خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

نمایندگی همراه اول سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۸-۱۰-۲۷ ۷:۱۴ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
نمایندگی همراه اول سرخرود

توضیحات بیشتر

نمایندگی همراه اول سرخرود

نمایندگی همراه اول سرخرود | نمایندگی همراه اول سرخرود محمودآباد | نمایندگی همراه اول سرخرود در مازندران 

نمایندگان فروش و خدمات همراه اول

نمایندگی های مجاز رایتل که به صورت حضوری خدمات رایتل را ارائه می دهند

در این مرکز تمامی محصولات و سرویس‌های همراه اول و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می‌شود و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

نمایندگی همراه اول سرخرود

فروش انواع سیم کارت همراه اول، انواع بسته های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیم کارت، تغییر مالکیت، اصلاح مشخصات، تنظمیات تلفن همراه و فعالسازی سیم کارت در این مرکز امکان‌پذیر است.

نشانی : جنب بانک ملی موبایل صداقت

تلفن تماس : ۰۱۱۴۴۸۸۶۲۶۵

نمایندگی همراه اول سرخرود

نمایندگی همراه اول سرخرود

اولین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات همراه اول در استان مازندران سرخرود

مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات همراه اول، جهت رفاه هر چه بیشتر هموطنان، در شهر سرخرود

نمایندگی همراه اول سرخرود

نماینده رسمی فروش و خدمات  همراه اول ایرانسل و رایتل و در سرخرود فروش سیم کارت اعتباری و دائمی و دیتا ثبت نام سیم کارت اعتباری و دائمی و دیتا فعالسازی سیم کارت اعتباری و دائمی و دیتا در سریع ترین زمان تبدیل سیم کارت ها ی معمولی  ایرانسل به ۴g تغییر مالکیت سیم کارت رایتل و  ایرانسل صدور سند مالکیت تعلیق و رفع تعلیق سیم کارت تعویض سیم کارت مفقودی ، سرقتی ، معیوب و ….  ایرانسل و رایتل فروش مودم های همراه اینترنت پرسرعت  ایرانسل و رایتل تنظیمات اینترنت مربوط به انواع گوشی ها بسته های اینترنت سیم کارت دانشجویی رایتل فروش کارت شارژ شهر ساحلی سرخرود

نگاهی به تاریخچه همراه اول

فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند. تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران آغاز شد. در ۱۹ مرداد ماه همان سال با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

نمایندگی همراه اول سرخرود

بنابراین با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این پدیده، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت.

نمایندگی همراه اول سرخرود

در طول برنامه سوم، ۴ میلیون و ۵۹۰ شماره تلفن همراه واگذار شد که با ۸/۹۳۴ درصد رشد رو به رو بوده است و ضریب نفوذ تلفن همراه از ۷۸/۰ درصد در ابتدای برنامه سوم به ۵۰/۷ درصد در انتهای برنامه افزایش پیدا کرد و سه استان اول از نظر ضریب نفوذ در پایان برنامه سوم تهران، اصفهان و یزد و نیز از نظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس اول بودند.

شناسه آگهی : 9105e21cd5af1fcb

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3