خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

فروشگاه برنج شمال در کرمان

  • ارسال شده: ۱۴/۱۲/۱۳۹۷ ۲۰:۵۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
فروشگاه برنج شمال در کرمان

توضیحات بیشتر

فروشگاه برنج شمال در کرمان

فروشگاه برنج شمال در کرمان فروش برنج تارم | فروشگاه برنج شمال در کرمان فروش برن دم سیا | فروشگاه برنج شمال در کرمان فروش برنج ندا | فروشگاه برنج شمال در کرمان فروش برنج کشت اول | فروشگاه برنج شمال در کرمان فروش برنج کشت دوم

فروشگاه برنج شمال در کرمان مرکز فروش

جهت سفارش خرید به صورت کلی و جرئی با شماره ۰۹۳۶۲۸۰۰۳۲۱ حبیبی تماس حاصل نمائید

کارخانه شالیکوبی خوشه طلا مدرن برادران حبیبی در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید انواع برنج تاسیس شد.و اکنون پس از نزدیک به یک دهه از تاسیس این کارخانه به یک مجموعه تولیدی دانش محور و پیشرو در تولید محصولات با کیفیت در شمال کشور تبدیل شده است.
تولید محصولات با کیفیت منحصر بفرد در بازارهای برنج ، با استفاده از دانش روز ، از افتخارات کارخانه شالیکوبی خوشه طلای مدرن برادران حبیبی است

اهداف کارخانه خوشه طلای برادران حبیبی
ما اهداف زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم.

۱-ارزیابی و ارتقاء رضایت مشتریان

۲-حفظ بازار و ارتقاء برند

۳-مدیریت و کاهش اصولی هزینه ها

۴-ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی کارکنان و ارتقاء کیفیت محیط کار

۵-بهبود مستمر سطح کیفیت محصولات و فرآیندها

۶-گسترش بازار از منظر جغرافیایی و ورود به بازارهای خارج از استان مازندران مدیریت ارشد کارخانه ضمن درک کامل مفاد این خط مشی در اجرای آن متعهد است و کلیه کارکنان نیز متعهد به اجرای این خط مشی هستند و هم چنین یک نفر را به عنوان نماینده مدیریت به منظور نظارت بر سیستم کیفیت ، حفظ و ارتقاء آن و ارتباط با مراجع برون سازمانی تعیین کرده است و در راستای اطمینان از عملکرد سیستم به صورت دوره ای آن را مورد بازنگری قرار می دهد .

این خط مشی در اختیار کلیه طرف های ذینفع قرار داده شده است.

تماس با ما:
تلفن مدیریت فروش : ۰۹۳۶۲۸۰۰۳۲۱ مهندس حبیبی
♦ آدرس کارخانه:

استان مازندران، محمودآباد سرخرود.کارخانه شالیکوبی خوشه طلای برادران حبیبی
آدرس دفتر فروش : کرمان چهار راه کاظمی

هزینه حمل پستی و تحویل برنج درب منزل:
۱- برای تسویه حساب های قبل از تحویل کالا هر کیلو ۱۰۰۰ تومان برای ارسال سراسر کشور.

۲- برای تسویه حساب بعد از تحویل کالا (درب منزل):

الف: برای استان های (تهران-البرز)هرکیلو ۱۵۰۰ تومان

ب: برای سایر استان ها هر کیلو ۱۷۰۰ تومان

√ قابل توجه اینکه :هزینه اضافی تسویه حساب درب منزل (بند ۲)مربوط به هزینه های پستی بوده و این کارخانه هیچگونه هزینه اضافی دریافت نخواهد کرد.

حمل از طریق باربری
۱-هزینه حمل توافقی

فروشگاه برنج شمال در کرمان

فروشگاه برنج شمال در کرمان

فروشگاه برنج شمال در کرمان

فروشگاه برنج شمال در کرمان

راهنمای انتخاب برنج:

برنج ایرانی، در شمار برنج‌های ممتاز است، اما درجه‌بندی دارد.
فقط خوب قد کشیدن دانه برنج پس از پخت ملاک مرغوبیت نیست.
دانه برنج هر چه خشک‌تر و سفت‌تر باشد بهتر است زیرا با جذب سریع آب هنگام پخت، حجیم‌تر می‌شود.
هر چه از تاریخ برداشت آن بیشتر گذشته و بهتر نگهداری شده باشد، بر کیفیت آن افزوده می‌شود.
دقت کنید کپک ‌زده یا خُرد شده نباشد و بوی نامطبوع کهنگی و ماندگی از آن به مشام نرسد.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

