خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

قرقاول فروشی بهشهر

  • ارسال شده: ۰۱/۰۶/۱۳۹۷ ۲۳:۱۵
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
قرقاول فروشی بهشهر

توضیحات بیشتر

قرقاول فروشی بهشهر

قرقاول فروشی بهشهر | قرقاول فروشی بهشهر با قیمتهای رقابتی | شمال قرقاول فروشی بهشهر | مازندران قرقاول فروشی بهشهر | قرقاول فروشی بهشهر در شمال | قرقاول فروشی بهشهر در مازندران

خصوصیات قرقاول ها
پرورش قرقاول در پاره ای از مراکز مهم دامپروری دنیا نظیرکشورهای انگلستان، آلمان، لهستان، فرانسه، بلژیک، هلند و آمریکا جریان داشته و برخلاف سایر طیور اهلی نگهداری این حیوان چندان عمومیت ندارد. علت محدودیت فعالیت مذبور اکثراً بخاطر عدم اطلاع دامپروران در امر پرورش حیوان نامبرده است و تصور می شود که نمی توان استفاده های کافی و زیادی ازنگهداری قرقاول حاصل نمود.

زیرا عدم آگاهی از نحوه پرورش و نبودن دانش روز و منابع تحقیقاتی در خصوص این پرندگان اغلب باعث شکست علاقه مندان به پرورش در نتیجه زیانهای جبران ناپذیر از این بابت می باشد که در نهایت باعث دلسردی و کناره گیری می گردد. زیبائی خاص و رنگهای جالب و متنوع پرهای قرقاول موجب شده است که حیوان نامبرده جزء یکی از بهترین پرندگان زینتی جهان بشمار رفته و نژادهای مختلف آن باقیمت بسیار زیاد بفروش می رسد.

قرقاول از نژادهای متعددی تشکیل یافته که کلیه آنها با داشتن رنگهای مختلف مشخصات جداگانه باسامی خاصی نامیده شده و به آسانی از یکدیگر تمیز داده می شوند. ازنظر مشخصات ظاهری و فیزیولوژیکی کم و بیش تمام خود خواص گروه مایکان را دارا می باشد. قد حیوان به اندازه مرغ و خروس معمولی بوده ولی پرهای دمدرقرقاول بخصوص جنس نر آن رشد بسیار زیادی کرده است بطوری که در بعضی ازنژادها طول دم تا یک مترونیم رسیده است درازی قرقاول از سرتا انتهای دم ۲ متر هم می رسد وزن قرقاول های بالغ بین ۱ تا ۲ کیلوگرم می باشد و تنها در یکی ازنژادها که شرح آن بعداً خواهد آمد و معروف به غول قرقاول می باشد وزن تا ۴ الی ۵ کیلوگرم همه رسیده است.

جنسیت قرقاول تشخیص نر و ماده قرقاول بسهولت انجام پذیر است. قرقاولهای نر ازپرهای رنگین فوق العاده جالب و زیبا پوشیدن شده اند که ماده ها فاقد آن هستند. قرقاولهای ماده اندامی کوچک ولی کشیده و ظریف بوده و رنگ آن خاکستری کور متمایل به قهوه ای یکنواخت می باشد. سرحیوان کوچک و دارای فکی کوتاه و خمیده می باشد. سوراخ بینی ظریف و توسط پرهای رنگین مخفی می باشد

پرهای قرقاول به خلاف بسیاری از پرندگان مثلثی شکل کوتاه و منظم بوده و با نظم وترتیب خاصی برروی یکدیگر قرار گرفته اند و کلیه پرهای رنگین گذشته ازدرخشش جلای خاص حاشیه قهوه ای رنگ زیبا و منظمی دیده می شود وضع قرار گرفتن پرها در روی سر بطور خاصی صورت گرفته و رویهم رفته شکل دو شاخ را به قرقاول نر می دهد حالت مذبور نیز بنوبه خود در زیبائی حیوان سهم بسزائی دارد ساختمان پنجه در قرقاولها نظیر مرغ و خروس بنحوی است که حیوان قادر است براحتی و آسانی روی زمین راه برود.

قرقاول هنگام پرواز صدای مخصوصی تولید می نماید. صداهای مذبور در جنس نر کاهی اوقات خشن تر از حالت عادی بگوش می رسد و در چنین حالتی منظور از این آهنگ ها تهدید و تولید وحشت برای طرف مقابل می باشد. قرقاول از قدرت بدنی بالائی برخوردارست بطوریکه در استارت حرکت اولیه با قدرت حدود ۸۰ کیلومتر در ساعت از زمین بلند می شود. قرقاول حیوان ترسو بوده بهمین دلیل تا آخرین مرحله دید خود را مخفی نگه می دارد. قرقاول از شامه بسیار قوی برخوردار بوده و از بوی بد به شدت گریزان است. قرقاول پرنده ای دیرآشنا و بد غلق بوده و بهمین دلیل به سختی رام می شود.

جهت سفارش و استعلام قیمتها و موجودی با ما در ارتباط باشید
zinatiamoo

قرقاول فروشی بهشهر

 

بدون برچسب

272 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 105b7e529a30644

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3