خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

متل تهرانی آبگرم لاریجان

  • ارسال شده: ۱۸/۰۴/۱۳۹۷ ۲۲:۴۸
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
متل تهرانی آبگرم لاریجان

توضیحات بیشتر

متل تهرانی آبگرم لاریجان

رینه متل تهرانی آبگرم لاریجان | متل تهرانی آبگرم لاریجان رینه | شمال رزرو سوئیت متل تهرانی آبگرم لاریجان آمل | ماندران سوئیت متل تهرانی آبگرم لاریجان

رینه متل تهرانی آبگرم لاریجان

جهت بازدید از تصاویر و رزو سوئیت متل تهرانی بر روی ( لینک ) و یا تصویر زیر کلیک نمائید

متل تهرانی آبگرم لاریجان

متل تهرانی آبگرم لاریجان

متل تهرانی درمنطقه کوهستانی آبگرم لاریجان واقه شده است ، این مجموعه زیبا دارای اتاقهای زیبا و شیک می باشد . این مجموعه در نقطه ای بکر و خلوت در آبگرم لاریجان واقع شده که در واحدهای آن حوضچه آبگرم معدنی قرار دارد.
داری امکانات :
کابینت / ظرف اشپزخانه تمیز / اجاق گاز خوراک پزی/ یخچال / تلویزیون / سرویس خواب تمیز / شوفارژ / نزدیک بودن به کوه / حمام آبگرم معدنی / توالت / منقل کباب / و دیگر امکانات که در تصاویر قابل مشاهده خواهد بود
* ساعت تحویل ۱۳ و تخلیه ۱۲ صبح میباشد

اوقات فراغت خود را در کنار دوستان و خانواده در فضایی متمایز تجربه کنید.در دامنه کوه البرز با هوایی پاک و طبیعتی بکر و زیبا.امکان استفاده از حوضچه های اختصاصی آبگرم از چشمه های معدنی قله دماوند به همراه امکانات ویژه رفاهی. هتل بابا قدرت با فاصله ای کمتر از یک ساعت از تهران پذیرای شما در آب گرم لاريجان خواهد بود.

جهت بازدید از تصاویر و رزو سوئیت متل تهرانی بر روی ( لینک ) و یا تصویر زیر کلیک نمائید

هتل رنگین کمان آبگرم لاریجان

رینه دربارهٔ این پرونده تلفظ  یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر دربخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد.[۲]رینه نزدیک‌ترین شهر به قله دماوند است.

لاریجان از سال ۱۳۱۶ به بخش ارتقا یافته و بخشداری لاریجان در رینه تأسیس شده و تا سال ۱۳۴۲ در آنجا مستقر بوده و به دلیل تأسیس جاده هراز به خاطر دسترسی بهتر اهالی لاریجان به اداره حاکمیتی، بخشداری این اداره به کنار جاده هراز انتقال یافته و در همان سال شهرداری رینه تأسیس و تاکنون هم در حال ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشد و از سال ۱۳۷۹ با تصویب طرح هادی‌شهر رینه، روستاهای گرنا و آبگرم جزو حوزه خدماتی شهر رینه قرار گرفتند. شهر رینه در کیلومتر ۷۹ جاده هراز از مسیر شهرستان آمل به تهران بالاتر از گزنک واقع گردیده و دارای کلانتری مستقل می‌باشد.

کوهنوردانی که قصد صعود به قله دماوند از یال جنوبی را دارند نیز می‌بایستی از مسیر رینه رفت و آمد نمایند. از مناطق دیدنی و جالب توجه رینه می‌توان آبگرم لاریجان (در ۵ کیلومتری رینه با راه آسفالت) و دشت لاله را نام برد.

پادگان نظامی رینه که در ضلع غربی این شهر قرار داشت و در آخرین وضعیت یک گردان از لشکر ۲۳ تکاور در آنجا مستقر بودند که چند سال است نظامیان رفته و زمین‌های پادگان فروخته شده و اکنون خریداران در حال ساخت و ساز واحدهای مسکونی می‌باشند. مهم‌ترین محصولات کشاورزی رینه سیب، گیلاس، آلبالو، گردو،زردآلو، آلو طلایی، فندوق، گلابی و… می‌باشد.

شناسه آگهی : 1985b4379e84aeac

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3