خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

سایت پروازی مازندران

  • ارسال شده: ۲۵/۰۸/۱۳۹۷ ۲۱:۰۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
سایت پروازی مازندران

توضیحات بیشتر

سایت پروازی مازندران

سایت پروازی مازندران بهشهر مهدیرجه | سایت پروازی مازندران مهدیرجه | پاراگلایدر سایت پروازی مازندران | سایت پروازی مازندران بهشهر | شمال سایت پروازی مازندران | سایت پروازی مازندران در شمال

سایت پروازی روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه، در ایام مختلف سال میزبان پاراگلایدر سواران شهرهای مختلف مازندران است. مهدیرجه واقع در مازندران و جاده شهرستان بهشهر گلوگاه مشرف بر جاده و دریا، منطقه ای جذاب است که اغلب آن را کلاردشت دوم نامیده اند. این ورزش در تابستان ورزشکاران زیادی را می طلبد که این نیز در گسترش نام مهدیرجه کمک شایانی می کند.

همانگونه که بر روی نقشه مشخص است سایت پروازی روستای مهدیرجه در نزدیکی شهر بهشهر قرار گرفته است. شما می توانید برای داشتن یک سفر خاطره انگیز و یک اقامت دلنشین در بهترین هتل های شهر بهشهربه بخش رزرو هتل سامانه جامع گردشگری پارمین مراجعه کنید.
همچنین شما می توانید برای هر گونه برنامه ریزی سفر با هر بودجه ای با گروه ما در ارتباط باشید و ما را در تمامی مراحل سفر همراه خود بدانید.

درباره سایت پروازی پاراگلایدر

اکثر ما آدمها آرزو داریم بتونیم بالای بالا بین ابرها و خیلی سبک و آروم پرواز کنیم. پاراگلایدر تجربه یک پرواز باورنکردنی بر فراز آسمان را به ما هدیه میده تا بتونیم از اوج بودن لذت ببریم و به آرزومون برسیم و کنارش تجربه جدیدی هم کسب کنیم.

چتربال سواری[۱] یا پاراگلایدینگ (به انگلیسیParagliding) یک ورزش تفریحی و رقابتیمخاطره آمیز است. در هنگام پرواز، خلبان آن پروازی با ویژگی‌هایی مثل سبک وزنی و پرواز آزاد را به طور همزمان با یک چتربال (به انگلیسیParaglider) که در واقع نوعی بادپر است تجربه می‌کند.

چگونگی ورزش چترپری

سایت پروازی مازندران

سایت پروازی مازندران

پرش از روی تپه، انگلستان

پرواز می‌تواند به چند شکل آغاز شود. در روش اول خلبان با سرعت در جهت مخالف باد می‌دود و چتر را پشت سر خود می‌کشد. برخورد باد به زیر چتر آن را به احتزاز درمی‌آورد و نهایتاً موجب به پرواز درآمدن خلبان می‌شود. اگر باد شدیدتر باشد گاهی خلبان ابتدا در جهت مخالف می‌ایستد (به اصطلاح ریورز یا ضربدری گفته می‌شود) تا باد چتربال را از زمین جدا کند و سپس برگشته و شروع به دویدن می‌کند تا از زمین جدا شود. این روش‌ها معمولاً در نواحی کوهستانی انجام می‌شود تا خلبان بتواند از تفاوت ارتفاعش با زمین پست‌تر نیز برای تداوم مدت پرواز استفاده کند.

در روش دوم که معمولاً در نواحی پست استفاده می‌شود، خلبان به کمک یک وسیله دیگر کشیده می‌شود تا به ارتفاع مناسب برسد (معمولاً زیر ۳۰۰۰ پا) و بعد خود را از طنابی که توسط آن کشیده شده جدا می‌کند و مستقلاً پرواز می‌کند

ورزش چترپری در ایران

ورزش چترپری در ایران، زیر مجموعه‌ای از ورزش‌های هوایی است. انجمن ورزش‌های هوایی ایران بعنوان متولی این ورزش در کشور زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کند.

شناسه آگهی : 2575beefd7e733c3

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر