خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

خواص قرقاول زینتی و ارگانیک

  • ارسال شده: ۲۹/۰۵/۱۳۹۷ ۲۲:۵۱
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
گوشت قرقاول

توضیحات بیشتر

خواص قرقاول زینتی و ارگانیک

خواص گوشت قرقاول برای بیماران آلزایمر
خواص گوشت قرقاول برای بیمارانی که دچار آلزایمر هستند بسیار است. طب سنتی ما می گوید، موثر ترین دارو معالجه کننده فرآموشی یا کند ذهنی، قرقاول می باشد.
پروسه ای که با مصرف گوشت قرقاول اتفاق می افتد چیز جدیدی نیست ولی سایر دارو ها و بیماری ها از آن بی خبرند. معمولا گوشت پرنده و سایر بیماری ها از آن استقبال می کنند.
قرقاول ها در کوتاه و بلندمدت می توانند خود به خود به رشد و نمو خود بپردازند تعداد کثیری از نوع خود را بوجود آورند که امروزه با استفاده از دستگاه های جوجه کشی بسیار راحت شده است.
معولا این پرنده ها، در کوتاه و بلند مدت وزن ثابتی و یک حداکثر وزنی را دارا هستند. قیمت قرقاول آمریکایی پاکستانی که معمولا تا یک کیلوگرم وزن می گیرد و به همین دلیل از لحاظ گوشتی بسیار عالی است و به مانند یک مرغ جوجه می ماند، به نسبت مناسب تر از بقیه نژاد ها می باشد.
گوشت قرقاول از لحاظ طعم آنقدر خوب است که کسانی که مصرف کرده اند می دانند کبک در برابر آن چیزی نخواهد بود.
این محصول که بعد از کشتار قرقاول های نر بسیار زیبا بدست می آید، بسیار قابل توجه است که می تواند بیماریی هایی مربوط به حافظه و هوش و ذهن فرد را به صورت بسیار قوی درمان کند.
یک محصولی وجود دارد به نام جنسینگ که بسیار برای حافظه و قدرت جسمی و جنسی افراد خوب است. چون زمانی که قدرت جسمی و جنسی افزایش پیدا کند، خود به خود حافظه نیز قوی خواهد شد.
اما قرقاول یا گوشت قرقاول، علاوه بر تمامی موارد ذکر شده برای بالا، آنقدر برای ذهن مثمر ثمر است که یک بیمار دچار آلزایمر بهبود پیدا خواهد کرد که منوط به مصرف مداوم و حداقل هفته ای یک بار این گوشت بسیار لذیذ است.

چهت سفارش و استعلام قیمتها با سایت و شماره زیر در ارتباط باشید
۰۹۱۱۹۵۷۹۷۷۵
zinatiamoozad.com

231 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 7685b7ac8462bee3

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3