خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

ساب زدن سنگ

  • ارسال شده: تیر ۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق.ظ
  • انقضاء: 8623 روز, 3 ساعت
ساب زدن سنگ

توضیحات بیشتر

ساب زدن سنگ آمل

ساب زدن سنگ آمل | ساب زدن سنگ پله آمل | ساب زدن سنگ و موزائیک آمل | ساب زدن سنگ شکسته آمل | ساب زدن سنگ یا کف سابی آمل | ساب زدن سنگ ساب زدن سنگ موزائیک شستشو و براق کردن سنگ و موزائیگ و سنگ مرمر و سنگ شکسته در آمل

ساب زدن موزائیک سنگ آمل

اگر شما تا کنون از کفسابی نماشویی سابی استون خدمات دریافت نکرده اید کافیست یکبار تماس با ما ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی را امتحان کنید تا سرعت سرویس دهی و کیفیت خدمات ما را بتوانید به عینه مشاهده کنید . پرسنل ما در سریعترین زمان بعد از تماس شما به محل اعزام شده و مشاوره های لازم را در محل به شما ارائه خواهند کرد.

ساب زدن سنگ آمل

کفسابی به سابیدن سنگ با دستگاه کف سابی می گویند در این فرآیند در واقع یک لایه بسیار نازک از روی سنگ برداشته می شود و اگر سنگ به هر دلیل آسیب دیده باشد مانند روز اول و چه بسا بهتر از روز اول می شود با کفسابی می توان سنگ را براق و آینه ای کرد و ایرادات سنگ را رفع کرد.

اگر سنگ شما به هر دلیلی سیاه شده باشد یا هر ماده ای روی سنگ چسبیده باشد با کفسابی قابل رفع است.

ساب زدن سنگ آمل

قیمت کفسابی سنگ بر اساس متر مربع محاسبه می شود و بسته به نوع سنگ و سختی کفسابی متغیر است البته دیگر پارامترها مثل متراژ محیط و دوری و نزدیکی به شهر و … هم در تعیین قیمت کفسابی سنگ موثر است .

کفسابی کافه کفسابی ، به طور مثال قیمت کفسابی گرانیت از گرانترین کفسابی ها است اما سنگ کف معمولی یا ضعیف تر از متری سه هزار تومان هم انجام می شود

ساب زدن سنگ آمل

نوع کفسابی هم در قیمت آن موثر است :

در کفسابی معمولا کسانی که بهترین نوع کفسابی را می خواهند که منظور همان کفسابی شیشه ای یا کفسابی ایتالیایی است نسبت به کفسابی معمولی قیمت کفسابی سنگ بالاتری بایستی پرداخت کنند.

ساب زدن سنگ آمل

گاهی در کفسابی بایستی یک یا چند سنگ عوض شود که در قیمت کفسابی موثر است البته در قیمت تمام شده .(این کار به طور عرف به عهده کارفرما می باشد)

اگر سنگ شما دارای درز باشد بایستی آن درزها با رزین هم رنگ سنگ پر شود که به آن رزین ساب می گویند که این موضوع هم در قیمت سنگسابی موثر است. البته می توان این درزها را با بتونه (سیمان سفید و چسب بتن)پر کرد که قیمت پایینتری دارد.

ساب زدن سنگ آمل

متراژ محیط سنگسابی هم در قیمت کفسابی موثر است هر چه متراژ بالاتر قیمت تمام شده کفسابی تخفیف داده می شود و در نهایت قیمت کفسابی پایین تر محاسبه می شود.

قیمت کفسابی پله در تعداد پایین به صورت تکی و در تعداد بالا تفاهمی محاسبه می شود.

قیمت سنگسابی در مناطق دور از شهر به علت هزینه رفت و آمد اندکی بالاتر است اما اگر متراژ بالا باشد این موضوع را پوشش می دهد .

ساب زدن سنگ آمل

ساب زدن موزائیک سنگ آمل

شناسه آگهی : 465eef0975a2943

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3