خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

کرکره برقی نور

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۴-۰۱ ۰۹:۵۸
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
کرکره برقی نور

توضیحات بیشتر

کرکره برقی نور

کرکره برقی نور | فروش و نصب کرکره برقی شهرستان نور | شمال کرکره برقی در نور | مازندران فروش و نصب کرکره برقی نور |شمال کرکره برقی نور چمستان رویان ایزدشهر | گروه فنی مهندسی ویلا تک تولید و نصب کننده کرکره برقی و درب اتوماتیک کرکره برقی فروشگاه – مغازه – رستوران- پارکینگ – پنجره – درب در مازندران نور چمستان ایزدشهر رویان

کرکره برقی در شهرستان نور

درباره گروه فنی مهندسی لطفی

گروه فنی مهندسی لطفی از سال ۱۳۸۵ تاکنون بعنوان یکی از پیشگامان صنعت ساختمان در بخش درب های اتوماتیک،زمینه ساز برقراری امنیت و آرامش بوده و کماکان زینت بخش پروژه های صنعتی و مسکونی می باشد.

کرکره برقی نور

هسته اصلی این گارگروه فنی مهندسی ما با بهره گیری از دانش روز و کادری مجرب متشکل از مهندسین معماری و برق و الکترونیک بعنوان اولین کار گروه در زمینه اتوماسیون انواع درب و راهبند در شمال کشور در استان مازندران مطرح بوده و خواهد بود.

کرکره برقی نور

اکنون گروه فنی مهندسی لطفی در دومین دهه‌ فعالیت خود رضایت مشتریان، نصب مهندسی، گارانتی حقیقی و استفاده از تکنسین‌های مجرب را به بدیهی‌ترین و اولین اصول کاری کار گروه فنی لطفی تبدیل کرده است. 

کرکره برقی نور

ما اعتقاد داریم که کار با کیفیت حق اولیه مشتری است و بر این اعتقاد پایبند مانده‌ایم. 

کرکره برقی نور

ما و همکاران ما در گروه فنی مهندسی لطفی راستی و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار داده و به آسایش خاطر شما می‌اندیشیم. برای ما فروش آغاز یک تعهد است.

شماره تماس : ۰۹۱۱۲۲۱۴۳۳۹ لطفی

کرکره برقی نور

کرکره برقی در نور

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از کرکره برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است.

کرکره برقی نور

کرکره برقی از جنس آلومینیوم ساخته شده است و به دلیل کاربری مناسب و آسان و رنگ آمیزی مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره برقی در پنجره و درب منزلتان می توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت نمایید. به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی می تواند بسیار مهم باشد.

کرکره برقی نور

اهرم و لوازم الکترونیکی به کار رفته در کرکره برقی قابل برنامه نویسی و تنظیمات خاص می باشد. شما می توانید اهرم و لوازم الکترونیکی را به گونه ای تنظیم نمایید که در یک زمان خاص باز و بسته شوند. به علاوه می توانید تنظیمات انجام شده را از راه دور کنترل نمایید.

کرکره برقی نور

در سیستم های صنعتی استفاده از کرکره برقی به وفور به چشم می خورد و فضا را مدرن تر نشان می دهد. در ساختمان های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ می باشند، استفاده از کرکره برقی باعث به حداکثر رساندن بهره وری می شود. کرکره برقی با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت کاری شده و ورق گالوانیزه ساخته می شود.

کرکره برقی نور

کرکره برقی نور

کرکره برقی نور

کرکره برقی رویان برای پنجره | کرکره برقی رویان برای درب ورودی | کرکره برقی رویان برای پارکینگ | کرکره برقی رویان برای انبار و مغازهشهرستان نور از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان آمل، از شمال شرق به شهرستان محمودآباد از جنوب به استان تهران، از جنوب غرب به استان البرز و از غرب به شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس متصل است. مردم این شهرستان به مازندرانی به گویش نوری که می‌توان آن را از هموندان گویش کجوری دانست تکلم می‌کنند.

نام نخست شهرستان نور در گذشته رستمدار بوده که متشکل از چهار ناحیه شهری ناتل، بلده، تمیشان و ماهان بوده‌است. در جدیدترین کشفیاتباستان‌شناسی در این شهر آثاری از دورهٔ اشکانیان پیدا شده‌است. در تاریخ شهرستان نور به همراه شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل می‌دادند که گاهی مرز غربی آن تا هوسَم (رودسر فعلی در استان گیلان) نیز ادامه میافت.

شناسه آگهی : 6045b2c7e78a27a6

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3