خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

باربیکیو زغالی سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۷-۲۸ ۱۱:۲۳ ب.ظ
  • انقضاء: 8366 روز, 18 ساعت
باربیکیو زغالی سرخرود

توضیحات بیشتر

باربیکیو زغالی سرخرود

باربیکیو زغالی سرخرود | مازندران باربیکیو زغالی سرخرود | شمال باربیکیو زغالی سرخرود | تولید باربیکیو زغالی سرخرود | تولیدی باربیکیو زغالی سرخرود | تولید و پخش باربیکیو زغالی سرخرود | تولید و بخش عمده باربیکیو زغالی سرخرود

برای بازدید کلیه ویلاهای فروشی سرخرود بر روی بنر زیر کلیک نمائید

خرید ویلا سرخرود

خرید ویلا سرخرود

باربیکیو زغالی سرخرود

باربیکیو زغالی سرخرود

باربیکیو

پختن مواد غذایی به‌سیخ‌کشیده‌شده بر روی زغال داغ یا میله‌های برقی راباربیکیو یا کباب کردن سیخی می‌نامند.

به‌طور کل باربیکیو (به انگلیسیBarbecue ,barbeque ,Bar-B-Q یا BBQ) روشی از روش‌های پخت است که از قرار دادن مواد غذایی عمدتاً گوشت بر روی حرارت یا آتش و معمولاً در فضای باز ایجاد می‌شود. در روش باربیکیو از زغال، چوب، اجاق گاز برقی و گازی به عنوان منبع تأمین حرارت استفاده می‌کنند. معمولاً گوشت پیش از قرار گرفتن در باربیکیو باید در ماده‌ای مثل آبلیمو و نظایر آن خوابانده شود یا اینکه لایه‌ای از موادی خاص مثل ادویه‌جات گوناگون یا سس بر روی آن کشیده شود.[۱]

باربیکیو

با توجه به اهمیت حفظ ارزش‌های مواد غذایی در روند پخت و پز، امروزه انواع روش‌های پخت سالم و جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. منقل، گریل و باربیکیو از جمله لوازم خانگی هستند که که انواع و ابعاد مختلف طراحی و تولید شده‌اند و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منقل، گریل و باربیکیوی برقی یا ساده برای پخت انواع غذای کبابی به خصوص مرغ، ماهی و گوشت کارایی خواهندداشت. این محصولات در راستای عرضهٔ انواع لوازم خانگی برقی توسط فروشگاه ملاقه ارائه می‌شوند و در ادامه به تفاوت آن‌ها با یکدیگر، نوع کارکرد و ویژگی‌های هر یک پرداخته می‌شود.

انواع منقل، گریل و باربیکیو

منقل‌ها در حقیقت نوع سادهٔ باربیکیو هستند که در دو نوع ساده و برقی در دسترس می‌باشند. منقل و کباب پز برقی نسبت به نوع ساده استفادهٔ راحت تری داشته و راحت تر تمیز می‌شود، ضمن اینکه از تولید زباله جلوگیری می‌کند.منبع تامین حرارت در منقل و باربیکیوها معمولا زغال، حرارت ایجاد شده با انرژی برق و یا گاز می‌باشد که بسته به طراحی محصول استفاده می‌شود. باربیکیوها در طرح ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلفی توسط سازندگان لوازم خانگی عرضه می‌شوند و مشتریان و همراهان ملاقه می توانند بسته به فضای مورد نظر و ظرفیت مورد انتظار خود مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنند.

گریل کردن نوعی از پخت گوشت روی توری فلزی را شامل می‌شود که از ارتباط مستقیم ماده غذایی با حرارت جلوگیری و باعث پخت استاندارد و سالم گوشت می‌شود. با استفاده از گریل به روغن در پخت گوشت نیازی نخواهد بود و علاوه بر سلامت بیشتر غذا، طعم و عطر مواد اولیه نیز حفظ خواهند شد. غذاخوری‌ای که غذاهای کبابی بسیار متنوعی را به روش باربیکیو ارائه می‌کند کبابخانه[۲] barbecue restaurant می‌نامند.

روش دیگری برای تهیه کباب، پختن غذا بر روی توری کباب‌پز با استفاده از حرارت تابشی است که به آن کباب کردن شبکه‌ای grillingمی‌گویند. محلی که برای تهیهٔ کباب شبکه‌ای استفاده می‌شود کباب‌پزخانه grill-room نام دارد.

 

شناسه آگهی : 9195bcb7f6f1081c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3