خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

نمایندگی سیمان فریدونکنار

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۵-۲۵ ۰۷:۴۷
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
نمایندگی سیمان فریدونکنار

توضیحات بیشتر

نمایندگی سیمان فریدونکنار

نمایندگی سیمان فریدونکنار | نمایندگی فروش سیمان فریدونکنار | نمایندگی فروش انواع سیمان فریدونکنار در مازندران | نمایندگی سیمان فریدونکنار فروش عمده سیمان | نمایندگی سیمان فریدونکنار پخش عمده سیمان | نمایندگی سیمان فریدونکنار پخش کننده عمده

مرکز توزیع انواع سیمان و مصالح ساختمانی به قیمت عمده

عرضه و پخش مستقیم انواع سیمان و مصالح ساختمانی و ارسال به نقاط مختلف در مازندران  عامل فروش و طرف قرارداد با اکثر تولید کنندگان گچ و سیمان و آجر در ایران

مصالح فروش ما به شرح زیر می باشد:

سیمان فله / انواع سیمان پاکتی / سیمان بونکری / انواع کچ سفید کاری / انواع سیمان سفید / انواع پودر سیمان / انواع آجر سفال / انواع آجر کوره ای یا فشاری / موزائیک / سنگ جدول / شن و ماسه / شسته بنی

شماره تماس : ۰۹۱۱۱۲۷۶۰۱۷ محسن آذرباد

آدرس دفتر مرکزی مازندران سرخرود

آدرس دفتر فروش و انبار آمل خیابان شهید بهشتی

نمایندگی سیمان فریدونکنار

سیمان ماده‌ای چسبنده‌است که قابلیت چسبانیدن ذرات به یکدیگر و بوجود آوردن جسم یکپارچه از ذرات متشکله را دارا می‌باشد و از ترکیب مصالح آهکی، رس، سیلیس و اکسیدهای معدنی در دمای ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد ساخته می‌شود.

به جسم حاصل، پس از حرارت دادن کلینکرگویند و از آسیاب کردن آن به همراه مقدار مناسبی سنگ گچ سیمان تیپ‌های مختلف بدست می‌آید و همچنین اضافه نمودن پوزولان به کلینکر و گچ سیمان پوزولانی حاصل می‌شود. اندازه دانه‌های کلینکر۲۰-۵ میلی‌متر و رنگ آن سبز تیره می‌باشد.

گچ سفید کاری چیست و چگونه تولید میشود ؟

در کارخانجات صنعتی تولید گچ ساختمانی، گچ به شکل معمولی بصورت سفید کاری و زیر کار (گچ خاک) تولید میشود.

مراحل تولید گچ از ابتدا تا انتها تقریبا” به یک شکل صورت میپذیرد با این تفاوت که سرند ، آسیاب و یا سپراتور بکار رفته در خط تولید گچ سفیدکاری بسیار قوی تر از تجهیزات بکار رفته در خط تولید گچ خاک است.

گچ سفید کاری در مش های مختلف ۴۰ و ۱۰۰ (گچ میکرونیزه) قابل تولید است. برای تولید این محصول از سنگ گچ با خلوص ۹۸% استفاده میشود و در ضمن گچ سفید کاری معمولا” گیرش اولیه و نهایی (گیرش ثانویه) بالاتری نسبت به گچ زیر کار دارد.

آجر به خشت‌هایی گفته می‌شود که احکام یا فرامین دولتی بر روی آن نوشته می‌شد (حک می‌گردید) و به وسیله پختن این خشت‌ها، نوشته‌ها را بر روی آن پایدار می‌کردند. مشخص نیست که آجر برای اولین بار از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؛

گمان می‌رود انسان‌های اولیه با مشاهده پخته شدن گل مجاور اجاق‌های خود و دیدن اینکه گل پخته شده سختتر از کلوخه‌های کنار خود می‌گردید پی به خواص و روش تهیه آجر برده باشند.

آجر همچنین به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده‌است. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران سابقه باستانی دارد. از بناهای باستانی مشهوری که در ساخت آن از آجر استفاده شده می‌توان به طاق کسری اشاره کرد.

مثال دیگر کف دالان مسجد جامع اصفهان است که به وسیله آجرهایی مفروش شده‌است که در زمان ساسانیان برای ساخت آتشکده بکار رفته بود.

به طور کلی استفاده از آجر در طول تاریخ ایران بسیار گسترده بوده و بناهای بیشماری اعم از آتشکده، مسجد، ساختمان‌های مسکونی و… به وسیله آجر در ایران ساخته شده‌اند.

در حال حاضر با توجه به بالا رفتن تراکم جمعیت و ساخت بناهای چندین طبقه استفاده از آجر در اسکلت این نوع ساختمان‌ها مقدور نیست و از اسکلت‌های فلزی یا بتنی استفاده می‌شود؛ ولی از آجر برای نماسازی استفاده می‌شود و یا در قسمتی از سالن و سایر فضاها آجر را بطور نمایان بکار می‌برند.[۱]

 

شناسه آگهی : 4995b74e4e7a73f6

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3