خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

چادور دوزی نکا

  • ارسال شده: خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
چادور دوزی نکا

توضیحات بیشتر

چادور دوزی نکا

چادور دوزی نکا مسافرتی | چادور دوزی نکا – چادر مسافرتی- چادر ماشین- چادور سایبان مغازه- چادور پنجره و تراس و درب ورودی | چادور دوزی نکا چادر ماشین | چادور دوزی نکا چادر سایبان | چادور دوزی نکا چادر پارکینگ | چادور دوزی نکا چادور کودک | چادور دوزی نکا چادور خیمه | چادور دوزی نکا چادور کامیون | چادور دوزی بابل چادور پنجره | چادور دوزی نکا مازندران | چادور دوزی نکا در شمال

چادر دوزی و باران گیر رضا در نکا

بزرگترین تولیدکننده انواع چادرهای ماشین مسافرتی و سقف و سوله های ارگان های نظامی و چادرهای وانت نیسان مزدا خاور و سایبان مغازه ارسال رایگان همه محصولات چادر دوزی رضا چادور کالسکه- چادور جلو پنجره و پارکینگ – کیسه خواب – کمد لباس – چادر مسافرتی – میز و صندلی – محصولات بادی – چادر ماشین – آلاچیق – سایبان مغازه – انواع پارچه های برزنتی – انواع پارچه های مشمایی – فانوس,زیرانداز,صندلی تاشو – چادر خیمه ای – چادر کودک – چادر عصایی

تلفن همراه : ۰۹۱۱۱۱۶۱۸۹۲

مدیریت : رضا عباس زده

برای بازدید از نمونه کارهای ما به کانال تلکرام ما مراجعه فرماِیید

چادور دوزی نکا

چادور دوزی

چادور دوزی نکا

چادور دوزی

چادور دوزی نکا

چادور دوزی

چادور دوزی نکا

چادور دوزی

چادور دوزی نکا

چادور دوزی

چادور دوزی نکا

چادور دوزی



نکته هایی برای خرید چادر مسافرتی

به همسفران خود فکر کنید
هدف تان از خرید چادر چیست؟ قرار است همیشه همراه خانواده به دل طبیعت بروید و پیک نیک های یک روزه داشته باشید؟ قاعدتاً برای چنین استفاده ای در اولین مرحله باید به فضای کافی چادر و سبک بودن آن توجه کنید.
همچنین تهویه ی چادری که قرار است به صورت دسته جمعی از آن استفاده شود، بسیار اهمیت دارد.

چادور دوزی 

مقاومت و کیفیت کف چادر
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادر ها با لایه های مختلف اورتان است.

چادور دوزی 

جداره ای که برای سقف چادر به کار می رود
بهتر است که سقف چادر شما از یک پارچه ی یک سره دوخته شده باشد تا احتمال ورود آب باران به داخل چادر به کمترین حد برسد. گاهی سقف چادر ها را با پارچ های چند لایه مانند پارچه هایی که برای پوشاندن روی تریلر ها و یا قایق ها استفاده می شود، می سازند. این پارچه ها به راحتی در برابر فشار قطرات باران و یا ستگ های نوک تیز مقاومت می کنند.

شهرستان نِکا یکی از شهرستان‌های استان مازندران ایران است. شهرستان نکا از غرب به شهرستان ساری و از شرق به شهرستان بهشهر متصل است. مرکز این شهرستان شهر نکا است.

نام نکا در کتیبه چوبی در امامزاده میر ترابی به نکاه نوشته شده نه نکا[نیازمند منبع] که قدمت این کتیبه به هفتصد سال می‌رسد مربوط به دوره ایلخانان است، اما در منابع جغرافیا نویسان قرون اولیه اسلامی از شهری به نام «مهربان» یا «میردان» در نزدیکی نکا امروزی یاد شده‌است که هزار سرباز از ان پاسداری می‌کرد. نکا در کتاب قیامت شیعه سلسله نزاریه قلعه الموت به نکاه نوشته شده به معنای قیامت اما در فرهنگ لغت به معنای نارنج باغ کلبستان ابلو و هیر آباد است هشتاد درصد مردم نکا مازنی و بیست درصد تُرک آذری هستند.[ن

آب معدنی قر مرض، دریاچه استخر پشت، منطقه هزار جریب، غار باستانی کمیشان، برج آرامگاهی امامزاده عبدالله، جنگل‌های نکا در داخل نکا و امامزاده یحیی نزدیک روستای سیکا از معروف‌ترین مناطق شهرستان نکا به‌شمار می‌آیند.

چادور دوزی 

دریاچه طبیعی روستای استخر پشت که در سی و پنج کیلومتری شهر «نکا» قرار دارد، روزگاری با نیزارهای حاشیه خود نزدیک به بیست هکتار از محیط اطراف را پوشش می‌داد. در چند دهه اخیر به دلیل بی‌توجهی به این منبع طبیعی نادر وسعت آن به چهار هکتار تقلیل یافته و روز به روز از آن کاسته می‌شود.

چادور دوزی 

این دریاچه کوچک و گمنام با مرداب‌های اطراف خود منظره رؤیایی را در منطقه پدید آورده‌است که در اولین نگاه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. دریاچه استخر پشت که آب آن به‌طور غیر محسوس از کف دریاچه تأمین می‌شود، سالهای سال است که برای آبیاری دست کم ۵۰ هکتار از شالیزارهای روستاهای مجاور مورد استفاده قرارمی گیرد.

چادور دوزی در نکا

مرداب اطراف این دریاچه روزگاری دراز پناهگاه امنی برای پرندگان بومی خصوصاً اردک‌های وحشی بود اما متأسفانه در چند سال اخیر به دلیل تهاجم شکارچیان مجاز و غیرمجاز به این زیست گاه و کشتار این پرندگان زیبا، نسل آنان در معرض انقراض جدی قرار گرفته‌است. دربارهٔ دریاچه طبیعی استخر پشت که بومیان منطقه به آن «اسطل» می‌گویند، افسانه‌های بی‌شماری نقل شده و اشعاری در وصف آن سروده شده‌است. البته هنوز هم زیبایی خاصی دارد که هر ساله پذیرا مسافرای زیادی از تمام نقاط ایران است.

شناسه آگهی : 8115cf783e5b547c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر