خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

زغال قلیان امیرکلا

  • ارسال شده: ۲۵/۰۸/۱۳۹۷ ۰۰:۵۶
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
زغال قلیان امیرکلا

توضیحات بیشتر

زغال قلیان امیرکلا

زغال قلیان امیرکلا | زغال قلیان امیرکلا در مازندران | زغال قلیان امیرکلا بابل | فروشنده عمده زغال قلیان امیرکلا | فروش زغال قلیان امیرکلا بابل | فروش عمده زغال قلیان بابل امیرکلا بهنمیر بابلسر

فروش عمده و جزئی زغال قلیان در مازندران

بزرگترین مرکز پخش زغال قلیان جهرم زغال جنوب از جنس لیمو و مرکبات در استان مازندران با مدیریت قلیپور

آدرس مرکز فروش بابل امیرکلا بلوار شهید ناصری




زغال لیمو

بدون شک زغال لیمو یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع زغال است. زغال لیمو فرایند کلی آن از سوزاندن تنه درخت مرکبات خصوصا لیمو بدست می آید از ویژه گی هایی که این زغال لیمو دارا می باشد سوختن آرام و یکنواخت می باشد به همین منظور عمده استفاده از این نوع زغال با کیفیت در کشیدن قلیان می باشد.

زغال قلیان امیرکلا

زغال قلیان امیرکلا

سایر ویژه گی های زغال لیمو

گفتنی است که این نوع محصول دوام بسیاری داشته و مدت روشن بودن آم به نسبت سایر زغال ها بیشتر می باشد و همچنین این نوع زغال بدون جرقه می باشد و به نسبت سایر زغال ها گاز های سمی بسیار کمتری را نیز از خود متساعد می نماید.

زغال قلیان امیرکلا

زغال قلیان امیرکلا

قلیان مصری،

فهرست
۰:۰۰

قلیان یا نارگیله وسیله‌ای آبی است برای کشیدن تنباکو که در خاورمیانه، آسیای مرکزی وشمال آفریقا متداول است. بنا بر شواهد موجود، قلیان از ایران به سایر نقاط جهان ازجمله هند و مصر راه یافت.[۱] در فارسی به صورت قالیان (در عربی غلیون به معنای پیپ) نیز ثبت شده و گاه نارگیلی نیز نامیده شده‌است. در افغانستان به کل مجموعه قلیان، چلم نیز می‌گویند.[۲] در کشورهای عربی به نام شیشه و نارجیلة معروف است و در شبه قاره به حقّهمعروف است. قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکو است که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

بررسی ۵۴۲ مطالعهٔ علمی در زمینهً قلیان نشان می‌دهد که در مقایسه با کشیدن یک عدد سیگار، کشیدن یک قلیان حدوداً ۱۲ برابر بیشتر دود، ۵ برابر بیشتر قیر، ۲ برابر بیشتر نیکوتین، و ۲ برابر بیشتر منواکسید کربن وارد بدن می‌کند و به ازای هر ۴۵ دقیقه تا یک ساعت کشیدن قلیان به اندازه ۵ بسته سیگار، دود وارد بدن انسان می‌کند.[۳][۴]

شناسه آگهی : 9565bede34b5fbb8

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر