خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

اجاره سوئیت ارزان

  • ارسال شده: ۱۱/۰۵/۱۳۹۷ ۰۴:۰۵
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
اجاره سوئیت ارزان

توضیحات بیشتر

اجاره سوئیت ارزان

اجاره سوئیت ارزان | شمال اجاره سوئیت ارزان | اجاره سوئیت ارزان رینه | اجاره سوئیت ارزان آبگرم رینه | اجاره سوئیت ارزان آبگرم لاریجان |رینه اجاره سوئیت آبگرم

جهت بازدید تصاویر سوئیت ارزان و یا رزرو سویت ارزان آبگرم رینه کلیک نمائید

اجاره سوئیت ارزان

اجاره سوئیت ارزان

 

سویت چیست؟

سوئیت: Suite به طور قطع با واژه سوئیت در هتلها و روبه رو شده اید. شاید  این آشناترین واژه برای كسانی است كه به صورت خانوادگی وبیشتر از چهار نفر سفر می‌كنند تا بتوانند به راحتی در كنار یكدیگر باشند. سوئیت به اتاقی گفته می شود كه در قسمت جلویی محل پذیرایی و در قسمت پشت آن اتاق یا اتاقهای خواب قرار گرفته است، در بعضی از هتل ها قسمت پذیرایی در پایین و چند پله بالاتر اتاق خواب و حمام قرار دارد ( دوبلكس ) البته می توان در سوئیت یك آشپزخانه كوچك دایر نمود . این اتاقها باید دارای مبلمان شیك و راحت ،فضای بزرگ، سیستمهای صوتی و تصویری،یخچال و ملزومات اولیه آشپز خانه وخود پذیرایی باشند .

 لاریجان را بشناسید

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است. کوه دماوند در لاریجان قرار داشته و راه‌های صعود به آن در لاریجان جای دارد. لاریجان یکی از شهرها و منطقه‌های تاریخی و باستانی ایران است که جاذبه‌های طبیعی تاریخی زیادی در خود جای داده است. این منطقه دارای روستاهای کوهستانی، دشت‌ها و مراتع زیادی می‌باشد. در حال حاضر به دلیل وجود رودخانه هراز که از قله دماوند سرچشمه می‌گیرد بهترین و باکیفیت‌ترین ماهی قزل الا خاورمیانه در این منطقه پرورش داده می‌شود. این منطقه یکی از مناطق اسطورهٔ ایران نیز می‌باشد.

آبگرم لاریجان کجاست ؟

به علت شرایط خاص زمین‌شناختی در دامنه‌های البرز به ویژه اطراف قله دماوند، آب‌های معدنی با خواص مختلف درمانی وجود دارد که مهم‌ترین آنها در روستای آبگرم مجموعه‌ای جذاب را پدیدآورده‌است.[۱] روستای ییلاقی و خوش آب‌وهوای آب‌گرم در دامنهٔ قله دماوند قرار دارد. جاده دسترسی به آن پس از طی ۷۰ کیلومتر در مسیر توریستی هراز که شهر آمل را به تهران متصل می‌کند در محل گزنک بخش لاریجان از راه اصلی جدا شده و به سمت غرب در مسیر کوهستانی و آسفالته ادامه یافته و پس از عبور از روستای ییلاقی گزانه به آبگرم می‌رسد. آبهای گرم معدنی این روستا با حرارتی در حدود ۶۲ درجه سرشار از مواد گوگردی بوده و به همین دلیل برای درمان انواع بیماریهای پوستی، دردهای استخوان، مفاصل و روماتیسم مفید می‌باشد.

شناسه آگهی : 7625b623f2c07e1e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3