دانه برنج نباید خیلی سفید، خیلی زرد، شفاف، دودی یا ترک خورده باشد؛ رنگ بلوری مات و عاج‌مانند دارد و معمولا باریک و قلمی است، اما طعم و بوی مطبوعش پس از پخت، خیلی مهم‌تر از باریکی و بلندی آن است.
باید یکدست باشد نه مخلوطی از دانه‌های چاق و لاغر، زرد و سفید، کوتاه و بلند یا ریز و درشت.
هر چه دانه‌های شکسته یا در اصطلاح «نیمدانه» بیشتر باشد، کیفیت کمتری دارد (برنج موسوم به نیمدانه بیشتر برای پخت شله‌زرد، شیربرنج، برخی آش‌ها، سوپ‌ها و مانند اینها مناسب است نه پخت چلو و سرو در مهمانی).

فروشگاه برنج شمال در کرمان

یکی از آزمون‌های سنتی، خرد کردن تعدادی از دانه‌ها زیر دندان است. اگر بسختی خرد شد، نشانه خشکی بیشتر و کیفیت بهتر آن است.
یکی از روش‌های درک میزان عطر برنج، دمیدن هوای گرم یا «ها کردن» روی مقداری از دانه‌هاست. به منظور رعایت بهداشت دقت کنید که دانه‌های آمیخته با هوای دمیده از دهان را مجددا درون کیسه یا ظرف نریزید.

برنج طارم

از مرغوب ترین برنج های ایران است دارای ارزش تجاری بالایی می باشد، این گروه برنج دارای شلتوک بلند ،باریک می باشد. و دانه ها نسبتا طویل  و طول دانه بیش از ۷ میلی متر است . دوره رشد این برنج بین ۱۵۰تا۱۶۵ روز متغیر است . مقابل بیماری ها ، افت ها و خوابیدگی بسیار حساس هستند

نوع : طارم سنگی
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

برنج هاشمی

برنج هاشمی از بهترین و مرغوب ترین ارقام برنج با کیفیت است.که مبدا آن در گیلان و بطور کلی شکل دانه قلمی و رنگ آن سفید متمایل به کرم و دارای کیفیت پخت عالی و طعم و عطر خوب می باشد.برنج پخته شده طارم هاشمی ،ساعت ها پس از پخت خوش خوراک و نرم باقی میماند. این برنج در شمال کشور تولید شده و جایگاه خاصی در بین کشاورزان و مصرف کنندگان دارد.

نوع : طارم هاشمی
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

برنج فجر

فجر برنجی است نرم با شکل ظاهری خنجری که از طرف انتها(جنین)به سمت سر برنج با انحنای نازک شده که شبیه سر خنجر می شود و از ناحیه پشت نیز دارای فرو رفتگی می باشد این برنج نسبتا ریز قلم بوده  و به رنگ شیشه ای مات و استخوانی می باشد و رنگ شلتوک ان زرد و روشن است.

نوع : فجر
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

برنج شیرودی

برنج شیرودی از نوع اقلام پر محصول برنج است و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب و خوب بوده ،همچنین استفاده از آن در رستوران ها ،شرکت های صنعتی بزرگ و مجالس و همچنین سایر موارد دیگر به دلیل به صرفه بودن پیشنهاد می گردد. لازم بذکر است هر چه قدر زمان ماندگاری این محصول بیشتر باشد کیفیت ان نیز بهتر می گردد .

نوع : شیرودی
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

برنج ندا

خصوصیات برنج ندا عبارتند از: زودرسی ۷ تا ۱۰ روزه در مقایسه با سایر انواع پرمحصول، کیفیت بهتر نسبت به ارقام اصلاح شده دیگر،شباهت زیاد به طارم از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی، محصول دهی بالغ بر ۸ تن در هکتار، و مقاومت بسیار خوب در مقابل کرم ساقه خوار بلاست و در نتیجه استفاده کمتر از سموم آفات در مزرعه.در کنار موارد گفته شده در بالا، بایستی به این مورد نیز اشاره کرد که برنج ندا از ارقام تراریخته است که با اصلاح ژنتیکی ارقام دیگر و ادقام آنها تولید شده است.

