خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

کابینت آشپزخانه چمستان

  • ارسال شده: ۱۸/۰۴/۱۳۹۷ ۰۱:۵۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
کابینت آشپزخانه چمستان

توضیحات بیشتر

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه چمستان | طراحی و تولید کابینت آشپزخانه چمستان | تولید کابینت آشپزخانه چمستان ام دی اف | کابینت آشپزخانه چمستان mdf هایگلس کلاسیک ممبران | تولیدی کابینت آشپزخانه چمستان | تولید کابینت آشپزخانه چمستان | عکس کابینت آشپزخانه چمستان | تولیدی کابینت آشپزخانه چمستان نور

تولید کابینت آشپزخانه در مازندران

طراحی و تولید انواع کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی مجتمع های مسکونی و تجاری در مازندران شهرهای آمل و نور، رویان، چالوس، محمودآباد، بابلسر

با سلام لطفا جهت طراحی و سفارش تولید کابینت آشپزخانه در استان مازندران در شهر های محمودآباد آمل سرخرود بابلسر نور رویان و …. با ما تماس بگیرید ار طریق تماس مستقیم و یا تلگرام و واتس آپ

شماره تماس: ۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

تلفن دفتر:۰۱۱۴۴۸۸۶۳۲۱

آدرس مازندران محموداباد سرخرود

کابینت ام دی اف،کابینت کلاسیک،کابینت های های گلاس،کابینت سازی،کابینت مدرن،کابینت سفید،کابینت ام دی اف آمل،کابینت ام دی اف محمودآباد،کابینت ام دی اف سرخرود،

کابینت آشپزخانه محمودآباد

طراحی و تولید کابینت و کمود دیواری و دکوراسیون در شمال مازندران

صنایع چوب و فلز ویلا تک با هدف ارائه محصولات چوبی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد . این مجموعه با گذشت زمان و احساس نیاز مشتریان به محصولات جدید و هم تراز با مدل های مطرح جهان، اقدام به طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک ، پارتیشن های اداری، کمد دیواری و سایر محصولات چوبی نمود. گروه فنی مهندسی ویلا تکبه دلیل احترامی که برای مصرف کنندگان خود قائل است، مبادرت به تهیه و تأمین بهترین مواد اولیه از شناخته ترین شرکت ها نموده است. انواع متریال های چوب، ام دی اف و صفحات سنگ بکار رفته در محصولات شرکت از برترین تأمین کنندگان داخلی و خارجی تأمین می شود. امید می رود با پشتکار و تلاشی که پرسنل این مجموعه در راه خدمت گزاری به مشتریان عزیز دارند، شاهد ارائه خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان محترم باشیم.

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت (به فرانسویCabinet) قفسه‌ای است که گاهی در حمام و اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت‌ها در آشپزخانه‌های امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند؛ ولی در حمام‌ها، کابینت معمولاً به‌صورت تکی و فقط در بالای روشویی یا توالت و به منظور نگهداری هوله، دارو یا وسایل بهداشتی استفاده می‌شود.

بهترین جنس برای کابینت آشپزخانه چیست؟

انتخاب بهترین جنس کابینت (کابینت فلزی، کابینت چوبی,کابینت ام دی اف و …)

کابینت ها عناصری هستند که به دکوراسیون آشپزخانه ها چهره ای متفاوت می بخشد. کابینت ها انواع و جنس های مختلفی دارند که همین مساله باعث می شود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند آن فضایی که مد نظرش است را پدید بیاورد، اما شاید شما هم مثل من اطلاعات کافی در زمینه جنس های مختلف کابینت ها نداشته باشید، این مطلب قصد دارد تا شما را با انواع و اقسام جنس کابینت آشنا کند، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با ما همراه باشید.
جنس هایی که در این مطلب به شما معرفی می شوند می توانند در قسمت های مختلف کابینت مثل بدنه و یا درب ها استفاده شده باشند. حتی این مواد و مصالح می توانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند همه این تصمیم ها به خود شما بستگی دارد.

 

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

این جنس های متفاوت کابینت را می توانید در قسمت های مختلف کابینت استفاده کنید

کابینت های فلزی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه
کابینت های تمام فلزی، کابینت هایی هستند که تقریبا نسل شان منقرض شده است؛ اما هنوز هم در بدنه بعضی کابینت ها برای کاهش هزینه از فلز استفاده می شود. به طور مثال افرادی که می خواهند کابینت های شان ام دی اف باشد اما در عین حال دلشان می خواهد کابینت ها برایشان مقرون به صرفه تر تمام شود، بدنه کابینت ها را فلزی در نظر می گیرند و فقط درب ها را از ام دی اف تهیه می کنند.

