خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

پروفیل های ترمال بریک کشویی

  • ارسال شده: ۱۰/۰۸/۱۳۹۷ ۲۲:۴۴
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
پروفیل های ترمال بریک کشویی

توضیحات بیشتر

پروفیل های ترمال بریک کشویی

پروفیل های ترمال بریک کشویی فروشی | نماینده فروش پروفیل های ترمال بریک کشویی | فروش عمده پروفیل های ترمال بریک کشویی مازندران آمل بابل بابلسر فریدونکنار سرخرود محمودآباد نور رویان نوشهر چالوس تا رامسر

فروش عمده پروفیل های ترمال بریک گشویی در مازندران

شماره تلفن جهت سفارش ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

 آدرس کارخانه : شعبه ۱:مازندران-آمل-کیلومتر ۵ جاده چمستان
شعبه ۲: آمل-کیلومتر ۶ جاده آمل،دابودشت ،انتهای بلوار دریا
پروفیل های ترمال بریک کشویی

پروفیل های ترمال بریک کشویی

سیستم درب و پنجره ترمال بریک چیست؟!

همانطور که می دانیم ۹۰% درب و پنجره را شیشه تشکیل میدهد که در صورت استفاده ازشیشه های دوجداره ماشینی می توان ۹۰% عایق بندی پنجره را تضمین نمود. همچنین ۵% از از اتلاف انرژی درب و پنجره ها به جهت هوابند نبودن آنها و کوران هوایی است که درصورت ساخت صحیح و استفاده از درزگیر و لاستیک های مناسب و با کیفیت پنجره هوابند خواهد بود. فقط ۵% از عایق بندی پنجره مربوط به سطح پروفیل آلومینیوم می باشد که در دهه ی اخیر وارد کنندگان و تولید کنندگان پنجره PVC برای تبلیغات و فروش بیشتر محصول خود دست روی همین ۵% از سطح پنجره گذاشتند واعلام نمودند که پنجره های آلومینیومی عایق نمی باشد درحالی که این تفکر کاملا اشتباه بود زیرا فقط ۵% از سطح پنجره را پروفیل آلومینیوم تشکیل میدهد(۹۰% شیشه تشکیل می دهد) که این ۵% به لحاظ عددی قابل چشم پوشی است ولی با این حال متخصصین صنعت آلومینیوم برای رفع این نقیصه هم چاره ای اندیشیدند که حاصل آن طراحی نوع جدیدی از پروفیل آلومینیوم به نام ترمال بریک بود.

پروفیل های ترمال بریک از دو فریم داخلی وخارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلی آمیدی که در وسط این دو سطح قرار میگیرد به هم متصل می شوند (این اتصال توسط دستگاه پرس انجام می شود) و در نهایت به آن پروفیل ترمال بریک می گویند.

کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی که در این سیستم به دلیل شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت این عنوان به آن اطلاق می شود.
نکته ی قابل تامل در سیستم درب و پنجره ترمال بریک همسویی ضریب انبساط طولی پلی آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می باشد. (بحث سرما گرما و انقباض و انبساط) این تیغه ی پلی آمیدی مانع انتقال حرارت ازیک سطح به سطح دیگر می شود.به طوری که هیچگونه انتقال حرارتی از طریق پروفیل آلومینیومی چارچوب یا لنگه انجام نمی شود و در نتیجه مانع از افت شدید حرارت و برودت دمای محیط داخل ساختمان شده و نهایتا باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی می گردد. همچنین باعث افزایش طول عمر دستگاه های مولد حرارت ( در فصل سرما) و برودت (درفصل گرما) می گردد.
از مزایای این تیغه پلی آمیدی بالابودن استحکام مقاومت در برابر فشار مواد شیمیلیی اشعه UV و طول عمر بالامی باشد.

سیستم ترمال بریک که در اروپا ابداع شده است به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط پیشرفته ترین ماشین الات اروپایی پانچ می گردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را میسر می نماید.

پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه UV حفظ می کند . بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر می شود.در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت می باشد. نتیجه استفاده از پروفیل ترمال بریک، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشدبطور متوسط ۳۰ % سطح خارجی ساختمان را پنجره تشکیل می دهد . ۷۰ % از سطح هر پنجره را شیشه و مابقی را پروفیل تشکیل می دهد. در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها ۳۸ % کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲ % کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما ، ۲۸ % کاهش مصرف سوخت ، ۲۰ % کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود مجتمع تولیدی آلومینیوم مازندران نیز در راستای بهینه سازی مصرف سوخت در کشور و جلوگیری از اتلاف منابع انرژی در ساختمان ، مبادرت به تولید انواع درب و پنجره های ترمال بریک هماهنگ با تکنولوژی Alumil ایتالیا نموده است .

شناسه آگهی : 7675bdb40740ec5c

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر