خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

اجاره ویلا در پلور

  • ارسال شده: ۲۴/۰۵/۱۳۹۷ ۲۳:۴۴
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
اجاره ویلا در پلور

توضیحات بیشتر

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور | رزرو اجاره ویلا در پلور | اجاره ویلا در پلور قیمت مناسب | اجاره ویلا در پلور ارزان قیمت | اجاره ویلا در پلور نوساز | اجاره ویلا پلور

رزرو ویلا در منطقه ییلاقی و کوهستانی پلور
دارای آب و هوای عالی
نزدیک بودن به قله دماوند
دارای ۳اتاق خواب و سرویس مجزا
امکانات کامل آشپزخانه
مبلمان شیک
تراس با ویو کوهپایه ای و رودخانه
پارکینگ
حیاط و فضا سبز
استخر و الاچیق

جهت هماهنگی با شماره زیر تماس حاصل نمایید
آقای حبیبی۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور

منطقه کوهستانی پلور در مازندران

اختصاصی بیست ستون:

روستای پلور منطقه ای  کوهستانی است و در بالای ارتفاع ۲۳۰۰ متری قرار دارد . این روستا هوای خنکی دارد ، در فروردین برف ها آب می شوند و گل وحشی می رویند و در اردیبهشت گل های زرد در همه جا دیده می شود و درختان شکوفه می کنند و  در اواخر خرداد شقایق های زیبا شکفته می شوند. خیلی از افراد این روستا را جزئی از تهران می دانند چون پاتوق تهرانی هاست اما این روستا در استان مازندران واقع شده است.

اجاره ویلا در پلور

 آب و هوای پاکش باعث شده گردشگران زیادی را جذب کند . باورهای قدیمی وجود دارد که گنج های پنهان به دلیل بافت شدن سفالینه ، آبگینه های کهنسال و حجاری هایی به شکل ماهی روی دیواره قلعه دختر ، در این منطقه وجود دارد  و خیلی ها به دنبال این گنج ها بوده اند و باعث شده گردشگران زیادی را به این محل بکشاند .

اجاره ویلا در پلور

خیلی ها سفالینه و آبگینه های فراوانی را متعلق به دوران پارت ، ساسانی و اوایل ظهور اسلام در اینجا دیده اند . اگر از جاده هزار عبور کنید این چشمه را می بینید  ،در اینجا یک کوه سنگی است که به عنوان یک بنای تاریخی است .

سوراخی که در نزدیکی این ویرانه ها ، داخل صخره وجود دارد نشان می دهد که روزی از کنار این ویرانه ها ، آب گذر میکرده است .ساکنان پلور باور دارند که در گذشته های دور بالای این کوه و درون قلعه ، دخترانی بودند در خدمت یک پادشاه افسانه ای که آب را پرستش می کرده اند .

این قلعه باستانی به قلعه دختر فیروز آباد در شیراز شباهت زیادی دارد و مستندات تاریخی حاکی از این است که در این قلعه مراسم آیینی برگزار می شده است .

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور

صدای ریزش آب از بالای آبشار ۵۰ متری شاهاندشت در دل روستایی به همین نام ۶۵ کیلومتر مانده به آمل، توجه مسافران را به خود جلب می کند. قلعه ملکه قلاع یا ملک بهمن یا قلعه فرشته که ازبزرگ ترین قلاع کوهستانی البرز به شمار می رود، درکنار آبشار شاهاندشت قد برافراشته و سال ۱۰۰۵ هجری به دستور شاه عباس صفوی فتح شده،استحکامش را مدیون سنگ و ساروج و مخلوطی از شیر، تخم مرغ و نوعی خاک خاص است.

دریاچه امامزاده علی(ع) در نزدیکی آب اسک درجاده هراز است ، این دریاچه حدود۸۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد، وقتی به پلور رفتید، به تماشای ماهی ها بنشینید، هم کف دریاچه را که پر از گیاهان خاص دریایی است، نظاره گر باشید

دیوواره های صخره نوردی در پلور با مساحت ۹۰۰ متر مربع در سه بخش سرطناب ، بولدرینگ و سرعت ، اوقات خوشی را برای گردشگران رقم می زند .

اجاره ویلا در پلور

دماوند  ،بلندترین قله ایران و آتشفشان دماوند که بلندترین آتشفشان خاورمیانه است در کنار پلور قرار گرفته است .

آبشار یخی  بلندترین آبشار خاورمیانه ارتفاع ۵۱۰۰ متری در مسیر جنوبی واقع است تنها در تابستان ها آب دارد. در پناهگاه گوسفندسرا واقع در کوهپای هدر ارتفاع ۲۹۵۰ متری) بارگاه سوم درجنوبی (در ارتفاع ۴۱۵۰ متری) پناهگاه سیمرغ در یال غربی (در ارتفاع ۴۱۵۰ متری) پناهگاه تخت فریدون در یال شمال شرقی (در ارتفاع ۴۳۶۰ متری) و جان پناه فلزی در جبهه شمالی در ارتفاع۴۰۰۰ متری به روی کوهنوردانی که از سنگ و صخره و سرما نترسیده و خود را به کوهستان سپرده اند، باز است. یخچال های معروف دماوند ، یخچال سیوله (جبهه شمالی)، یخچال دوبیسل(جبهه شمالی)، یخچال عروسک ها(جبهه شمالی) ، یخچال دره یخار (شمال شرقی)، یخچال شمال غربی و یخچال غربی است.

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور

اجاره ویلا در پلور

طبیعت پلور

طبیعت پلور

طبیعت پلور

طبیعت پلور

طبیعت پلور

شناسه آگهی : 8215b73e8a7d079d

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3