خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

استخراج بیت کوین رایگان

  • ارسال شده: آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
استخراج بیت کوین رایگان

توضیحات بیشتر

استخراج بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان | استخراج بیت کوین رایگان با گوشی اندروید | استخراج بیت کوین رایگان با موبایل | استخراج بیت کوین رایگان با کامپیوتر | روش استخراج بیت کوین رایگان | بهترین سایت استخراج بیت کوین رایگان | روش استخراج بیت کوین رایگان

لینک آموزش استخراج بیت کوین رایگان در کانال تلگرام در این کانال آدرس سایت استخراج بیت کوین و روش برداشت بیت کوین و انتقال آن به کیف پول دیجیتال

استخراج بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان

در سری مطالب مرتبط با ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین در این صفحه امروز قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا درخواست بیت‌کوین رایگان از سایت‌هایی که بیت‌کوین مجانی می‌دهند ارزش دارد یا خیر.

استخراج بیت کوین رایگان

ابتدا به این بپردازیم که Bitcoin Faucet چیست؟

سایت‌هایی که به کاربرانشان اجازه می‌دهند مقدار اندکی بیت‌کوین دریافت کنند با نام Faucet ها شناخته می‌شوند و از ابتدای پیدایش بیت‌کوین وجود داشته‌اند. معادل فارسی Faucet شیر آب است و علاوه بر بیت‌کوین، این سایت‌ها برای سایر ارزهای دیجیتال نیز ایجاد شده‌اند.

استخراج بیت کوین رایگان

دلیل پیدایش Bitcoin Faucet ها

این سایت عملا پول رایگان را بین کاربران خودشان توزیع می‌کنند. شاید با خودتان فکر کنید چرا شخصی باید اینکار را بکند؟ دو دلیل عمده برای اینکار وجود دارد.

دلیل اول: در اوایل شروع بیت‌کوین، به خاطر اینکه هنوز افراد زیادی با این ارز رمزنگاری‌شده آشنایی نداشتند، توسعه‌دهندگان آن با ایجاد سایت‌های Faucet بیت کوین رایگان به افراد می‌دانند تا کاربران بیشتری با این ارز آشنا شده و شروع به کار کردن با آن کنند.

استخراج بیت کوین رایگان

زیرا خیلی از افراد اعتقاد دارند با گستردگی استفاده از بیت‌کوین، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد ( مانند این تحلیلگر که در این مطلب اشاره کردیم و اعتقاد دارد تا سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین به ۲۵ هزار دلار می‌رسد)

استخراج بیت کوین رایگان

دلیل دوم: بیت‌کوین رایگان برای بسیاری از کاربران در سطح دنیا (مخصوصا کشورهایی با جمعیت فقیر) جذابیت زیادی دارد و این سایت‌ها بعد از مدتی ترافیک خوبی را جذب می‌کنند.

استخراج بیت کوین رایگان

بنابراین بسیاری از سایت‌هایی که بیت‌کوین یا سایر ارزها را رایگان ارائه می‌دهند هدف‌شان نمایش تبلیغات در سایت و کسب درآمد است.

جالب است بدانید سایت هایی بودند که در اوایل پیدایش بیت کوین، (حوالی سال ۲۰۱۰ ) به کابران‌شان ۱ تا ۲ بیت‌کوین رایگان می‌دادند! اما چه کسی فکر می‌کرد قیمت بیت کوین چنین رشد عظیمی داشته باشد و حتی به ۲۰ هزار دلار برسد.

استخراج بیت کوین رایگان

نحوه دریافت بیت‌کوین رایگان از سایت‌های Faucet

نیازی نیست کاربر برای دریافت بیت کوین رایگان از این سایت‌ها کار سختی را انجام دهد.

کاربر با وارد کردن آدرس کیف پول بیت کوین، ایمیل و رمز عبور در سایت ثبت نام می‌کند و می‌تواند در زمان‌های مشخص (مثلا هر از ۱ ساعت یا هر از ۳۰ دقیقه) با کلیک روی یک دکمه، درخواست بیت‌کوین رایگان دهد.

استخراج بیت کوین رایگان

این بیت‌کوین سپس در حساب کاربری سایت انباشته می‌شود و تا زمانی که به حداقل برداشت نرسیده باشد، نزد سایت باقی می‌ماند.

