خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

نصب پنجره فریدونکنار

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۷-۰۶ ۲۰:۲۶
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
نصب پنجره فریدونکنار

توضیحات بیشتر

نصب پنجره فریدونکنار

نصب پنجره فریدونکنار | نصب پنجره فریدونکنار upvc | نصب پنجره های دوجداره نور | نصب پنجره فریدونکنار یو پی وی سی | نصب پنجره فریدونکنار دوجداره قیمت | نصب پنجره فریدونکنار وین تک | نصب پنجره فریدونکنار دوجداره بدون تخریب | نصب پنجره فریدونکنار پنجره های upvc | نصب پنجره فریدونکنار پنجره یو پی وی سی | شمال نصب پنجره فریدونکنار | مازندران نصب پنجره فریدونکنار


نصب درب و پنجره upvc در شمال

گروه فنی ویلا تک با سابقه درخشان و انجام پروژه های موفق و دارا بودن تیم متخصص و متعهد همواره با شعار خدمات برتر و رضایت مشتری پیشرو در صنعت یو پی وی سی گام برداشته و آماده ی عقد قرار داد جهت نصب درب و پنجره upvc با شرکت های تولید کننده درب و پنجره و پیمانکاران ساختمانی می باشد.

برای نصب درب و پنجره upvc  با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸= حبیبی

نصب پنجره فریدونکنار

نصب پنجره نور

شرایط نصب درو پنجره های upvc

   پنجره ها قبل از نصب باید در دمای استاندارد ۵ الی ۳۵ درجه نگهداری شده و از جابجایی بیش از حد و بی مورد و بی احتیاط آنها جلوگیری شود. نصب پنجره ها باید در شرایط و دمای ۵ الی ۳۵ درجه انجام پذیرد.

زیرا در هنگام نصب، پنجره ها ضربات و فشار شدیدی را تحمل می نمایند که در دوران استفاده معمول خود این حد فشار و ضربه به آنها وارد نمی شود. upvc ماده اصلی آن پلیمری است طبق خاصیت سایر پلیمر ها و پی وی سی ها در دمای بسیار پایین و به خصوص زیر صفر درجه تا حدودی خاصیت انعطاف خود را از دست داده و در عوض خاصیت سختی و شکنندگی پیدا می کند و آستانه تحمل آن در مقابل ضربات شدید چکش و فشارهای زیاد وارده در هنگام نصب پایین می آید و ممکن است در هنگام نصب بشکند. در دماهای بالاتر از ۳۵ و بخصوص بالاتر از ۴۰ درجه نیز انعطاف پذیری بیش از حد پی وی سی ممکن است باعث خمش یا پیچش آن در هنگام فشار های غیر معمول هنگام نصب شود و از این رو که کارکردِ درست پنجره و یراق آلات آن به میزان زیادی به چگونگی نصب آن بستگی دارد این موضوع باعث عملکرد نادرست یراق آلات خواهد شد و نصاب باید دوباره مراجعه نموده وخمش و پیچش پنجره ها را رفع نماید.
البته یک پنجره خوش ساخت با یراق آلات و پروفیل استاندارد به ویژه با یراق آلات دو حالته و رگلاژ پذیر  پس از جای گیری و نصب کامل در جای خود می تواند فشار و وزنی بیش از یک صد کیلو گرم را در سطح یک لنگه خود پخش و تحمل نماید و در شیشه و یراق و پروفیل و جوش آن هیچ مشکلی به وجود نیاید و از رگلاژ خارج نشود و شرایط دمایی فقط در هنگام نصب آن موثر است . زیرا در هنگام نصب فشارهای بالا به یک سطح کوچک پنجره در حد سر چکش یا مته معادل ۵/۰ تا ۳ سانتی متر مربع وارد می شود و نیز جابجایی پنجره ها ی بزرگ به محل نصب، فشار زیادی را به نقاط جوش منتقل می نماید چنین فشارهایی پس از نصب پنجره فقط در شرایطی به پنجره وارد می شود که فرد قصد معدوم کردن و ازبین بردن پنجره را داشته باشد .
اگر اصرار بر نصب پنجره ها در دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا وجود دارد؛ باید پس از انتقال با احتیاط پنجره ها به داخل ساختمان شرایط دمایی مناسب را در داخل ساختمان محیا نمود و پنجره ها را که در دمای استاندارد ساختمان قرار گرفته اند در جای خود نصب نموده و بلافاصله شیشه های آن را جا انداخته و پنجره را رگلاژ نمود. در صورتی که هر یک از مراحل نصب با فاصله و در حالی که دمای پنجره با دمای غیر استاندارد محیط خارج تطبیق یافته صورت گیرد احتمال بروز مشکل وجود دارد.
بهترین زمان جهت نصب درو پنجره های upvc در ساختمان های نوساز هنگامی است که عمده عملیات ساختمانی به پایان رسیده و ساختمان در حال رنگ آمیزی است.

فرآیند نصب یکی از مهمترین و دقیق ترین مراحل تکمیلی یک پنجره است اگر تمام متریال های مورد استفاده در ساخت یک پنجره از نوع عالی باشد ولی فرآیند نصب به خوبی انجام نگیرد محصول نهایی کارایی لازم را نخواهد داشت به همین منظور با بهره گیری از تیم نصب ماهر فرایند تحویل پنجره به مشتریان به بهترین شکل سعی در تکمیل کار گروه بهساخت را دارا می باشد.

 

274 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 4065bae5a00453d1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3