خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

ارسال آگهی

 

پژو 405 مدل 88

  • ارسال شده: ژانویه 13, 2019 8:01 ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
پژو 405 مدل 88 محمودآباد

توضیحات بیشتر

پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88 محمودآباد | پژو 405 مدل 88 شیپور محمودآباد | پژو 405 مدل 88 دیوار محمودآباد | پژو 405 مدل 88 فروشی محمودآباد | پژو 405 مدل 88 دوگانه سوز محمودآباد | پژو 405 مدل 88 نقره ای محمودآباد | پژو 405 مدل 88 دوگانه محمودآباد | پژو 405 مدل 88 تو کرم محمودآباد | پژو 405 مدل 88 مشکی محمودآباد

پژو 405 زیرپایی است

محمودآباد، محموداباد

مدل خودرو ۴۰۵GLX
نوع شاسی سدان (سواری)
نقدی/اقساطی نقدی
سال تولید ۱۳۹۱
کیلومتر ۱۱۰,۰۰۰
رنگ مشکی
گیربکس دنده‌ای
وضعیت بدنه سالم با خط و خش

سلام ماشین بیرنگ لاستیک. 3روز پیش بستم 205 ماشین بدون خط و خش بیمه 5ماه کامل تخفیف بدون کوچیک ترین سرو صدا فنی بشرط خریدار واقعی تماس بگیره معاوضه با پارس و زانتیا

شماره تماس: ۰۹۳۹۲۸۷۸۱۵۷

معرفی خودرو

پژو ۴۰۵ یک خودروی خانوادگی در کلاس سدان‌های بزرگ می‌باشد که در سال ۱۹۸۴ میلادی برای اولین بار توسط شرکت فرانسوی پژو تولید شد. این خودرو ۴ سال بعد توانست مقام بهترین خودروی اروپا را از آن خود کند. این خودرو که تقریبا از سال ۱۳۶۹ وارد بازار ایران گردید، توسط شرکت ایران خودرو تولید شده است و البته تغییرات زیادی را تاکنون تجربه کرده است. از موتورخودرو گرفته تا بدنه و فضای داخلی آن، برای کاهش هزینه‌ها، سیاست تولید قطعات در داخل کشور پیش گرفته شد و نتیجه این شد که تا پایان سال ۱۳۷۷، ۷۷% قطعات از مجموعه قطعات وارداتی حذف گردید. خودرو پژو ۴۰۵ GLX برای اولین بار در سال ۱۳۷۱ با موتور ۱۶۰۰ سی سی وارد بازار شد. 
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی فضای داخلی

بر خلاف بیشتر خودروهایی که هم زمان با پژو ۴۰۵ وارد بازار شدند، هماهنگی خوبی در ترکیب رنگ فضای داخلی با رنگ بدنه وجود دارد و این موضوع به‌خوبی رعایت شده است. با این که نوع و کیفیت مواد بکار رفته در تولید این خودرو نسبت به نمونه خارجی تغییر پیدا کرده و در واقع کمتر شده، اما با این هم می توان نمره قابل قبولی را به این خودرو داد. کنسول میانی این خودرو شامل دو دریچه کولر یا بخاری، پنل ساعت و کلید های خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جا سیگاری می باشد که معمولا هم با رنگ مشکی تولید می شود. 
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی بیرون خودرو

پژو ۴۰۵GLX ، زمانی جزو زیباترین خودروهای موجود در بازار ایران، از نظر طراحی بدنه، محسوب می ­شد و طرفداران بسیاری هم داشت و البته دارد. اتاق جادار و بزرگ این خودرو، یکی از دلایل محبوبیت آن است. ۴۰۵، در برابر جریان هوا مقاومت ناچیزی دارد که این هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار می ‎رود. از ایرادات طراحی بدنه آن، صاف و یکنواخت بودن درها و گلگیرها می‌باشد. در صورتی که در طراحی خودروهای سواری جدیدتر سعی بر آن است که گلگیرها و درها داری انحنا هم در جهت افقی و هم عمودی باشند.  
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی رانندگی خودرو

سیستم تعلیق در هر یک از ۴ چرخ ۴۰۵، به صورت جداگانه عمل می‌کند که این ویژگی باعث چسبندگی بهتر ماشین در جاده و مخصوصا پیچ‌ها می­‎شود و در نتیجه، سرنشینان آرامش بیشتری را هنگام سفر تجربه می‌کنند. توزیع وزن این خودرو به صورتی است که مرکز ثقل آن در قسمت جلوی خودرو قرا می گیرد و این مسئله باعث‌ می‌شود که در شیب‌های موافق یا سرپایینی، افت در پایداری و هندلینگ خودرو به وجود بیاید ولی بلعکس در سطوح افقی و یا شیب مخالف (سربالایی) هندلینگ خودرو تقریباً قابل قبول و پایداری تضمین شده‌تری را در اختیار داریم.
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی موتور

موتور این خودرو بعد از ۱.۶ لیتر و ۱.۹ لیتر نهایتا به موتوری با حجم ۱.۸ لیتر با پاشش چند نقطه‌ای تبدیل و خروجی حدود ۱۰۰ اسب بخار تبدیل شده که از لحاظ قدرت تقریبا برابر با موتور ۱.۹ لیتری بود اما مصرف سوخت آن کاهش یافته است. هماهنگی موتور با گیربکس هم از ویژگی‌های خوب این خودرو می‌باشد. شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو برابر ۱۱.۸ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد که با توجه به افزایش قیمت بنزین کمی غیر اقتصادی به نظر می رسد.
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی ايمنی

برای بالا بردن سطح ایمنی ۴۰۵، تجهیزات مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. بادشکن ‎های جلو، سپر لبه ‎دار، کناره­‎های خمیده تحتانی و آینه ‎های دید عقب با ۲ زاویه پهن جهت داشتن دید کافی از جمله این تجهیزات هستند. در اطراف خودرو ضربه‌گیرهایی تعبیه شده که باعث افزایش استحکام درها می­‎شوند. علی رغم بدنه محکم خودرو و ترمزهای سازگار با موتور آن، نداشتن ترمز ABS و همچنین کیسه هوا از مشکلات ایمنی این خودرو  بود که در مدل های اخیر این کاستی برطرف شده است. استاندارد آلایندگی یورو ۲ دیگر مشکل این خودرو است.
پژو 405 مدل 88

پژو 405 مدل 88

نقد و بررسی ارزش خرید

در دسترس بودن و ارزان بودن قطعات این خودرو نسبت به خودروهای گران قیمت دیگر، آن را به یک خودروی کاملاً اقتصادی تبدیل کرده است. ظاهر این خودرو در چشم عموم کمی قدیمی و از رده خارج به نظر می آید اما شاید تکراری دیدن آن باعث این امر شده است.
ایران خودرو پژو 405,1388 Glx
شناسه آگهی : 3195c3af6ea1b761

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Share Ad

Share Ad

Sponsored Ads

Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69 Notice: Undefined offset: 3 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 68 Notice: Undefined offset: 2 in /home2/niazsho2/domains/niazshomal.ir/public_html/city/mahmoodabad/wp-content/themes/classipress/includes/widgets/widget-125-ads.php on line 69
  • Ad 5
  • Ad 3