خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

ایزوگام دلیجان چمستان

  • ارسال شده: ۲۲/۰۴/۱۳۹۷ ۱۸:۱۰
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
ایزوگام دلیجان چمستان

توضیحات بیشتر

ایزوگام دلیجان چمستان

ایزوگام دلیجان چمستان | فروش و نصب ایزوگام دلیجان چمستان | نماینده فروش و نصب ایزوگام  دلیجان در مازندران | فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان چمستان | فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان چمستان طرح دار ساده | ایزوگام دلیجان چمستان نور | فروش و نصب ایزوگام دلیجان چمستان نور ایزدشهر رویان 

فروش و نصب ایزوگام دلیجان

شرکت فنی مهندسی ویلا تک

فروش و نصب ایزوگام  در مازندران

فروش ایزوگام دلیجان یکی از برندهای معتبر ایزوگام  دارای استاندارد ملی ایران در سراسر ایران آغاز شد برای سفارش محصول وخرید میتوانید با ما تماس بگیرید

شرکت تولیدی ایزوگام  دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات،محصولات خود را باتوجه به درخواست مشتریان از نظر ضخامت وقیمت باتوجه به شرایط اب وهوایی محصولات خود را باتوجه به سفارش مشتریان تولید و روانه بازار میکند.

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام شرق دلیجان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ = ۰۱۱۴۴۸۸۶۳۲۱حبیبی

تلگرام

دفتر مرکزی مازندران محموداباد سرخرود

توقع بعدی شما چیست؟

قیمت مناسب و البته ارزان.در سریع ترین زمان ممکن

کیفیت مثال زدنی و تضمین شده.

ایزوگام دلیجان چمستان

ایزوگام دلیجان نور



با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا در زمینه‎های مختلف صنعتی محصولات عایق کاری نیز با استفاده از تکنولوژی اروپا و همگام شدن با پیشتازان صنعت ایزوگام دنیا رشد فراوانی داشته است که یکی از مراکز پیشرفته تولید ایزوگام در سالهای گذشته قطب صنعتی دلیجان می‎باشد که بیشترین نیاز کشور و همچنین کشورهای همسایه را از بابت محصولات عایق بندی جواب گو می‎باشد.

برخی از مزیت‎های ایزوگام دلیجام

۱- مهمترین مزیت این است که نصب و اجرای آن باعث آلودگی زیست محیطی نمی‎شود.
۲- در فصل زمستان نیاز به پارو کردن برف پشت بام نیست زیرا برف به سطح ایزوگام  نمی‎چسبد و نمی‎تواند به آن آسیبی وارد کند.
۳- به دلیل سبکی و مقاومت کششی و حرارتی(مقاوم بودن در مقابل سرما وگرما) به تنهایی یک عایق کامل جهت ایزولاسیون پشت بام، شیروانی ایرانیت، پی ساختمان، حمام، تونلهای آبیاری، سردخانه‎ها، لوله‎های گاز و نفت، دامداریها، مرغداریها و… کاربرد دارد. همچنین  از لحاظ وزنی نسبت به آسفالت و موزاییک سبک تر است و هنگام زلزله خطرات جانی کمتری دارد.
۴- در تولید آن بجز استفاده از ماده اولیه قیر اصلاح شده(بوسیله مواد پلیمری) از هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مانند الیاف شیشه، الیاف پلی استر و غیره استفاده می‎شود.
۵- نصب سریعی دارد همچنین قیمت ایزوگام نسبت به روش‎های دیگر کمتر است.
۶- به علت وجود الیاف شیشه در ساختار آن هرگز دچار پوسیدگی نمی‎شود و البته در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است.
۷- دارای حداقل ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی شرکت سازنده می‎باشد.
۸- شرکت‎های تولیدی ایزوگام دلیجان زیر نظر سازمان استاندارد فعالیت می‎کنند و هیچ تخلفی مانند استفاده از قیر دمیده و مواد ضایعاتی به جای تیشو و پلی استر از دید کارشناسان اتحادیه پنهان نمی‎ماند.

پیدایش صنعت ایزوگام : 
ساخت و ساز مسکن همواره طولانی ترین و پیچیده ترین طرح تحقیقاتی بشر بوده است. انسان برای تدارک مکانی امن و آرام برای زندگی همیشه از شیوه ها و مواد گوناگونی بهره گرفته است تا بر عوامل جوی فائق آید.
در ایران با توجه به اقلیم های آب و هوایی و وفور منابع نفتی از چند دهه قبل قیرگونی سیستم متداول عایقکاری رطوبتی بوده است. پیشرفت فناوری روز دنیا باعث شد عایق های پیش ساخته بر پایه قیر به دلیل صرفه اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان قیمت روشهای متداول قبل شود. ایزوگام به دلیل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسان و مقاومت در برابر عواملی چون آب ، رطوبت ، گرما ، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.

شناسه آگهی : 8035b48a8a967e9d

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3