اجاره پمپ بتن در رویان

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 15324

  • تاریخ ارسال: 2023/04/20

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: نور

  • بازدیدها: 67

توضیحات آگهی

اجاره پمپ بتن در رویان

اجاره پمپ بتن در رویان | قیمت اجاره پمپ بتن | اجاره پمپ بتن دکل هوایی در رویان | قیمت اجاره پمپ بتن دکل 47 متری | اجاره انواع پمپ دکل بتن | اجاره پمپ بتن زمینی | دفتر ایمن بتن اجاره دهنده انواع پمپ بتن در مازندران

اجاره پمپ بتن

نام و نام خانوادگی: ایمن بتن به مدیریت : ابراهیم پور

موقعیت: مازندران

تلفن تماس: ۰۱۱۴۴۸۸۷۵۳۰ – ۰۱۱۴۴۸۸۷۵۲۱

موبایل: ۰۹۱۱۵۶۸۴۰۶۱ – ۰۹۰۲۱۲۸۹۷۷۹

وب سایت: —-

پست الکترونیکی: —-

اینستاگرام: —-

تلگرام: —

واتس آپ:  ۰۹۱۱۵۶۸۴۰۶۱

آدرس: محمودآباد سرخرود کمربندی نبش شهدای 3

اجاره پمپ بتن

پمپ بتن یکی از دستگاه‌های پرکابرد برای انتقال و جانمایی مخلوط دوغاب، ملات و بتن تازه در محل مورد نیاز است. پمپ‌های بتن به دلیل افزایش راندمان عملیات بتن‌ریزی، از محبوبیت و کاربرد زیادی در پروژه‌های متوسط تا بزرگ برخوردار هستند. در این مقاله، به معرفی انواع، اجزا، ویژگی‌ها، نحوه انتخاب، مزایا و معایب پمپ بتن می‌پردازیم. در انتها نیز، به مشخصات بتن مناسب برای پمپاژ یا اصطلاحا بتن پمپی اشاره می‌کنیم.

اجاره پمپ بتن رویان

اجاره پمپ بتن

یک پمپ بتن ، دستگاه مورد استفاده برای انتقال بتن مایع از طریق پمپاژ است. دو نوع پمپ بتن وجود دارد. اولین نوع  پمپ بتن به یک کامیون متصل شده اند و یا واحد های بزرگتر در یک نیمه تریلر می باشند.
این نوع پمپ بتن به عنوان پمپ بتن بوم شناخته می شود زیرا از یک بازوی رباتیک کنترل از راه دور (به نام BOOM) برای ریختن دقیق بتن استفاده می کند.
پمپ های بوم در بیشتر پروژه های ساختمانی بزرگ استفاده می شود زیرا آنها قادر به پمپاژ مقدار زیادی بتن هستند و این کار موجب صرفه جویی در نیروی کار می شود. در واقع می توان اذعان داشت که پمپ بتن بوم یک جایگزین انقلابی برای پمپ بتن سوار بر کامیون است.

اجاره پمپ بتن

اجاره پمپ بتن رویان

نوع دوم پمپ بتن ، یا بر روی کامیون سوار است و یا بر روی تریلر ها نصب شده است. به همین دلیل معمولا با عنوان پمپ خطی و یا پمپ بتن سوار بر تریلر شناخته می شود. این نوع پمپ بتن نیاز به یک شلنگ انتقال بتن فلزی و یا انعطاف پذیر دارند که به طور دستی به مجرای ماشین متصل می شود.
این شلنگ ها به هم متصل می شوند و موجب انتقال بتن به هر کجا که لازم باشد، می شود. پمپ های خطی معمولا نسبت به پمپ بتن بوم حجم بتن کمتری را پمپاژ می کنند و برای پروژه های کوچکتری مانند استخر، پیاده رو، قسمت های ساخته شده از بتن کوچک در خانه ها و غیره استفاده می شود.

اجاره پمپ بتن رویان

علاوه بر این دو نوع پمپ برای بتن ، پمپ های بتن نصب شده بر روی ریل و اسکید (لغزنده) نیز وجود دارد. البته لازم به ذکر است که این نوع پمپ های بتن به دلیل اینکه فقط در محل کارهای خاص مانند معادن و تونل ها استفاده می شوند، زیاد رایج نیستند.

اجاره پمپ بتن رویان

مشخصات فنی پمپ بتن زمینی

پمپاژ بتن یکی از روش های رایج برای بتن ریزی می باشد که با استفاده از آن از هدر رفتن مصالح تا حد زیادی جلوگیری بعمل می آید. هنگام استفاده از پمپ بتن زمینی، بتن توسط ماشین آلات مناسب مانند تراک میکسر به محل پروژه حمل می شود و سپس برای انتقال بتن به سیستم پمپ، به داخل قیف دستگاه منتقل می گردد. در بتن ریزی با استفاده از پمپ، دانه بندی سنگدانه های بتن بسیار حائز اهمیت است. توصیه می شود اندازه سنگدانه تا قطر 25 میلی متر انتخاب گردد.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید