خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

سوییچ سیسکو poe 2960

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۴-۲۱ ۲۳:۳۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
سوییچ سیسکو poe 2960

توضیحات بیشتر

سوییچ سیسکو poe 2960

مرکز فروش سوییچ سیسکو poe 2960

ضمن تشکر از اینکه این سایت را برای بازدید و خرید انتخاب نموده اید

 شرکت KSP  و بزرگترین مرکز فروش و توزیع انواع تجهیزات اکتیو سیسکو در ایران ‌‌‌ با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه عرضه تجهیزات شبکه  در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

لازم به ذکراست کلیه محصولات عرضه شده این شرکت ۱۰۰% اورجینال بوده و دارای یکسال گارانتی می باشد

 

روتر 2921 سیسکو تهران

 

سوئییچ سیسکو ۲۹۶۰ poe
سوییچ ۲۹۶۰ یک سوییچ Stand Alone می باشد که روی Fast Ethernet و Gigabit Ethernet عملیات انتقال یا Transmit را انجام میدهد . قابل ذکر است سوییچ های ۲۹۶۰ جزو گروه سوییچ های Midsize enterprise قرار میگیرند و ما سرویس های مورد نظر خود را در لایه دو (Layer 2 ) روی سوییچ اجرا می کنیم .
با این نوع سوییچ می توانیم بر فرض مثال شبکه خود را به چندین شبکه بصورت مجازی تقسیم بندی کنیم ، این قابلیت با استفاده از تکنولوژی VLAN قابل اجرا می باشد .
– مزایای اصلی سوییچ ۲۹۶۰ :
۱) Connectivity :
این سوییچ از لحاظ قابلیت اتصال به شبکه دارای انواع تعداد پورت میباشد مانند :
Fast Ethernet and Gigabit Ethernet 8-port, 24-port, 48-port
۲) Power over Ethernet (PoE) :
۴۸ PoE ports, 24 full PoE ports, 24-ports (PoE support on 8 ports) configuration
۳) Advanced Services :
این سوییچ یک سوییچ لایه دو میباشد که قابلیت ساپورت کردن سرویس هایی اعم از Voice, Video, Wierless LAN را از لایه ۲ تا ۴ دارد که سرویس های لایه ۲ به بالا بدون پردازش خاصی فقط عبورداده می شوند .
۴) برای مدیریت تجهیز از طریق دسترسی امن می توانیم از SSH, SSL, SNMPv3 استفاده کنیم ، همچنین Authentication یا دسترسی به شبکه های LAN از طریق استاندارد ۸۰۲٫۱x و Port Security فراهم می گردد .
۵) هنگامی که در شبکه LAN مان بیش از یک سوییچ به یکدیگر متصل هستند برای جلوگیری از Loop ، سوییچ ۲۹۶۰ نیز مانند بقیه سوییچ های سیسکو قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Spanning Tree را دارا هست و با اجرای این تکنولوژی ترافیک بسته های اطلاعاتی بصورت صحیح منتقل و به مقصد می رسند.
۶) سوییچ ۲۹۶۰ همچنین QoS را نیز مانند Traffic Classification و Traffic Shaping ساپورت می کند یعنی می تواند ترافیک مورد نظرمان رو از لحاظ نوع آن مانند Voice, Video, Data طبقه بندی و اولویت بندی کند ، همچنین می توانیم بر اساس نیاز شبکه مان به هر کدام از بسته های اطلاعاتی شبکه مورد نظرمان نظیر Voice, Video, Data پهنای باند خاصی را تخصیص دهیم .
۷) یکی دیگر از مزایای این سوییچ ساده بودن آن از لحاظ Config کردن می باشد و می توان سرویس هایی نظیر DHCP و SmartPort را راه اندازی کرد ، همچنین خطایابی ( Troubleshooting ) این نوع سوییچ نسبت به بقیه سوییچ ها آسانتر می باشد .
۸) سوییچ ۲۹۶۰ قابلیت یکپارچه سازی کردن مدیریت سوییچ ها را با استفاده از کابل های Stack دارا می باشد اصلاحاً به آن Stackable گویند .
ast Ethernet 10/100 می باشد که ۲ عدد پورت گیکابیت اترنت برای Uplink به آن اختصاص یافته است .

419 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 965b46226764a91

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3