خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

طارم هاشمی بهشهر

  • ارسال شده: ۲۵/۰۵/۱۳۹۷ ۰۰:۲۷
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
طارم هاشمی بهشهر

توضیحات بیشتر

طارم هاشمی بهشهر

طارم هاشمی بهشهر | برنج طارم هاشمی بهشهر | فروش طارم هاشمی بهشهر | فروش عمده برنج طارم هاشمی بهشهر | فروش برنج طارم هاشمی بهشهر در استان مازندران شمال ایران

ویژگی های برنج طارم هاشمی
مناسب ترین مکان ها برای کشت برنج سه استان مازندران گیلان و گلستان میباشد زیرا از نظر رطوبت و دما آب و خاک در بهترین و ایده ال ترین حالت هستند.

از بهترین و مرغوب ترین نوع برنج های با کیفیت ، میتوان به برنج طارم اشاره کرد.و همچنین مبدا این برنج مرغوب مازندران میباشد.

برنج طارم از نوع برنج مرغوب و کم محصول است .برنج طارم انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به طارم عطری – طارم صدری – طارم سنگسری –طارم هاشمی – طارم امر الهی – طارم چینی اشاره کرد .

طارم هاشمی و طارم عطری از بهترین انواع طارم ها می باشد. که طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری، درشت تر و پخت بیشتری دارد، بیشتر ری(Rey: افزایش حجم بعد از پخت) می کند. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به برنج طارم عطری که نمی توانیم این را در سطح برنج طارم به عنوان یک کمبود محاسبه کرد این است که نسبت به طارم عطری کمی کمتر عطر و بو دارد. بطور كلي شكل دانه، بلند، قلمي و رنگ آن سفيد متمايل به كرم و داراي كيفيت پخت عالي و طعم و عطر خوب مي‌باشد بیشترین ری در بین برنج های ایرانی برنج طارم هاشمی میباشد.
چگونه برنج مرغوب هاشمی را از سایر برنج های نامرغوب بشناسیم ؟
بهترین برنج هاشمی نیز در آمل، محمودآباد، نواحی استان مازندران کشت می شود که باتوجه به بروز شدن دانش کشاورزان،دیگر کشاورزان کمتر از سم استفاده می کنند و بیشتر به سمت کودها طبیعی رفته و در سال های اخیر تولید برنج های ارگانیک در استان مازندران رونق گرفته است که این امر منجر به استقبال مردم کشور به استفاده از برنج های استان مازندران و علل الخصوص بورس برنج ایران یعنی شهرستان آمل و محمود آباد شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید
organicshomal.com

طارم هاشمی بهشهر

طارم هاشمی بهشهر

معرفی برنج طارم هاشمی

مناسب ترین مکان ها برای کشت برنج سه استان مازندران گیلان و گلستان میباشد زیرا از نظر رطوبت و دما آب و خاک در بهترین و ایده ال ترین حالت هستند.
از بهترین و مرغوب ترین نوع برنج های با کیفیت ، میتوان به برنج طارم اشاره کرد.و همچنین مبدا این برنج مرغوب مازندران میباشد.

 برنج طارم  از نوع برنج مرغوب و کم محصول است .برنج طارم انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان  به طارم عطری – طارم صدری – طارم سنگسری –طارم هاشمی – طارم امر الهی – طارم چینی اشاره کرد .

طارم هاشمی و طارم عطری از بهترین انواع طارم ها می باشد. که طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری، درشت تر و پخت بیشتری دارد، بیشتر ری(Rey: افزایش حجم بعد از پخت) می کند. تنها وجه تمایز این برنج نسبت به برنج طارم عطری که نمی توانیم این را در سطح برنج طارم به عنوان یک کمبود محاسبه کرد این است که نسبت به طارم عطری کمی کمتر عطر و بو دارد. بطور كلي شكل دانه، بلند، قلمي و رنگ آن سفيد متمايل به كرم و داراي كيفيت پخت عالي و طعم و عطر خوب مي‌باشد بیشترین ری در بین برنج های ایرانی برنج طارم هاشمی میباشد.
مشخصات دانه برنج طارم هاشمی :
طول دانه خام ۶٫۰۹ تا ۷٫۴ ميلي‌متر (متوسط ۷٫۳ ميلي‌متر) است و پس از پخت ۱۱ تا ۱۳ ميلي‌متر و عرض دانه ۱٫۸ ميلي‌متر، دانه آن گچي و ميزان شكم و مركز سفيدي دانه صفر و يك مي‌باشد. ميزان پروتئين دانه ۸٫۴ تا ۱۲ درصد و نسبت طويل شدن دانه ۱٫۸، درصد آميلوز دانه ۲۰٫۲تا ۲۲٫۷، متوسط قوام ژل ۵۶٫۷۵ و gt آن متوسط، حدود ۳٫۵۸- ۴٫۴۰

ارزش غذايي برنج طارم هاشمی در ۱۰۰g:
كربوهيدرات‌ها g 80 نياسين (ويتامين B3) ۱٫۶۲ mg
قندها g 0.12 ويتامين B5 ۱٫۰۱۴ mg
فيبر ۱٫۳ g ويتامين B6 ۰٫۱۶۴ mg
پروتئين ۷٫۱۳ g كلسيم ۲۸ mg
چربي ۰٫۶۶ g آهن ۰٫۸۰ mg
آب ۱۱٫۶۱ g منيزيوم ۲۵ mg
تيامين (ويتامين B1) ۰٫۰۷۰۱ mg منگنز ۱٫۰۸۸ mg
ريبوفلاوين (ويتامين B2) ۰٫۰۱۴۹ mg فسفر ۱۱۵ mg
پتاسيم ۱۱۵ mg روي ۱٫۰۹ mg

 

شناسه آگهی : 7295b743edc95fab

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3