پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار
- ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۲۱:۰۴
- انقضاء: این آگهی منقضی شده است
توضیحات بیشتر
پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار
پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار | شمال پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار | مازندران پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار | شمال پیمانکار آسفالت جاده ساحلی فریدونکنار | شمال پیمانکار آسفالت جاده فریدونکنار و حومه | پیمانکار آسفالت جاده شهری روستایی شهرکی در شهرستان فریدونکنار | پیمانکار آسفالت جاده در استان مازندران شهرستان فریدونکنار
گروه فنی مهندسی ویلا تک در مازندران در زمینه راه سازی و آسفالت گرم و سرد به صورت مکانیزه و دستی و جدول کشی راه ها و شهرکها فعالیت داشته و آماده ارائه خدمات در این زمینه به هم استانیهای عزیز به خصوص شهرهای آمل – محمودآباد – سرخرود – بابلسر – بهنمیر – فریدونکنار – نور و رویان – نوشهر و چالوس – عباس آباد تنکابن تا رامسر می باشد
تلفن جهت سفارش ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی
شماره دفتر: ۰۱۱۴۴۸۸۷۷۶۳۲۱
آسفالت مادهای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته میشود و در ساخت جاده، باند فرودگاه و پشت بام ساختمانها به کار گرفته میشود.
انواع آسفالت
آسفالت با توجه به نحوه کاربرد و اختلاط، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیمبندی میشود. [نیازمند منبع]
آسفالت گرم
آسفالت گرم به آن دسته از آسفالتهایی اطلاق میگردد، که در آنها قیر و مصالح سنگی گرماگرم مخلوط شوند و گرماگرم پخش و متراکم گردند.
انواع آسفالت گرم
آسفالت گرم مصرفی در قشرهای روسازی راه، به شرح انواع زیر است: [نیازمند منبع]
- آسفالت رویه (توپکا):آسفالت رویه آخرین قشر بتن آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار میگیرد. آسفالت رویه طوری طراحی و اجرا میگردد که تحمل بارهای وارده را داشته و در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان و تغییرات درجه حرارت، مقاومت کرده و دوام آورد.
- آسفالت آستر (بیندر):این قشر بتن آسفالتی، بین قشر رویه و قشر اساس قیری و در صورت عدم وجود قشر اساس قیری، بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار میگیرد.
- اساس قیری:این قشر به عنوان اولین قشر روسازی بتن آسفالتی میتواند مستقیماً روی قشر زیراساس یا اساس قرار گیرد. اساس قیری دارای دانه بندی درشت تر و مقدار قیر آن کمتر از آسفالت آستر و رویه میباشد.
- ماسه آسفالت:ماسه آسفالت از اختلاط ماسه شکسته یا ماسه طبیعی شسته یا مخلوطی ا ز این دو با قیر تهیه میگردد. ماسه آسفالت را میتوان در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلیمتر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت به عنوان قشر تسطیح آسفالتهای قدیمی (قبل از روکش) نیز استفاده میشود.
- آسفالت متخلخل:این آسفالت از ا ختلاط قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم تهیه و با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلیمتر اجرا میشود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه، حدود ۲۰ درصد است. این قشر، جزء سیستم روسازی محسوب نمیشود و نمیتوان از آن بعنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد.
423 بازدید کل ، 2 امروز