به طور مثال اگر حداقل برداشت در سایت ۳۰۰۰۰ ساتوشی (۰٫۰۰۰۳ بیت‌کوین) باشد، فقط زمانی بیت کوین به کاربر پرداخت می‌شود که کاربر در حساب خود توانسته باشد حداقل ۳۰۰۰۰ ساتوشی جمع آوری کند.

استخراج بیت کوین رایگان

مطلب مرتبط: ساتوشی چیست؟

از سایت‌های بیت کوین رایگان چقدر می‌توان درآمد کسب کرد؟

نحوه کار سایت‌ها و میزان پرداخت آنها بسیار متفاوت است. اما به طور کلی پرداخت آنها در هر بار درخواست معمولا پایین‌تر از ۰٫۰۰۳ دلار است.

بیشتر آنها امکان کسب درآمد از زیرمجموعه گیری را نیز برای کاربران‌شان فعال کرده‌اند و کاربران به ازای هر شخصی که معرفی کنند و شخص موردنظر درخواست بیت کوین دهد، مقداری پورسانت به آنها تعلق می‌گیرد.

استخراج بیت کوین رایگان

برخی از آنها نیز به کاربران وفادارشان با استفاده از امتیازهایی که اهدا می‌کنند، جایزه میدهند (مانند سایت Freebitco.in)

بررسی موردی سایت Freebitco.in

بیایید برای درک بهتر میزان دریافتی بیت‌کوین، سایت Freebitco.in را در نظر بگیریم

این سایت یکی از سایت‌های قدیمی و پربازدید بیت‌کوین است و از مدت‌ها پیش به کاربران خود بیت‌کوین رایگان می‌دهد. کاربران پس از ثبت نام در این سایت هر از ۱ ساعت (بعد از صفر شدن تایمر) می‌توانند با وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی یک دکمه، مقداری بیت‌کوین رایگان در حساب‌شان دریافت کنند.

ارزش بیت‌کوین دریافتی طبق محاسبات ما حدود ۲۵۰ ریال است (با احتساب دلار ۱۵۰۰۰ تومانی)

استخراج بیت کوین رایگان

البته سایت Freebitco.in به کاربران وفادارش با امتیازهایی که اهدا می‌کند، جایزه می‌دهد. کاربران در این سایت با خرج کردن این امتیازها می‌توانند میزان بیت‌کوین دریافتی‌ از سایت را از ۲ تا ۱۰ برابر افزایش دهند.

استخراج بیت کوین رایگان

اگر یک کاربر وفادار بوده باشد و این افزایش ۱۰ برابری را نیز در پنل خود فعال کند، در هر بار درخواست می‌تواند مقداری بیت‌کوین با ارزش حدودا ۲۵۰ تومان دریافت کند. (با احتساب دلار ۱۵۰۰۰ تومانی)

استخراج بیت کوین رایگان

و اگر یک نفر در هر روز ۱۰ بار در این سایت درخواست بیت‌کوین داده بدهد، با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم به این نتیجه برسیم که می‌تواند روزانه حدودا ۲۵۰۰ تومان درآمد کسب کند.

نکاتی مهم قبل از اینکه به فکر جمع‌آوری بیت‌کوین رایگان بیفتید

نباید با دیدن هر فرصتی که در اینترنت می‌بینید و هر لینکی که برایتان ارسال شد، صرفا به خاطر کنجکاوی یا طمع روی آن کلیک کنید.

درست است که برخی سایت‌ها بیت‌کوین رایگان پرداخت می‌کنند ولی تعداد مواردی که معتبر هستند بسیار کم است.

برای حفظ امنیت مالی خودتان و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی، به این نکات توجه کنید که:

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود

اگر بخواهیم رک و پوست کنده صحبت کنیم، پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود. با مشاهده هر فرصت و دیدن هر پیشنهاد، بررسی کنید چرا طرف مقابل باید چنین پیشنهادی به شما بدهد و چه سودی برای او دارد.

استخراج بیت کوین رایگان

البته قرار نیست به همه چیز شک داشته باشیم و به خاطر مشکوک بودن بیش از حد، فرصت‌های کسب درآمد و کسب سود را از دست بدهیم.

اما از طرف دیگر، ساده‌لوحی و زودباور بودن را هم باید کنار بگذاریم.

