خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

پنجره دو جداره وین تک

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۵-۱۰ ۲۰:۰۳
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

توضیحات بیشتر

پنجره دو جداره وین تک

پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار | نمایندگی پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار | نماینده پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار در مازندران | شمال پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

تلفن جهت سفارش و یا پیش فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی

پنجره دو جداره وین تک گروه صنعتی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل وین تک   wintch با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد. 
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد. 
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود. 
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم

پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

پنجره دو جداره وین تک فریدونکنار

پنجره دو جداره وین تک پروفیل های UPVC

پنجره دو جداره وین تک با پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.

مزایای سیستم های در و پنجره UPVC وین تک

پنجره دو جداره وین تک بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

شناسه آگهی : 6945b61cd1bafedf

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3