خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

کناف کار آمل

  • ارسال شده: خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۵۲ ب.ظ
  • انقضاء: 8430 روز, 18 ساعت
کناف کار آمل

توضیحات بیشتر

کناف کار آمل

کناف کار آمل | کناف کاری آمل اجرای سقف کاذب کناف کار آمل | کناف کار آمل در مازندران  | اچرای کناف سقف ویلا آپارتمان کناف کار | فروش و اجرای کناف سقف و دیوار کناف کار | در شمال استان مازندران اجرای کلیه کارهای کناف سقفی دیوار و نما و نور مخفی و تی وی روم کناف کار

کناف کار آمل

(( عاملیت فروش و پخش کناف و نصب کناف در ایران ))

کناف کار آمل

هلدینگ ساختمانی آرک

مدیریت : صلواتی – ادریسی

۰۹۱۲۹۲۶۸۱۸۳ صلواتی

۰۹۱۱۱۰۰۸۸۹۲ ادریسی

کناف کار آمل

تلفن دفتر مرکزی استان مازندران :  ۰۱۱۴۴۲۶۴۵۹۴

(( عاملیت فروش و پخش کناف و نصب کناف در ایران ))

کناف کار آمل

مشاوره، طراحی، فروش و اجرای سیستم های دیوار پوششی، دیوار جداکننده و سقف کاذب

کناف کار آمل

کناف کار آمل

هلدینگ ساختمانی آرک

نمایندگی کناف در سرخرود

نمایندگی کناف در سرخرود

هلدینگ ساختمانی آرک

کناف کار آمل

سقف کاذب ثابت – سقف کاذب مشبک – سقف دکوراتیو و ترکیبی – سقف دکوراتیو و ترکیبی _ حفاظت سازه در برابر حریق _ دیوار تاسیساتی – عایق صوتی و حرارتی _ دیوار جداکننده _ دیوار پوششی

اجرای سقف کاذب کناف

کناف کار

هلدینگ ساختمانی آرک با در اختیار داشتن گروهای مجرب و با تجربه نصب و همچنین طراحی سقف کاذب کناف با دانش علم روز و طراحی های مدرن سقف کاذب کناف آماده اجرای پروژه های شما می باشد. برای دیدن نمونه کار های سقف کاذب اجرا شده به قسمت پایین صفحه مراجعه نمایید.
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت های اجرای سقف کاذب دکوراتیو یا سقف کاذب مشبک و دیدن نمونه طراحی های سقف کاذب کناف. با ما تماس بگیرید.

کناف کار آمل

کناف کار آمل

کناف کار



کناف سقف یکی از جایگزین‌های نوین گچ‌کاری است و در اجرای سقف کاذب کاربرد دارد. صفحات کناف در طرح‌های مختلف از پیش آماده هستند و به دلیل وزن سبک، سهولت نصب و سرعت اجرای بالا و هم‌چنین این‌که باعث افزایش وزن سازه نمی‌شوند، طرفداران بسیاری دارند.

احتمالا همگی با اینکه کناف چیست آشنا هستید. کناف معمولا برای سقف و دیوار کاربرد دارد. که کناف سقف یکی از محبوب‌ترین روش‌های طراحی سقف است. سقف کناف نوعی سقف کاذب است. کناف سقف را می‌توان به دو روش ثابت و متحرک اجرا کرد و برای اتصال آن‌ها نیز از اتصالات گچی یا غیر گچی استفاده می‌شود.

راحت بودن کناف کاری سقف و سرعت اجرای آن باعث شده است که کناف سقف به یکی از محبوب‌ترین انواع سقف‌های کاذب تبدیل شود. با استفاده از تایل کناف می‌توان سقف‌هایی با اشکال هندسی متنوع ایجاد کرد و با استفاده از نورپردازی در داخل کناف سقف جلوه‌ای زیبا به طراحی ساختمان داد.

کناف کار آمل

نواع کناف سقف

کناف سقف انواع مختلفی دارد که هر کدام از انواع کناف سقف ویژگی‌ای خاص و کاربردی متفاوت را دارد. از انواع کناف سقف می‌توان به کناف ساده (RG)، کناف مقاوم در برابر رطوبت (MR)، کناف مقاوم در برابر آتش (FR) و کناف مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM) اشاره کرد.

کناف ساده (RG)

سطح و لبه‌ی بلندتر صفحات کناف ساده با مقوای محکمی پوشیده شده است. از کناف ساده در سقف کاذب می‌توانه استفاده کرد.

کناف مقاوم در برابر رطوبت (MR)

گچ صفحات کناف مقاوم در برابر رطوبت، با مواد مقاوم در برابر رطوبت پوشیده شده است. این نوع کناف را می‌توان از روی مقوای سبز رنگی که در پشت و روی آن‌ها چسبیده است تشخیص داد. از کناف مقاوم در برابر رطوبت می‌توان برای اجرای سقف قسمت‌های مرطوب ساختمان مثل حمام و دستشویی و آشپزخانه استفاده کرد.

کناف مقاوم در برابر آتش (FR)

گچ به کار رفته در کناف مقاوم در برابر آتش حاوی الیاف فایبرگلاس است. از کناف مقاوم در برابر آتش می‌توان در مکان‌هایی که امکان آتش‌سوزی وجود دارد استفاده کرد.

کناف مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM)

این نوع کناف در گچ خود هم الیاف فایبر گلاس دارد و هم با مواد مقاوم در برابر رطوبت پوشیده شده است. از این کناف‌ها در جاهایی که هم مرطوب هستند و هم امکان آتش سوزی در آن‌ها وجود دارد استفاده می‌شود.

نحوه انجام کناف کاری

کناف کاری با توجه به فضای محیط و محلی که کناف قرار است در آن انجام بشود دارد. انجام دادن کناف کاری در سقف باید توسط فردی ماهر به یکی از روش‌های زیر صورت بگیرد:

کناف کاری متحرک

اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد.

کناف کاری ثابت

کناف کاری ثابت دارای جنبه‌ی تزئینی می‌باشد و اکثرا از این روش در اجرای سقف کناف منزل استفاده می‌شود، در این روش استفاده از نورپردازی در کناف امکان پذیر می‌باشد که همین امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

شناسه آگهی : 4775b11b02038911

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3