خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

ایزوگام دلیجان سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۳-۲۶ ۶:۳۰ ب.ظ
  • انقضاء: 8338 روز, 13 ساعت
ایزوگام دلیجان سرخرود

توضیحات بیشتر

ایزوگام دلیجان سرخرود

ایزوگام دلیجان سرخرود | فروش و نصب ایزوگام دلیجان سرخرود | نماینده فروش و نصب ایزوگام  دلیجان سرخرود در مازندران | فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان سرخرود | فروش و نصب انواع ایزوگام دلیجان  طرح دار ساده | نماینده ایزوگام دلیجان | فروش و نصب ایزوگام دلیجان محمودآباد

فروش و نصب ایزوگام شرق

 

فروش و نصب ایزوگام دلیجان در مازندران

فروش ایزوگام شرق دلیجان یکی از برندهای معتبر ایزوگام دلیجان دارای استاندارد ملی ایران در سراسر ایران آغاز شد برای سفارش محصول وخرید میتوانید با ما تماس بگیرید

شرکت تولیدی ایزوگام دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات،محصولات خود را باتوجه به درخواست مشتریان از نظر ضخامت وقیمت باتوجه به شرایط اب وهوایی محصولات خود را باتوجه به سفارش مشتریان تولید و روانه بازار میکند.

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : ۰۹۳۰۴۸۳۸۶۶۰ خانم نجفی

دفتر مرکزی مازندران محموداباد

توقع بعدی شما چیست؟

قیمت مناسب و البته ارزان.در سریع ترین زمان ممکن

کیفیت مثال زدنی و تضمین شده.



با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا در زمینه‎های مختلف صنعتی محصولات عایق کاری نیز با استفاده از تکنولوژی اروپا و همگام شدن با پیشتازان صنعت ایزوگام دنیا رشد فراوانی داشته است که یکی از مراکز پیشرفته تولید ایزوگام در سالهای گذشته قطب صنعتی دلیجان می‎باشد که بیشترین نیاز کشور و همچنین کشورهای همسایه را از بابت محصولات عایق بندی جواب گو می‎باشد.

برخی از مزیت‎های ایزوگام دلیجام

۱- مهمترین مزیت این است که نصب و اجرای آن باعث آلودگی زیست محیطی نمی‎شود.

ایزوگام دلیجان 

۲- در فصل زمستان نیاز به پارو کردن برف پشت بام نیست زیرا برف به سطح ایزوگام  نمی‎چسبد و نمی‎تواند به آن آسیبی وارد کند.

ایزوگام دلیجان سرخرود

۳- به دلیل سبکی و مقاومت کششی و حرارتی(مقاوم بودن در مقابل سرما وگرما) به تنهایی یک عایق کامل جهت ایزولاسیون پشت بام، شیروانی ایرانیت، پی ساختمان، حمام، تونلهای آبیاری، سردخانه‎ها، لوله‎های گاز و نفت، دامداریها، مرغداریها و… کاربرد دارد. همچنین  از لحاظ وزنی نسبت به آسفالت و موزاییک سبک تر است و هنگام زلزله خطرات جانی کمتری دارد.

ایزوگام دلیجان 

۴- در تولید آن بجز استفاده از ماده اولیه قیر اصلاح شده(بوسیله مواد پلیمری) از هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مانند الیاف شیشه، الیاف پلی استر و غیره استفاده می‎شود.

ایزوگام دلیجان 

۵- نصب سریعی دارد همچنین قیمت ایزوگام نسبت به روش‎های دیگر کمتر است.

ایزوگام دلیجان 

۶- به علت وجود الیاف شیشه در ساختار آن هرگز دچار پوسیدگی نمی‎شود و البته در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است.

ایزوگام دلیجان سرخرود

۷- دارای حداقل ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی شرکت سازنده می‎باشد.

ایزوگام دلیجان

۸- شرکت‎های تولیدی ایزوگام دلیجان زیر نظر سازمان استاندارد فعالیت می‎کنند و هیچ تخلفی مانند استفاده از قیر دمیده و مواد ضایعاتی به جای تیشو و پلی استر از دید کارشناسان اتحادیه پنهان نمی‎ماند.

ایزوگام دلیجان سرخرود

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان در سرخرود

پیدایش صنعت ایزوگام : 
ساخت و ساز مسکن همواره طولانی ترین و پیچیده ترین طرح تحقیقاتی بشر بوده است. انسان برای تدارک مکانی امن و آرام برای زندگی همیشه از شیوه ها و مواد گوناگونی بهره گرفته است تا بر عوامل جوی فائق آید.

ایزوگام دلیجان در سرخرود

در ایران با توجه به اقلیم های آب و هوایی و وفور منابع نفتی از چند دهه قبل قیرگونی سیستم متداول عایقکاری رطوبتی بوده است. پیشرفت فناوری روز دنیا باعث شد عایق های پیش ساخته بر پایه قیر به دلیل صرفه اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان قیمت روشهای متداول قبل شود. ایزوگام به دلیل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسان و مقاومت در برابر عواملی چون آب ، رطوبت ، گرما ، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.

شناسه آگهی : 5015b25159666669

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3