خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

برق صنعتی رویان

  • ارسال شده: ۰۲/۱۰/۱۳۹۷ ۱۱:۲۳
  • انقضاء: 9258 روز, 2 ساعت
برق صنعتی رویان

توضیحات بیشتر

برق صنعتی رویان

برق صنعتی رویان | شرکت پیمانکاری برق صنعتی رویان | پیمانکاری برق صنعتی رویان | پیمانکاری برق صنعتی در مازندران رویان | پیمانکاری برق صنعتی رویان | پیمانکاری برق صنعتی وساختمان رویان | پیمانکار برق صنعت رویان

شرکت ————– : (( طراحی، مشاوره و اجرای انواع پروژه های برق و اتوماسیون صنعتی))

پیمانکاری برق ساختمان و صنعتی در مازندران به مدیریت : مهندس ——— دارای مدرک مهندسی برق الکترونیک و مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها با چندین سال سابقه درخشان در زمینه برقکاری صنعتی و ساختمان در مازندران در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

خدماتی که ما به شما ارایه می دهیم شامل موارد زیر می باشد :

طراحی و اجرای کلیه زیر ساخت های برقکاری و سیستم های برق _ نصب و راه اندازی سیستم های اعلان حريق _ هوشمند سازی ساختمان _ ساخت انواع تابلو برق ها .

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ، طراحی ، نصب ،راه اندازی انواع آسانسور کششی (AC2 و  VVVF- گیرلس و روم لس ) و هیدرولیک، نگهداری و بازسازی و تعمیرات آسانسور و پله برقی و بالا برهای معمولی و صنعتی مازندران

شماره تماس : ——————–

برق صنعتی رویان

برق صنعتی چیست؟

برق صنعتی و حیطه آن تعریف های مختلفی دارد.

اینکه برق صنعتی چیست و شامل چه موارد و کاربردهایی میشود میتواند خیلی گسترده باشد.

ولی سعی می کنیم در این مطلب تعریف مناسبی ازاین زمینه پرکاربرد داشته باشیم.

در ساده ترین و روان ترین تعریف میتوانیم بگوییم برق صنعتی یعنی کاربرد برق در صنعت.

اینکه انرژی الکتریکی در یک کارگاه یا کارخانه صنعتی به چه صورت استفاده یا کنترل می شود میتواند جزء تعریف برق صنعتی باشد.

اما موارد خاصی هم دراین تعریف وجود دارد که نادیده گرفته شده است.مثلا تکنیکها و روش هایی که برای کنترل و استفاده از برق در صنعت استفاده می شود،درساختمان های مسکونی، تجاری، بیمارستانهاو…هم کاربرد دارد.

پس میتوانیم بگوییم برق صنعتی عبارت است از روشها و تکنیک هایی جهت کنترل و استفاده از برق در صنعت

 

رویان نام جدید علمده یکی از شهرهای استان مازندران ایران است و در غرب این استان و در کنارهٔ دریای مازندران واقع شده‌است و بین شهرهای نور و نوشهر قرار دارد. شهر رویان جزء شهرستان نور و از غرب به شهرستان نوشهر، از شمال در مجاورت دریای مازندران از جنوب به کوه‌های البرز منتهی می‌شود.

 

فاصله آن با مرکز استان مازندران شهر ساری حدوداً ۱۱۸ کیلومتر است. رویان از نظر موقعیت جغرافیایی در ۳۶ درجه و ۳۴ دقیقه عرض شمالی و ۵۱ درجه و ۵۷ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است و در سال ۱۳۹۵ دارای جمعیت ۷،۷۳۱ نفر بوده‌است[۱].

 

رویان در گذشته نام منطقه وسیعی از مرکز و غرب مازندران بوده‌است. به دلیل نسبت تاریخی و تنگاتنگ شهر علمده با منطقه رویان ،یکی از ۵ شهر شهرستان نور میباشد نور شامل نور مرکزی، چمستان، رویان، ایزدشهر. وبلده میباشد شهر مذکور به شهر رویان تغییر نام یافت. ضمناً در سال ۱۳۳۳ دارای شهرداری شد.

شناسه آگهی : 7145c1f3cfbadb4a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3