نماینده هافمن کلاردشت

1 از
قبلی بعدی

جزئیات آگهی

  • شناسه تبلیغ: 7088

  • تاریخ ارسال: 2022/12/11

  • شرایط: بدون استفاده

  • موقعیت مکانی : مازندران

  • شهر: سرخرود

  • بازدیدها: 65

  • وب سایت: پنجره سازان

توضیحات آگهی

نمایندگی هافمن کلاردشت

نماینده هافمن کلاردشت | نماینده پنجره دوجداره هافمن کلاردشت | قیمت پنجره سه جداره نمایندگی هافمن | قیمت محصولات نمایندگی شرکت هافمن | پنجره دوجداره upvc در نمایندگی هافمن
پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸
مدیریت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸
مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

نماینده هافمن کلاردشت

ویژگی های کلیدی پروفیل های هافمن

  • کنترل کیفیت چند مرحله‌ای
    1- کنترل کیفیت چند مرحله‌ای
    تمام محصولات هافمن در آزمایشگاه‌های ما با تست‌های ضربه، دما و..
  • سال ضمانت تغییر رنگ و شکل
    2- 25 سال ضمانت تغییر رنگ و شکل
    هافمن تمام پروفیل‌های سفید رنگش را در تمام مناطق آب و هوایی ایران
  • مقاوم در برابر صدا، حرارت و گرد و غبار
    3- مقاوم در برابر صدا، حرارت و گرد و غبار
    پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی نماینده هافمن کلاردشت با درزبندی کامل، اجازه ورودِ صدا را نمی‌دهد

نماینده هافمن کلاردشت

پروفیل درب و پنجره upvc هافمن

با بررسی پروفیل upvc نماینده هافمن کلاردشت از منظر های مختلف و از طریق کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نظر عدم بروز مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل upvc میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف، مقبولیت و تراز قیمتی و کیفی پروفیل پنجره دو جداره upvc ، از مجموع ۴۰ بارم کلی ، با ۳۶ بارم مثبت در مقایسه با سایر پروفیل های بازار در رتبه دوم مرغوب ترین پروفیلهای مصرفی قرار دارد.

نمایندگی هافمن کلاردشت

این آمار بر اساس داده هایی است که مصرف کنندگان و خریدارن پنجره یو پی وی سی ، تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی و کارشناسان شرکتها بصورت داینامیک و بروز تهیه گردیده است لطفا نظرات خود را با کلیک روی ستاره روشن یا خاموش اعلان نمایید آمار فعلی بر اساس تجمیع داده های۱۰۰ تایی یوزر ها تهیه گردیده است هر کلیک از هرip یک رای تلقی میگردد.

نماینده هافمن کلاردشت

پروفیل پنل پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل upvc نماینده هافمن کلاردشت در این نوع ۱۰۰ میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز ۱۰۰ میلیمتر می باشد. پروفیل پنل هافمن دارای عرض ۲۴ میلیمتر می باشد.

هافمن کلاردشت

پنجره پروفیل فریم پنجره upvc دو جداره پرفیل هافمن.

در این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی نماینده هافمن کلاردشت ۶۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم پنجره هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری میباشد. در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع ۲۳ میلیمتر و عرض ۳۲ میلیمتر میباشد.

نمایندگی هافمن

پروفیل لوله پنجره upvc پروفیل هافمن

در این نوع پروفیل upvc پروفیل نماینده هافمن کلاردشت ارتفاع خارجی ۶۰ میلیمتر و ارتفاع داخلی این نوع پروفیل ۶۰ میلیمتر می باشد. عرض این پروفیل لوله ۶۰ میلیمتر می باشد.

نمایندگی هافمن

پروفیل فریم بزرگ پنجره upvc دوجداره پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل upvc نماینده هافمن کلاردشت در این نوع ۶۸ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۸ میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل عرض پروفیل لنگه بزرگ هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۵ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل جایگیری گالوانیزه در این نوع پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر میباشد.

نمایندگی هافمن

آداپتور پروفیل لوله پروفیل یو پی وی سی هافمن

عرض پروفیل آداپتور پروفیل لوله هافمن ۶۰ میلیمتر می باشد.

نمایندگی هافمن

پروفیل لنگه پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن

در این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی نماینده هافمن کلاردشت ۵۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۵۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل لنگه پنجره هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری می باشد. فضای استقرار گالوانیزه در این پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر می باشد.

نمایندگی هافمن

پروفیل میانی ثابت پنجره upvc دوجداره پروفیل هافمن

در این نوع ارتفاع دیواره خارجی پروفیل upvc هافمن کلاردشت ۸۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این نوع پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل میانی ثابت هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر می باشد.

دیدگاه

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های موردنیاز مشخص شده اند. *

با موفقیت! با تشکر از ارسال دیدگاه شما ، پس از بررسی نمایش داده خواهد شد
شما ممکن است یکی از فیلد ها را خالی را بگذارید یا خیلی سریع می توانید ارسال کنید