 

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های فلزی معمولا بعد از مدتی رنگ شان می رود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند
معایب و مزایای کابینت های فلزی
کابینت های فلزی معمولا بعد از مدتی رنگ شان می رود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند. یکی از بزرگ ترین مشکلات این کابینت ها هم زنگ زدگی آن ها در مواجهه با رطوبت است در ضمن باز و بسته کردن درب کابینت های فلزی سر و صدای زیادی ایجاد می کند و به همین دلیل این کابینت ها طرفداران زیادی ندارند. تنها مزیت این کابینت ها قیمت ارزان آن ها است.

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های تمام چوب برای آشپزخانه
معمولا افرادی که مایل به آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن هستند، به سراغ کابینت های تمام چوب می روند. این کابینت ها از جمله کابینت های جذاب و دوست داشتنی ای هستند که جلوه ای خیره کننده به آشپزخانه شما می بخشد. البته این جنس کابینت ها برای خانه هایی به سبک کلاسیک هم مورد استفاده قرار می گیرند.

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های چوبی بسیار زیبا هستند و از معایب آن ها می توان به قیمت بالای آن ها اشاره کرد
مزایا و معایب کابینت های تمام چوب
این کابینت ها بسیار زیبا و پر جزییات هستند و از معایب آن ها تنها می توان به قیمت بسیار بالای آن ها اشاره کرد و البته مدت زمان زیاد برای آماده سازی و نصب آن ها.

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه
ام دی اف ها از ضایعات دورریختنی چوب ها به وجود می آیند و به همین دلیل دارای تنوع طرح و رنگ های زیادی هستند و همین مساله باعث می شود تا این جنس از کابینت ها طرفداران زیادی داشته باشد. البته باید گفت که ام دی اف ها توانایی بالایی در هماهنگی با دیگر عناصر و قسمت های دکوراسیون خانه دارند و این به نوعی نقطه قوت شان محسوب می شود.

 

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است
مزایا و معایب کابینت های ام دی اف
این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی‌بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، منطقی و مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است.

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های هایگلاس
این جنس از کابینت ها را می توان گونه ای متفاوت از ام دی اف ها دانست. این نوع از کابینت ها بسیار شیک و زیبا هستند، سطح براق آن ها می تواند چشم هر کسی را به خودش خیره کند و البته تنوع رنگی بالای آن ها نیز از ویژگی هایی است که باید به آن اضافه کرد. سهولت در تمیز کار نیز از دیگر مواردی است که باعث می شود این کابینت ها خواهان زیادی داشته باشد.

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

شایعاتی وجود دارد در مورد این که هایگلاس خش برمی دارد که البته حقیقت ندارد
مزایا و معایب کابینت های هایگلاس
شایعاتی وجود دارد در مورد این که هایگلاس خش برمی دارد که البته حقیقت ندارد. قیمت mdf هایگلاس از mdf معمولی بالاتر است . درخشندگی برجسته ترین خصوصیت هایگلاس است و همین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن در درجه بالاتری قرار بگیرد.

کابینت آشپزخانه محمودآباد

کابینت های پی وی سی
از ورق های PVC در ساخت کابینت سرویس بهداشتی، روشویی حمام و دستشویی و کابینت سینک ظرفشویی آشپزخانه استفاده می شود. به طور معمول در سایر قسمت های کابینت آشپزخانه از کابینت تمام پی وی سی کمتر استفاده می شود. اگرچه باید توجه کرد که از ورق های MDF با روکش پی وی سی در کابینت آشپزخانه به فراوانی استفاده می گردد که نباید آنها را با کابینت تمام PVC اشتباه گرفت.

 

کابینت آشپزخانه چمستان

کابینت آشپزخانه محمودآباد

مهمترین نقص کابینت های PVC در برابر کابینت های چوبی، مصنوعی بودن آنها است
مزایا و معایب پی وی سی ها
مهمترین نقص کابینت های PVC در برابر کابینت های چوبی، مصنوعی بودن آنها و آسیب رسانی آنها به محیط زیست به دلیل تجزیه ناپذیری شان است. ورق های پی وی سی دارای طرح ها ورنگ های متنوعی هستند و نیازی به رنگ آمیزی ندارند. نگهداری کابینت پی وی سی به مراتب ساده تر از کابینت چوبی است. ساخت و نصب آنها در مقایسه با کابینت چوبی ساده تر و کم هزینه تر است.

بدون برچسب

1165 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 8905b4278f7d22e6

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3