خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

پیتزا فروشی سرخرود

  • ارسال شده: ۱۳۹۷-۱۱-۲۹ ۶:۵۵ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
پیتزا فروشی سرخرود

توضیحات بیشتر

پیتزا فروشی سرخرود

پیتزا فروشی سرخرود | سفارش پیتزا فروشی سرخرود | پیتزا فروشی سرخرود سفارش تلفنی | پیتزا فروشی سرخرود سفارش تلفنی و پیک موتوری | سفارش پیتزا پیتزا فروشی سرخرود | سفارش تلفنی پیتزا- پیتزا فروشی سرخرود | پیتزا فروشی سرخرود بسیار شیک | پیتزا فروشی سرخرود پیتزا بسیار خوشمزه

بزرگترین مجموعه فست فوت در مازندران مرغ سوخاری ایران 

اولین و بهترین پیتزا فروشی و یا فست فوت در شهر ساحلی سرخرود مرغ سوخاری ایران تنها محلی برای غذا خوردن نیست بلکه جای خوبی برای دورهمی های دوستانه و خوش و بش کردن هم هست. برای افرادی که به شمال سفر می کنند دونستن جاهایی که فست فودهای خوبی دارن خیلی مهمه.

بهترین پیتزا فروشی سرخرود

دودلی در انتخاب رستوران چیز خیلی بدی است. بخصوص اگر تصمیم گرفته باشید که بعد از مدت ها شام یا ناهاری را بیرون از منزل میل کنید. این دودلی در انتخاب رستوران زمانی بدتر می شود که حتی هوس یک غذای خاص را کرده باشید. مثلا همین پیتزا. چرا مثلا؟ اصلا همین پیتزا. حتما بارها بارها برایتان پیش آمده که هوس خوردن پیتزا کرده اید اما در انتخاب رستوارنی که بهترین پیتزاها را سرو می کنند دودل مانده اید. ما امروز می خواهیم به شما بهترین پیتزا فروشی سرخرود را معرفی کنیم.

پس این شما و این هم رستوران پل که بهترین پیتزاهای سرخرود را برای شما تهیه می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این رستوران  را کاربران نیاز شمال انتخاب کرده اند.

پیتزا – ساندویچ – سوپ جو – انواع نوشیدنی 

پیک موتوری و تحویل درب منزل

فست فوت مرغ سوخاری

مازندران سرخرود میدان معلم تلفن جهت سفارشات ( ۰۱۱۴۴۸۸۶۴۳۷ – ۰۹۰۲۱۲۹۷۹۵۷ )

پیتزا فروشی سرخرود

پیتزا

پیتزا غذایی است به شکل نان گِرد صافی که در فر پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه‌فرنگی و پنیر می‌پوشانند؛ به علاوه دیگر مواد دلخواه را هم روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا است. همچنین از مواد مختلفی برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود. (ژامبون، قارچ، زیتون، پیاز، فلفل سبز، گوجه فرنگی و …)

پیتزا به صورت تازه یا یخ زده، به صورت تمام تکه یا بخش بخش به فروش می‌رسد و یکی از فست فودهای پر طرفدار در اروپا و آمریکای شمالی به شمار می‌رود.[۱] انواع مختلفی از فر ها برای پخت پیتزا های مختلف به کار می روند. همچنین انواع مختلفی از ظرف ها برای تولید پیتزاهای گوناگون مانند کالزونه و استرامبولی به کار می‌روند.

پیتزا، نان گرد صافی است که در فر پخته می شود و معمولاً روی این نان گرد را با سس گوجه فرنگی و پنیر می پوشانند؛ به علاوه این که دیگر مواد دلخواه هم روی نان اضافه می کنند. پنیری که استفاده می شود معمولاً پنیر موزارلا و یا پنیر پیتزاست. همچنین از مواد مختلفی برای تهیه پیتزا استفاده می شود اغلب گوشت یا انواع سوسیس به کار می رود. البته میوه و سبزیجات از جمله زیتون، پیاز، قارچ و … هم به کار می رود. واژه پیتزا، یک واژه ایتالیایی به معنای خوراک همه چیز درهم می باشد. خمیر پیتزا معمولاً از آرد، خمیر مایه یا مخمر آبجو و آب تشکیل یافته است.

تاریخچه پخت نان گرد، به نان های سنتی منطقه مدیترانه بر می گردد. البته شاید منشا آنها ایرانی باشد. به هر حال این نان های گرد را مستعمره نشینان یونانی به قسمت جنوبی ایتالیا آوردند.

پیتزا فروشی 

در اولین کتاب های تاریخی رم در قرن ۳ قبل میلاد مسیح، صحبت از نان های گردی شده که رویش را با روغن زیتون می پوشاندند و با ادویه جات تزئین می کردند. سپس روی سنگ های داغ می پختند.

پیتزا فروشی 

شواهد بعدی مربوط به سال ۷۹ بعد از میلاد می باشد که در آنها صحبت از مغازه هایی شده که به پیتزا فروشی های امروزی بسیار شبیه بوده است. در قرن ۱۶ میلادی، وقتی گوجه فرنگی به اروپا آمد آنرا نوعی ماده سمی تصور می کردند. اما از اواخر قرن ۱۸، حتی مردم فقیر مناطق اطراف ناپل هم این ماده را برای تهیه نان تخت به مخمر اضافه می نمودند.

پیتزا فروشی سرخرود

از آنجا که اصلیت این غذا ایتالیایی بود، سس گوجه قرمز رنگ، پنیر موزارلای سفید رنگ و ادویه جات سبز رنگ آن، نماد پرچم ایتالیا محسوب می شد. در سال ۱۸۹۷ میلادی ، یک مهاجر ایتالیای به نام جناردو لومباردی، این غذا را به آمریکا برد. او در شهر نیویورک یک پیتزا فروشی باز کرد و یک مهاجر ایتالیایی را استخدام کرد تا برایش انواع پیتزاها را طبخ نماید. بدین وسیله، پیتزا در آمریکا هم معروف شد.

شناسه آگهی : 2665c6ac1b37331a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3