خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

  • ارسال شده: آبان ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

توضیحات بیشتر

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل | موسسه ناهید آموزشگاه نقاشی کودکان آمل | کانون هنری ناهید آموزشگاه نقاشی کودکان آمل | هنرکده ناهید آموزشگاه نقاشی کودکان آمل | آموزشگاه نقاشی کودکان آمل در منزل | آموزشگاه نقاشی کودکان آمل به صورت حرفه ای و آماتور

آموزشگاه نقاشی و طراحی ناهید واقع در آمل، با مجوز رسمی از اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، زیر نظر استاد خانم سپیده فلاحیان، کارشناس نقاشی.

تکنیک های آموزشی آموزشگاه نقاشی و طراحی ناهید: سیاه قلم ، پاستل ، رنگ و روغن ، اکریلیک. ساعات کاری و شرایط پذیرش آموزشگاه نقاشی ناهید: همه روزه غیر از جمعه

موضوعات عمومی آموزشی آموزشگاه نقاشی ناهید: چهره ، طبیعت بی جان ، منظره ، حیوانات و غیره.

تلفن تماس جهت پذیرش : ۰۹۳۹۷۸۰۳۵۳۲ خانم فلاحیان




آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

هنر نقاشی چیست؟

نقاشی عمل بکار بردن رنگ دانه محلول در یک رقیق کننده و یک عامل چسپاننده یک چسب بر روی یک سطح نگهدارنده مانند کاغذ ، بوم یا دیوار است. این کار توسط یک نقاش انجام می شود. این واژه بخصوص زمانی به کار می رود که این کار حرفه شخص مورد نظر باشد. قدمت نقاشی در بین انسانها ، شش برابر قدمت استفاده از زبان نوشتاری است. در قیاس با نقاشی ، طراحی ، سلسله عملیات ایجاد یک سری اثر و نشانه با استفاده از فشار آوردن یا حرکت ابزاری بر روی یک سطح است.
یک روش قابل اجرا برای تزئین دیوارهای یک اتاق با استفاده از نقاشی در ساختار جزئیات کار موجود است.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

این مقاله بیشتر درباره نقاشی روی سطوح به دلایل و اهداف هنری است . نقاشی از نظر بسیاری افراد، در زمره مهمترین شکلهای هنر قرار دارد.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

وقتي واژه نقاشي يا نقاشي کردن به ميان مي آيد طبيعتاً پديده اي در نظر ما مجسم مي شود که از ترکيب رنگها به وجود آمده و به دست انسان ساخته شده است .
بعضي ها تصور مي کنند که نقاشي يعني تقليد طبيعت و انتظارشان از يک نقاش اين است که هر آنچه مي بيند به روي بوم منتقل سازد. اين انتظار غلط راه را به روي خلاقيت هنري و گسترش انديشه بسته و او را در چارچوب تقليد و دو باره سازي و و اقعيات محدود مي سازد .

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

نقاشي يعني به وجود آوردن پديده اي که وجود خارجي ندارد و هنرمند با ابزارهايي که در اختيار دارد آن پديده را از نيستي به هستي در مي آورد.

دو طرز بيان در هنر نقاشي موجود است:

نقاشي تصويري

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

و نقاشي انتزاعي.

ـ نقاشي تصويري :

اين نقاشي شامل سبکهاي متنوعي است. هنرمند با توجه به اشکال موجود مثل انسان ، حيوان ، درخت و ميوه ترکيباتي مي آفريند و با سليقه اي که در رنگ آميزي و ترکيب اشياء به کار مي برد اثري مي آفريند که نمايشگر شکلهاي شناخته شده است. نقاشاني که طبيعت را مدل قرار داده اند ( در هر زمان و مکتبي ) با وجود وفاداري به شکلهاي طبيعي هرگز آنچه را که مي بينند عيناً نقاشي نمي کنند بلکه طبيعت را از ديدگاه مخصوص به خود نشان مي دهند و اثري به وجود مي آورند که با وجود شباهت به طبيعت با آن متفاوت است. به عبارت ديگر نقاشي برداشت تصويري هنرمند از محيط اطراف خود مي باشد و اين تفاوت عمل هنرمند نقاش است با دوربين عکاسي که عيناً واقعيات را ثبت مي کند.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

ـ نقاشي انتزاعي:

عده اي از هنرمندان ماهر پس از يک سلسله تجربيات طولاني در زمينه نقاشي تصويري و ساده نمودن شکلهاي طبيعت به اين نتيجه رسيدند که بدون اشاره به طبيعت يعني فقط از ترکيب فرم و رنگ هم مي توان احساسات شاعرانه و ادراک هنري را بيان نمود.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آثاري که به اين شيوه آفريده شدند راه تازه اي را در بيان احساس از طريق نقاشي باز نموده و به دليل آنکه کاملاٌ فرآورده فکر و انديشه انسان مي باشند و همانطور که مي دانيد، انديشه يک عنصر مجرد است، اين شيوه نقاشي را مجرد يا انتزاعي نام نهادند .

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

به بيان ساده تر نقاش هنرمند جهان را مي نگرد و با نيروي عقل و احساس و چشماني کنجکاو ماهيت آن را مورد بررسي قرار مي دهد و نتيجه برداشت خود را در قالب تصاوير رنگين و يا رنگهايي در قالب فرمهايي بدون شکل تجسم مي بخشد.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

منظور از آموزش نقاشي کسب مهارت در تجسم اشکال يا کپي کردن آثار ديگران نيست، بلکه هدف بيدار نمودن ذوق و سليقه ذاتي و ايجاد نيروي آفرينندگي و ابداع در هنرجو است.

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

آموزشگاه نقاشی کودکان آمل

شناسه آگهی : 7855bdc3b0dd1d5a

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3