استخراج بیت کوین رایگان

ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، تتر و اتریوم و … دارای ارزش هستند و به راحتی می‌توان آنها را به پول تبدیل کرد. پس به نوعی معادل پول هستند. بنابراین به هر پیشنهادی که در آن بدست آوردن ارز دیجیتال مجانی و به میزان زیاد و بدون زحمت وجود داشت باید به آن شک کرد.

استخراج بیت کوین رایگان

هدف اکثر کلاهبرداران به طمع انداختن شماست. ممکن است پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید یا با جستجو در سایت‌ها ببینید که در آنها وعده داده شده در ازای کلیک روی تبلیغات و برخی کارهای ساده دیگر، مبالغ زیادی مانند ۱۰۰ دلار یا ۲۰۰ دلار بدست آورید.

استخراج بیت کوین رایگان

اینجاست که باید عقل سلیم‌تان را بکار بگیرید: در دنیای واقعی چه کسی حاضر می‌شود با چند کار ساده‌، چنین مبالغی به شما پرداخت کند؟ هیچ‌کس با نیت خیر حاضر به چنین کاری نیست!

استخراج بیت کوین رایگان

قبلا در یک مطلب بطور مفصل نکاتی را شرح دادیم که برای تشخیص کلاهبرداری‌ها به شما کمک می‌کند؛ توصیه می‌کنیم اینجا بخوانید.

استخراج بیت کوین رایگان

نحوه فروش بیت‌کوین‌ رایگان

اما فرض کنید توانستید از طریق سایت‌های فاست، مقداری بیت‌کوین جمع‌آوری کنید.

چطور باید بیت کوین را نقد و در حساب بانکی دریافت کرد؟

بیت‌کوین مانند هر دارایی یا ارز دیگری قابل خرید و فروش است. در ایران هم در صرافی‌های آنلاین زیادی بیت‌کوین در برابر ریال و دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد (منظور ما از دلار، دلار دیجیتال است که ارزهایی مانند تتر با نماد USDT معادل آن هستند).

استخراج بیت کوین رایگان

بیشتر بخوانید: ارز تتر چیست؟

در حال حاضر یکی از بهترین سایت‌ها برای معامله بیت‌کوین (هم خرید و هم فروش) سایت نوبیتکس است.

بدون نگرانی از بابت تحریم می‌توانید در سایت نوبیتکس عضو شوید کد دعوت ۴۳۲۰۹۲ و پس از احراز هویت، شروع به معامله کنید.

بیشتر بخوانید: در این مطلب نحوه نقد کردن بیت‌کوین را بصورت تصویری آموزش داده‌ایم.

استخراج بیت کوین رایگان

خلاصه مطلب

  • بیت‌کوین رایگان را می‌توان از برخی سایت‌ها بدست آورد ولی مقدار آن بسیار ناچیز است.
  • اغلب افراد از طریق زیرمجموعه‌گیری به درآمد قابل برداشت می‌رسند.
  • به دلیل کارمزد تراکنش بالایی که برای ارسال بیت‌کوین وجود دارد، مبالغ کم بیت‌کوین ارزش فروش و تبدیل به ریال ندارند.
  • مبالغ مناسب بیت‌کوین که ارزش فروش دارند را در سایت نوبیتکس می‌توانید بفروشید.
  • هر وعده‌ای را باور نکنید، ارز دیجیتال مانند پول است و کسی مبالغ بالای ارز دیجیتال را به طور مجانی پرداخت نمی‌کند مگر اینکه تله‌ای در کار باشد.
  • استخراج بیت کوین رایگان

نتیجه گیری

صدها و شاید هزاران سایت برای دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد و همگی در تلاش هستند تا بازدیدکنندگان بیشتری به سمت خود بکشانند و امروزه هدف بیشتر آنها کسب درآمد با نمایش تبلیغات است. میزان درآمد حاصل از کسب بیت کوین رایگان (صرفا با درخواست بیت کوین و نه زیرمجموعه گیری) معمولا روزانه کمتر از ۳۰۰۰ تومان است.

می‌توانید با جستجوی عبارت Bitcoin Faucet در گوگل، بسیاری از این سایت‌ها را بیابید. اما تصمیم بر عهده شماست که بخواهید از این سایت‌ها استفاده کنید یا نه.

شناسه آگهی : 3895fde744826b24

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3