نوع : ندا
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

برنج نیم دانه

نوع : طارم سنگی
کیفیت : ممتاز
کشور : ایران
منطقه کشت : مازندران
خاصیت عطری : بله
رنگ دانه : سفید (کدر)

این روزها پیدا کردن برنجی که یاد برنج‌های اصیل ایرانی را در یادمان زنده کند، کار سختی شده است. حالا بازار برنج در انحصار محصولاتی است که از کشورهای دور و نزدیک به ایران می‌آیند و قیمت نسبتا مناسبشان طرفداران آنها را هم زیاد کرده است. بیشتر این برنج‌ها خوب قد می‌کشند، بعضی‌هایشان هم عطر خوبی دارند اما اغلب آنها پس از پخت طعم ندارند و مثل دانه‌های پلاستیکی، شق و سفت می‌شوند.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

تقلب هم در بازار برنج فروشی زیاد است و حتی اگر دقت هم بکنی باز برنج‌های مخلوط به اسم برنج یکدست را به خانه می‌بری ولی با این همه راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان برنجی با کیفیتی مناسب را انتخاب کرد.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

همیشه می‌گویند برنج کهنه بهتر از برنج نو است برای همین برنج‌های قدیمی گران‌تر از برنج‌های محصول امسال هستند. علت این مساله نیز این است که برنج هم،مانند هردانه دیگری در ابتدا مقداری آب دارد که پس از برداشت و خشک کردن آن، آب درونش تبخیر می‌شود. وقتی دانه برنج خشک، سفت و فشرده باشد هنگام پختن به خود آب جذب می‌کند و حجمش اضافه می‌شود و به اصطلاح ری می‌کند.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

از یک پیمانه برنج ری‌دار خوب حدود ۳ پیمانه چلو درمی‌آید. این در حالی است که برنج نمدار ری نمی‌کند. برای همین است که صرف با خرید برنج کهنه است و طبیعتا نتیجه‌ای نیز که از آن حاصل می‌شود، بهتر است. ولی تشخیص دادن این‌که چه برنجی مرغوب است، خودش تخصص می‌خواهد ولی یک اصل کلی می‌گوید برنج اعلای انباری، خشک، باریک، سخت و نیمه بلوری است و زیردندان به آسانی خرد نمی‌شود. پس هنگام خرید برنج چند دانه از آن را زیر دندان له کنید و وقتی این کار با سختی انجام شد، معلوم است که برنج نو نیست.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

برای تشخیص عطر و طعم برنج نیز یک مشت کوچک از آن را میان کف دو دست خوب بمالید و روی آن با دهن بدمید ـ یا به اصطلاح «ها»کنید ـ و سپس بو بکشید اگر برنج عطر داشته باشد خودش را نشان می‌دهد. این کار را به روش دیگری نیز می‌توانید انجام دهید یعنی چند دانه از برنج را در دهان ریخته بجوید و مزه آن را بچشید.
بیشتر برنج‌های موجود در بازار دانه‌های شکسته یا به اصطلاح نیمدانه دارند که پس از پخت بر کیفیت برنج اثر می‌گذارند.

فروشگاه برنج شمال در کرمان

پس اگر می‌خواهید برنجی یکدست و بدون نیمدانه داشته باشید کمی از آن را در کف دست بریزید و سپس دقت کنید که از میان دانه‌ها چند درصد نیمدانه است. با این آزمایش یکدست بودن برنج (یعنی مخلوط نبودن) را هم می‌توانید معلوم کنید. این نکته مهمی است و یکدستی برنج بسیار اهمیت دارد زیرا مدت پخت هر برنج با نوع دیگر فرق دارد و برنج مخلوط را نمی‌توان خوب از آب درآورد.
فروش برنج در کرمان برج هاشمی | فروش برنج در کرمان برنج پاکستانی | فروش برنج در کرمان برنج تایلندی | فروش برنج در کرمان برنج شمال | فروش برنج در کرمان برنج طارم | فروش برنج در کرمان برنج دم سیاه | فروش برنج در کرمان برنج دودی | فروش برنج در کرمان برنج نیم دانه | فروش برنج در کرمان برنج بوجاری

شناسه آگهی : 2515c7eac0321fe2

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر