درب و پنجره در مازندران

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 10207

  • تاریخ ارسال: 2023/01/11

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: آمل

  • بازدیدها: 49

توضیحات آگهی

درب و پنجره در مازندران

درب و پنجره در مازندران | درب و پنجره سازی در مازندران | درب و پنجره سازی آلومینیوم | قیمت درب آلومینیومی | پنجره های آلومینیومی جدید | پنجره آلومینیومی کشویی | ساخت درب و پنجره آلومینیومی | قیمت درب و پنجره آلومینیومی | پنجره آلومینیومی دوجداره | پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک و upvc
نام و نام خانوادگی: آقای حبیبی

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:01143239307

موبایل:09115706548
09214213728
09391218582

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس آپ:09115706548

آدرس:

درب و پنجره مازندران

مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی چیست؟

پروفیل آلومینیومی مقاوم‌ بوده و ارزان‌تر است. وزن پایینی دارد ولی استحکام بالایی دارند. در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی مقاوم هستند. سازگار با محیط زیست هستند. تنوع در رنگ و طرح دارند و قیمت آنها مناسب است.

مقاومت بالا : فریم آلومینیومی مقاوم‌تر از فریم‌های ساخته شده از چوب‌های و یا آهن و یو‌پی‌وی‌سی و همچنین ارزان‌تر است. میزان انقباض و انبساط کمتری دارند.

سازگاری با محیط زیست : الومینیوم بیشترین سرعت بازیافت را در میان فلزها دارد.

 

سبک و بادوام : وزن این ها نسبت به پنجره های آهنی کم تر بوده ولی با این وجود از استحکام خوبی برخوردار می باشند.

 

کاهش اتلاف انرژی ساختمان : پنجره های آلومینیومی می توانند تا ۶۰ درصد عمل جذب یا دفع حرارتی را بهبود ببخشند. مصرف گاز طبیعی در سیستم های گرمایشی منزل کاهش می یابد.

 

مقاومت در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی

 

تنوع در رنگ : دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

 

امکان نصب سریع و آسان : با توجه به وزن کم، نصب آن ها نیز آسان می باشد.

 

امکان ایجاد طرح های دکوراتیو و متنوع : دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد.

 

تعمیر و نگهداری آسان : با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند. برای پاک کردن آن می توان از یک اسفنج مرطوب استفاده کرد.

 

درب و پنجره مازندران

بهترین پنجره دو جداره یو پی وی سی یا آلومینیوم
بهترین پنجره دو جداره در سال های اخیر باید دارای ویژگی هایی از جمله پایداری و دوام بالا، قابلیت بازیافت شدن، عاری از VOC، حداقل اثر اکولوژیکی، ضد خوردگی، ضد نفوذ آب و هوا و… باشد.

انتخاب های بی شماری از مواد برای استفاده در پنجره ها و درها وجود دارد. اما چرا آلومینیوم برتری دارد؟ اول از همه پروفیل درب و پنجره آلومینیوم با خواص مکانیکی عالی است که انقلابی در بسیاری از بخشهای فناوری ایجاد کرده است.

این فلز گرچه بسیار سبک تر از سایر فلزات است اما دارای قدرت مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است. همچنین در برابر انواع مختلف خوردگی بسیار مقاوم است و تقریباً هزینه نگهداری آن صفر است.

درب و پنجره مازندران

تعمیر و نگهداری کم

پروفیل پنجره آلومینیومی در مقایسه با پروفیل پنجره های یو پی وی سی و  چوبی به هیچ عنوان در دچار تاب خوردگی، تورم و پوسته پوسته شدن، خوردگی، نشست نمیشوند و تا 50 سال طول عمر دارند. پنجره دوجداره آلومینیومی عملاً بدون تعمیر و نگهداری هستند.

درب و پنجره مازندران

ساخت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

سیستم های لولایی پنجره و درب های الومینیومی به شما این امکان را می دهد که بسته به طیف وسیعی از کاربردها و الزامات خاص مربوط به عملکرد، برای ساخت درب و پنجره آلومینیومی به زیبایی شناسی، عایق حرارتی، امنیتی، محافظت در برابر دود و مقاومت در برابر آتش، انواع مدل پنجره دوجداره توجه کنید. از این سیستم ها برای ساخت پارتیشن های داخلی و بالکن ها استفاده می شوند.

از گذشته تا به اکنون بسیاری از منازل ترجیح می دهند تا از درب الومینیوم برای خانه خود استفاده کنند. دوام، ماندگاری بالا و همچنین زیبایی در کنار سهولت جابجایی به دلیل وزن سبک آنها عامل مهمی است تا درب گلخانه، سرویس بهداشتی، تراس و درب و پنجره از جنس آلومینیوم انتخاب کنند.

همچنین انواع درب آلومینیومی به راحتی تمیز می شوند و مشکلاتی نظیر زنگ زدگی و لک شدن نیز بوجود نمی آورند. به این ترتیب،‌ دربهای آلومینیومی بیش از چند دهه است که میهمان خانه های ایرانی بوده و هست.

درب و پنجره مازندران

مقاومت بالای پنجره های نرمال آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی نرمال به شکلی طراحی شده که در طول زمان دچار افتادگی و ترک نمیشود و دارای استقامت بالا یی نسبت به پنجره های U.P.V.C در برابر اشعه آفتاب و عوامل جوی میباشد.
پنجرهای نرمال آلومینیومی به دو دسته تقصیم میشوند و این امکان را فراهم می کند تا با هزینه ی کمتر صاحب پنجره ی الومینیومی شوید.

  1. پنجرهای نرمال لولایی
  2. پنجره های نرمال کشویی

درادامه مشخصات فنی و ساختارهای مبتنی بر چندین سیستم برای خرید یا سرمایه گذاری در بازار درب و پنجره آلومینیوم و ترمال بریک را ارائه می دهیم.

درب و پنجره مازندران

پنجرهای ترمال بریک

پنجرهای ترمال بریک به شکلی طراحی شده که با استفاده از پلی آمید بین قسمت بیرونی و داخلی پروفیل آلومینیوم دمای بیرون و داخل ساختمان را به حد اقل برساند.
پنجرهای ترمال بریک به دو دسته تقصیم میشوند و این امکان را فراهم می کند تا ضمن تولید انواع مختلفی از درب و پنجره الومینیومی کاربردهای مختلفی را ایجاد کند.

  1. پنجرهای ترمال بریک کشویی
  2. پنجرهای ترمال بریک لولایی

درب و پنجره مازندران

سیستم لیفت اسلاید

این یک سیستم درب آلومینیومی کشویی مدرن است که به طورعمده برای تولید درب و پنجره الومینیومی در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم لیفت اسلاید دارای ساختارهای پایه ای برای کاربردهای خاص، مانند انواع مختلف پارتیشن ها، پنجره هایی با ابعاد بزرگ، درب کشویی و غیره را فراهم می کند. این سیستم انتخاب گسترده ای از انواع درب آلومینیومی کشویی درابعاد بزرگ را ارائه می دهد وهمچنین امکان استفاده از کتیبه ی قوس دارنیز وجود دارد.

پیشنهادها

آمار پیشنهاد : 0  پیشنهاد این تبلیغ

شما هم پیشنهاد دهید

برای پیشنهاد دادن باید وارد سایت شوید *

قیمت

classiera loader

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید