خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

مصالح ساختمانی سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۰۹-۲۲ ۷:۳۱ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
مصالح ساختمانی سرخرود

توضیحات بیشتر

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود قیمت سیمان- گچ- پودر سنگ- تیرچه بتن- بلوک سیمانی- بغل باغچه- موزائیک- شن ماسه- آجر سفال- آجر فشاری- واش بتن- سنگ آنتیک نماشسته قیر سرد

بزرگترین کارگاه تولید بلوک سبک و سنگین و تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت مازندران

بزرگترین و مجهزترین کارگاه تولیدی تیرچه و بلوک با مدیریت مهندس خاکپور

با مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع

مهندس محمد رضا خاکپور با مدارک کارشناسی از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید فراورده های بتنی آغاز کرده است.

گروه فنی و مهندسی خاکپور با ۱۲ سال سابقه کاری با پرسنل های زبده و ماهر در تلاش است تا محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این مجموعه آماده پذیرش هر گونه سفارش و خدمات دهی به مشتریان گرامی در سراسر استان مازندران می باشد.

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

کارگاه مرکزی : آمل جاده اوجی آباد به سیاه کلا (جاده خانه دریا ) ابتدای روستای زرداب

دفتر فروش : آمل بلوار ولایت بین ولایت ۲۱ و ۲۳

تلف جهت سفارش : ۰۹۱۱۳۲۵۳۵۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۴

مصالح ساختمانی سرخرود

موقعیت مکانی کارگاه تیرچه بتنی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

یکی از استاندرادهای تولید تیرچه بتنی این است که در فضایی سرپوشیده تولید شود تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری شود تا تیرچه با بهترین کیفیت تولید شود.

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود




  • تیرچه بتنی سرخرود

در عصر امروز که دوره ی ساختمان ‌های بلند و مدرن می باشد، با پیشرفت علم و توسعه صنعتی جوامع از گذشته تاکنون، تغییرات زیادی در سازه ‌های ساختمانی داده ‌شده است. یکی از این تغییرات تیرچه بتنی می باشد.

تیرچه بتنی محمودآباد

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

این محصول در واقع به قطعه ‌ای پیش‌ ساخته گفته می ‌شود که از میلگرد و بتن ساخته ‌شده و برای ساختن سقف به‌ کار می‌ رود. در این مقاله سعی داریم که به بررسی تیرچه بتنی، انواع آن، اجزای تشکیل دهنده، مزایا و معایب این نوع از محصولات و به طور کلی به تمامی موارد مربوط به این حوزه بپردازیم.

  • تیرچه بتنی سرخرود

در صنعت ساختمان سازی به طور کلی تیرچه ‌بلوک جزو پرکاربرد ترین و رایج ‌ترین انواع سازه برای ساخت سقف ساختمان‌ ها به حساب می آید. در این نوع از سقف ‌ها، از تیرچه بتنی (به صورت که ما بین این تیرچه ‌ها، بلوک ‌های سفالی یا سیمانی قرار می دهند) مورد استفاده قرار می گیرد .

  • تیرچه بتنی سرخرود

می ‌توان گفت تیرچه بتنی در واقع مهم ‌ترین و حیاتی ‌ترین بخش از سقف ‌های تیرچه‌ بلوک به حساب می آید. از طرف دیگر بتن، مقاومت فشاری بالایی داشته و فشارهای بالا را به ‌راحتی تحمل می ‌کند ولی مقاومت کششی خوبی ندارد و این نقص با قرارگیری بتن در کنار فولاد و میلگرد رفع می‌ شود، زیرا فولاد مقاومت کششی بالایی دارد. در نهایت می توان گفت با ترکیب این محصولات نیاز بشر به ساخت برج ها و سازه های مرتفع رفع شده است.

مصالح ساختمانی سرخرود

مصالح ساختمانی سرخرود

انواع تیرچه بتنی

تیرچه ‌ها انواع مختلفی دارند. مثلاً بر اساس یک نوع طبقه ‌بندی تیرچه ‌ها به دو دسته (۱) تیرچه‌ های با قالب ماندگار یا تیرچه کفشک دار (سفالی) و (۲) تیرچه ‌های بدون قالب ماندگار (بتنی و یا فلزی) تقسیم بندی می‌ شود. تیرچه ‌های بتنی نیز در دسته ی تیرچه ‌های بدون قالب ماندگار قرار می گیرند که باز خود به دو گروه تقسیم بندی می شوند، که به شرح زیر می باشد:

      • تیرچه خرپایی
      • تیرچه پیش‌ تنیده

این تیرچه‌ های بتنی را می ‌توان در کارگاه تولید کرد یا از تیرچه‌ هایی که پیش‌ ساخته هستند و به‌ طور صنعتی در کارخانه ‌ها تولید شده ‌اند، استفاده کرد که این مورد به دلیل استفاده از استانداردهای لازم، توصیه می‌ شود.

خرپای تیرچه بتنی

تیرچه بتنی خرپایی از یک پاشنه بتنی و یک خرپای فولادی تشکیل‌ شده اند که قسمت خرپای تیرچه متشکل از میلگردهایی به‌ صورت کششی زیرین، بالایی و عرضی (به ‌صورت زیگزاگ) می باشند. خرپا در واقع سازه ‌ای مثلثی شکل است که به دلیل همین فرم و ساختاری که دارد می‌تواند به ‌خوبی نیروهای کششی و فشاری را تحمل کرده که استفاده از این خرپاها در سیستم تیرچه باعث می ‌شود، قدرت و ایستادگی لازم را کسب کند.

  • مصالح ساختمانی سرخرود

باید توجه شود که شماره و نمره میلگردهای کششی زیرین حداقل ۸ و حداکثر ۱۶ است و نمره میلگردهای عرضی که به‌ صورت زیگزاگ هستند ۵/۶ یا ۸ است که توسط جوشکاری به هم متصل می ‌شوند. معمولاً در تیرچه بتنی خرپایی، قسمت پاشنه موقتی بوده و پس از بتن ‌ریزی از قالب جدا می ‌شود، به همین علت است که جزو تیرچه‌ های بدون قالب ماندگار قرار می گیرد.

  • تیرچه بتنی محمودآباد فروشی | فروش تیرچه بتنی محمودآباد | فروشگاه تیرچه بتنی محمودآباد
شناسه آگهی : 5255c12724e81d0c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3