خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

$1.00

مخزن پلی اتیلن 1500 لیتر سه لایه

  • خیابان یا محله: بازارآهن
  • نام شهر: تهران
  • State: Alabama
  • Country: Iran
  • ارسال شده: ژانویه 18, 2020 6:18 ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
10 هزار لیتر عمودی

توضیحات بیشتر

مخزن پلی اتیلن 1500 لیتر سه لایه

مخازن پلی اتیلنی افقی : مخزن پلی اتیلن افقی در ابعاد و اندازه های مختلف بصورت تک لایه ، دولایه و سه لایه قابل تولید می باشد . از مخزن دولایه پلی اتیلن عمدتا جهت نگهداری محلولهای شیمیایی و یا نگهداری آب بصورت دفنی استفاده می شود. مخزن سه لایه پلی اتیلن که بمنظور ممانعت از تابش نور خورشید به محلول و یا آب طراحی شده است، باعث جلوگیری از تاثیر نور آفتاب بر روی محلول های شیمیایی و یا جلوگیری از رشد جلبک در مخزن نگهداری آب می گردد .

2- مخازن پلی اتیلن عمودی : حجم مخزن پلی اتیلن گروه صنعتی ناب بین 5 تا 126 مترمکعب (5 هزار لیتر تا 126 هزار لیتر ) می باشد و در سه نوع تک لایه ، دولایه و سه لایه قابل تولید می باشد. مخزن پلی اتیلن عمودی با دیواره های تقویت شده و شکل ارگونومیک خود توانایی نگهداری مقدار بالایی از مایعات با PH بالا و پایین را دارا می باشد .

3- مخازن پلی اتیلن مکعبی : تولید مخازن پلی اتیلن مکعبی تا حجم 30 هزار لیتر نیز یکی دیگر از افتخارات تولیدی گروه صنعتی ناب زیست می باشد . با توجه به نیاز این نوع از مخزن پلی اتیلن در کشور ، ناب زیست نیز اقدام به تولید هر چه با کیفیت تر این محصول با قیمت نهایی تمام شده ی پایین کرده است . اگر شما مشتری این نوع از مخزن پلی اتیلن هستید با گروه صنعتی ناب تماس بگیرید و با توجه به حجم خود محصولاتان را سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن مخزن پلی اتیلن ناب زیست از کارخانه به مقصد شما بارگیری شود .

4- مخزن پلی اتیلن سم پاشی : جهت نگهداری انواع فرآورده های شیمایی و … می توانید از مخزن پلی اتیلن سم پاشی ما استفاده نمایید . با توجه به این که کشاورزی یکی از قطبهای اقتصادی مردم ایران می باشد از این رو بایستی تجهیزات کشاورزی نیز با بالاترین کیفیت در اختیار کشاورزان عزیز قرار گیرد .

مجموعه کارخانجات ناب زیست افتخار دارد که با توکل به خدا و اعتماد و با تکیه بر نیروی انسانی خود توانسته به یکی از قطب های پلی اتیلن خاورمیانه تبدیل شود و محصولات خود را به سایر کشور ها نیز صادرات گردد . کارشناسان ما منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند .

تولید با کیفیت و قیمت مناسب مخزن پلی پلی اتیلن ناب زیست همواره باعث شده است که مشتریان ما ، مشتریان ثابت باشند و در خریدهای بعدی نیز از ناب زیست خرید نمایند . برای کسب اطلاعت بیشتر و راهنمایی می توانید از طریق راه های تماس زیر با کارشناسان فروش کارخانه ناب زیست در ارتباط باشید .

مهم و کلیدی :

فلسفه تولید و استفاده از مخازن پلی اتیلن سه لایه صرفا جهت جلوگیری از ورود نور خورشید بداخل اب داخل مخزن و جلبک نزدن اب است برای این منظور یک لایه مشکی در بین دولایه داخلی و بیرونی بدنه مخزن پلی اتیلن ایجاد میشود – لذا تولید کننده ها برای ایجاد لایه مشکی از دوده صنعتی بعنوان رنگ و معمولا از کربنات کلسیم و مقداری مواد بازیافتی کهنه استفاده میکنند که هرسه این مواد برای سلامتی انسان خطرناک است

237 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 5905d6e5bfa1b16e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Share Ad

Share Ad

Sponsored Ads

Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69
  • Ad 5
  • Ad 3