های مختلف تبدیل میشود . تمام تولیدات انار در بهشهر طبیعی و بدون دخالت دستگاه می باشد . انار و فرآوردهای جانبی تهیه شده از آن مانند آب انار، رب انار و کنسانتره انار از جمله خوراکی هایی هستند که به دلیل خاصیت چربی سوزی، به شما در لاغر شدن و آب کردن چربی‌های اضافی بدن به ویژه چربی اطراف ناحیه شکم و پهلوها کمک میکند و برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل بسیار مفید است.
خواص رب انار برای لاغری

متخصصان تغذیه معتقدند افراد چاق و دارای اضافه وزن با مصرف انار به همراه یک رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی، می توانند از شر چربی‌های زائد بدن خود به ویژه چربی های اطراف شکم برای همیشه نجات یابند. مکانیسم تاثیر رب انار برای لاغری به شرح زیر است:

مصرف منظم رب انار میزان اسیدهای چرب در خون (NEFA) را کاهش می‌دهد. مطالعات قبلی نشان داده بود میزان NEFA به ذخیره چربی زیادی در اطراف شکم بستگی دارد، بنابراین با کاهش آن به تبع از میزان چربی اطراف شکم کاسته میشود.
مصرف رب انار میزان کلسترول خون را کاهش داده و موجبچربی سوزی و لاغری شکممی شود.
فراورده‌های تهیه شده از انار که که مهمترین آن رب انار است، به عمق بافت‌ها نفوذ کرده و از تجمع چربی‌ها جلوگیری می کند.
اسید لینولنیک و پولیفنول موجود در رب انار باعث سوخت و ساز بدن می شود و چربی‌های اضافه بدن را می سوزاند.
در مورد مصرف رب انار برای لاغری لازم به ذکر است، انار نیز مانند گوجه فرنگی از آن دسته خوراکی‌هایی است که پخته شده آن خواص بیشتری نسبت به خام آن دارد و معمولا در طب سنتی نیز از انار پخته (رب انار) برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید
organicshomal.com

رب انار طبیعی بهشهر

رب انار طبیعی بهشهر

بِهشَهر، از شهرهای خاوری استان مازندران، واقع در ایران و مرکز شهرستان بهشهراست. زبان محلی مردم بهشهر زبان مازندرانی است. طبق آخرین سرشماری جمعیت بهشهر در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۹۴۷۰۲ نفر می‌باشد. بهشهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است.

شناسه آگهی : 3145b72ec4fcf897

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3