خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

فست فود مرغ سوخاری

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۴-۲۹ ۱:۳۳ ق.ظ
  • انقضاء: 8366 روز, 17 ساعت
آشپزخانه سلف ناردون سرخرود

توضیحات بیشتر

آشپزخانه سلف ناردون سرخرود

آشپزخانه سلف ناردون سرخرود | شماره تلفن آشپزخانه سلف ناردون سرخرود | تلفن سفارشات آشپزخانه سلف ناردون سرخرود محمودآباد | آدرس آشپزخانه سلف سرخرود محمودآباد | سفارش غذا آشپزخانه ناردون سرخرود منطقه خط دریا گلشهر وزرا محله درویش آباد چاکسر خانه دریا | قیمت غذا آشپزخانه سلف سرخرود جهت سفارش

فست فود مرغ سوخاری

مازندران سرخرود میدان معلم تلفن جهت سفارشات ( ۰۱۱۴۴۸۸۶۴۳۷ – ۰۹۰۲۱۲۹۷۹۵۷ )

درباره ما

رستوران و فست فود و کافه مرغ سوخاری ایران در سرخرود طی سالیان گذشته با تکیه بر کسب دانش روز در صنعت فست فود و به پشتوانه کوشش سرمایه های انسانی خویش هم اکنون به عنوان بزرگترین مجموعه رستوران و فست فود و کافه مرغ سوخاری ایران در حوزه پیتزا ساندویج و برگرهای سوخاری به نام و نشانی معتبر شناخته شده است. برند مرغ سوخاری ایران با پیروی از شعار تجلی مهندسی صنایع غذایی در هنر آشپزی سعی می کند نامی ماندگار در ذهن مردم و توریستهای شهر سرخرود باشد.

پیتزا سرخرود

رستوران مرغ سوخاری سرخرود برای سلیقه و سلامت مشتری ایرانی ارزش بسیاری قائل است و بر استفاده از مواد اولیه استاندارد و به حداقل رساندن استفاده از سوسیس و کالباس و سایر گوشت های فرآوری شده تاکید بالایی دارد. منوی پیتزا مرغ سوخاری ایران همواره با تنوع بالا و نوآوری فصلی مورد توجه مشتریان قرار داشته است. پیتزا‌های پیتزا استیک- پپرونی- مخلوط- امارگریتا- سبزیجات- مخصوص سر آشپز- مخصوص- چیکن- مخلوط دونفره- رست بیف-گوشت قارچ با ظاهر متفاوت مثلثی شکل، انواع سالاد و ساندویچ ها همواره طرفداران ویژه ای دارند. مرغ سوخاری ایران برای خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان خود، هیچ حد و مرزی ندارد. این مجموعه از مراکز شلوغ خرید گرفته تا مغازه‌های محلی، مناطق لوکس تا مناطق عادی مرکز شهر و حتی از شهرکهای اطراف و شهرهای هم جوار، امکان سرویس‌دهی دارد.

پیتزا سرخرود

اهداف ما

  • ارائه مواد غذایی سالم و با کیفیت به مردم جامعه
  • استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب و عدم استفاده از مواد ناسالم مثل سوسیس و کالباس تا حد امکان
  • ارسال پیتزا و فست فود برای متقاضیانی که به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش می‌دهند در کوتاهترین زمان

پیتزا سرخرود

چشم انداز ما

تبدیل مرغ سوخاری ایران به محبوب‌ترین برند فست فوت ایرانی تا سال ١۴١۴ رد شمال
مرغ سوخاری ایران به لطف آموزش استاندارد و مهندسی صنایع غذایی منحصربه‌ فرد، اهمیت به تنوع و نوآوری، حفظ طعم واحد در تمامی شعبات، استفاده از نیروهای متخصص در هسته مرکزی، افزایش بهره‌وری نیروی کار و ارزش گذاری برای مشتری، امکان تحقق این هدف را برای خود میسر ساخته است.

ماموریت ما

ارائه متنوع غذاهای فست فوتی و خوش طعم از طریق استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای بدنه اصلی جامعه (قشر متوسط)، به منظور ایجاد تجربه‌ی مفرح و با کیفیت یکسان در تمام شعب، برای مشتریان.

با توجه به محدودیت زمانی در سفرهای کاری و یا حتی زندگی روزمره؛ مخصوصا در شهرهای کوچک و یا بزرگ بزرگ نمی توان از اهمیت فست فود چشم پوشی کرد. شاید به همین خاطر است که لیست فست فود های سرخرود هر روز در حال افزایش می باشد و در هر گوشه و خیابان این شهر تعدادی از انواع آنها را می توانیم ببینیم. فست فود های سرخرود از مغازه های شیک و لوکس امروزی شروع می شوند و به ساندویچی های قدیمی سرشار از نوستالژی ختم می شوند و هر کدام برای خیلی ها دنیایی از خاطره هستند.

آیا میدونید فست فود شامل چه غذاهایی میشه؟


فست فود به غذا هایی گفته می شود که درست کردن آن ها سریع بوده و همان طور که از اسم آن مشخص است (Fast Food ) به معنای غذای سریع، غذای حاضری یا فوری است.

پیتزا سرخرود

پیتزا سرخرود

انواع برگر( چیز برگر،قارچ برگر، دوبل برگر) و ساندویچ، انواع پیتزا، مرغ سوخاری،ماهی یا میگو سوخاری و غیره همه به نوعی غذای فست فود محسوب می شوند. آشپزی این غذاها معمولا ساده تر از سایر غذاها می‌باشد همچنین برای سرو کردن این غذا ها نیازی به فضای بزرگی نیست و به راحتی می‌توان حتی بدون وجود میز، صندلی یا محیطی برای نشستن، غذا را فورا به مشتری تحویل داد.

با وجود تمام مزایای جانبی ای که غذاهای فست فودی دارند همه ی ما از مضرات فست فود آگاهی داریم. با این حال اگر شما هم با تمام مضراتی که فست فود ها دارند باز هم به به این نوع غذاها علاقه‌مند هستید ما در این مقاله شما را با ۷ تا از بهترین برندهای فست فود در ایران آشنا می‌کنیم.

شناسه آگهی : 1425b50fb50e0bd4

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3