خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

  • ارسال شده: ۰۴/۱۱/۱۳۹۸ ۱۳:۱۴
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

توضیحات بیشتر

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران کاشت میله گرد آب بندی استخر عایق نما | افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران چسب کاشت میله گرد | افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران عایق نما | افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران آب بندی استخر

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران مهندس کشوادی

کلینیک بتن کشوادی یکی از بزرگترین و موفق ترین توزیع کنندگان چسب های ساختمانی و افزودنیهای بتن و عایق های رطوبتی در مازندران می باشد که فعالیت خود را از سال۱۳۹۵ درزمینه توزیع و پخش عایق های رطوبتی و افزودنی های بتن و چسب های ساختمانی در شهر های مازندران آغاز نمود.

کلینیک تخصوصی عایق رطوبتی و افزودنی بتن مهندس کشوادی

عرضه کننده عایق نما و ریزینگ های ساختمانی و افزودنی های بتن 

مشاوره رایگان در امور آب بندی تمام سطوح

به مدیریت : مهندس کشوادی

تلفن تماس: ۰۹۱۱۹۵۱۴۲۶۸

تلفن فروشگاه : ۰۱۱۴۴۸۸۷۰۹۶



افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی در مازندران

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

افزودنی بتن و عایق های رطوبتی در مازندران

افزودنی بتن

از گذشته تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت و کارایی بتن انجام گرفته است. یکی از روش هایی که تاثیر مطلوبی روي ویژگیهاي بتن می گذارد استفاده از مواد افزودنی بتن است. بطور کلی افزودنی بتن ماده ای است غیر از آب،سنگدانه،سیمان و الیاف که به عنوان اجزای بتن استفاده می شود.افزودنی های بتن در کنار طرح اختلاط خوب می تواند به بهبود خواص بتن کمک کند.در این نوشته سعی شده است که دو نمونه از افزودنی بتن پر کاربرد یعنی فوق روان کننده و میکروسیلیس مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان از آنها به درستی و در شرایط مختلف در بتن سود برد.که تاثیرات مواد ذکر شده روي مقاومت،اسلامپ،تخلخل،نفوذ پذیري و خوردگی بتن بحث شده است.

افزودنی بتن به منظور ارتقاء ویژگی‌های بتن برای دستورالعمل‌های کاربردی در کار با بتن با موقعیت مختص مورد مصرف قرار می گیرد . افزودنی های بتن برای تصحیح ویژگی‌ های بتن برای دستیابی به عملکرد مناسب در مواقعی نظیر نسبت خشک , و ارتقاء زمان گیرش بتن برای انتقال بتن در فاصله‌های طولانی مورد به کار گیری قرار می گیرد . براین اساس آشنایی ویژگی‌ های افزودنی‌ ها برای تعیین خوبتر و کاربردی در کار با بتن برای یک مهندس بنا امری لازم است .

عایق رطوبتی چیست؟

وجود رطوبت به مرور زمان می تواند قسمت های مختلف ساختمان را فرسوده کرده و به آن ها آسیب برساند. به همین دلیل برای آب بندی کردن قسمت های مختلف ساختمان، از عایق رطوبتی استفاده می کنند. عایق بندی رطوبتی در هر قسمتی از ساختمان که ممکن است رطوبت به آن جا نفوذ کند انجام می شود.

عایق رطوبتی چه کاربردهایی دارد؟

عایق رطوبتی را می توان پوشش هایی تعریف کرد که با ترکیبات گوناگون، به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شوند. استفاده از عایق رطوبتی در تمامی مکان هایی که در معرض آب قرار دارند الزامی است. پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … از جمله مکان هایی هستند که عایق بندی حتما باید در آن ها انجام شود. نفوذ رطوبت در ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ ها، یخ زدگی سازه ها و …. شود.

فروشگاه افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | فروشگاه عرضه کننده افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | عرضه کننده افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | توزیع و پخش افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران |افزودنی بتن و عایق های رطوبتی محمودآباد مازندران شمال ایران | فروش افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | فروشنده افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران | فروشندگی افزودنی بتن و عایق های رطوبتی مازندران

شناسه آگهی : 3435e2ab490cbdf7

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر