خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

میز و صندلی بتنی آمل

  • ارسال شده: دی ۱۳, ۱۳۹۷ ۳:۰۹ ب.ظ
  • انقضاء: 9273 روز, 18 ساعت
میز و صندلی بتنی آمل

توضیحات بیشتر

میز و صندلی بتنی آمل

میز و صندلی بتنی آمل | قیمت میز و صندلی بتنی آمل | ساخت میز و صندلی بتنی آمل | میز صندلی بتنی آمل | تولید میز و صندلی بتنی آمل | فروش میز و صندلی بتنی آمل | تولید و فروش میز و صندلی بتنی آمل

این آگهی برای رزرو می باشد لطفا جهت سفارش آگهی در وب سایت نیاز شمال ، باشماره های تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن :۰۹۳۹۱۲۱۸۵۸۲

مجسمه سازی طاووس تولید میز و صندلی بتنی

 صنایع تزیینی بتنی طاووس با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه در طراحی و تولید مصنوعات سیمانی از قبیل مجسمه ، تندیس ، آلاچیق ، آبنما ، گلدان بتنی، مبلمان شهری و قطعات بتنی سعی در زیبا سازی فضای خانه ها و ویلاها ، باغ و اماکن تفریحی نموده که تعدادی از طرح های اجرا شده قابل مشاهده برای شما عزیزان می باشد.

میز و صندلی بتنی آمل

نام و نام خانوادگی: آقای تورانداز؛خانم عباسی

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:

موبایل:۰۹۳۹۱۲۱۸۵۸۲

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

آدرس:

دیگر فعالیت ما :

تنه درختی

آلاچیق بتنی

میز و صندلی
آب نما و …

جهت بازدید تصاویر نمنونه کارهای ما به کانال تلگرام ما بپیوندید

میز و صندلی بتنی در ابعاد و اشکال مختلفی ساخت و تولید می شوند. به علت قالب پذیری بتن برای تولید میز و صندلی های می توان با ایجاد قالب های متفاوت میز و صندلی های بتنی با طراحی های خاص تولید کرد.

بتن یکی از اصلی ترین متریال هایی است که در صنعت معماری استفاده ی فراوان دارد. اما امروزه بتن مصارف دیگری نیز دارد که می توان برای ساخت میز و صندلی بتنی، نیمکت های بتنی، گلدان های بتنی و … اشاره کرد.

میز و صندلی بتنی از جمله پرکاربرد ترین مبلمان شهری است که در بسیاری از فضاهای باز شهری از جمله پارک ها، حیاط سازمان های ادارای، ورزشگاه ها و … تعبیه شده است.

میز و صندلی بتنی آمل

میز و صندلی بتنی

میز و صندلی بتنی آمل

مزایای استفاده از میز و صندلی بتنی

با توجه به اینکه بتن اصلی ترین متریال به کار رفته در تولید میز وصندلی بتنی است، این ماده دوست دار طبیعت بوده و و به آسانی به چرخه ی تولید باز می گردد.

امروزه حفاظت از محیط زیست مورد توجه همه ی صنعت گران است و تولید محصولی که کمترین میزان آسیب را به طبیعت وارد کند در الویت تولید کننده ها قرار دارد.

از آنجایی که بتن قابلیت شکل پذیری و رنگ پذیری بالایی دارد، تولید میز و صندلی بتنی از تنوع طرح و رنگ فراوانی برخوردار است که می تواند زیبایی منحصر به فردی را به  فضا سازی و شهر سازی اعمال کند. میز و صندلی بتنی مقاومت بالایی دارد در برابر شرایط جوی متغیر دارد، بنابراین برای استفاده در فضاهای باز و مرطوب مناسب است.

میز و صندلی بتنی آمل

میز و صندلی بتنی

میز و صندلی بتنی

ساخت میز صندلی بتنی

برای ساخت میز و صندلی بتنی نیاز به قالبی داریم که سطحی صاف و صیقلی داشته باشد تا هنگام خشک شدن به راحتی بتواند از قالب خارج شود. برای شروع ابتدا باید ابعاد میز و صندلی بتنی، طول و عرض میز و صندلی بتنی، ارتفاع میز و صندلی بتنی و ضخامت میز وصندلی بتنی را در نظر داشته باشیم. برای تهیه قالب مناسب باید مقاومت میز و صندلی بتنی نیز در نظر گرفته شود.

میز و صندلی بتنی آمل

میز و صندلی بتنی

مقاومت میز و صندلی بتنی

یکی از مواردی که در ساخت میز وصندلی بتنی ویا هر سازه ی بتنی دیگر در نظر گرفته شده، استفاده از میلگرد است که سبب تقویت و استحکام سازه می شود.

برای استحکام میز وصندلی بعد از خارج کردن از قالب، مدتی در فواصل منظم آب پاشی می شود دلیل این کار این است که سطح بیرونی میز وصندلی بتنی در معرض هوا و نور قرار دارد و خیلی زود تر از قسمت های درونی میز وصندلی بتنی خشک می شود بنابراین این کار باعث می شود تا به بتن فرصت بیشتری داده شود که درون و بیرون محصول هم زمان خشک شود. این کار از جانب دیگر در ایجاد استحکام میز وصندلی بتنی موثر است.

قیمت میز و صندلی بتنی

تنوع طرح و رنگ میز صندلی بتنی آن را به محصولی پر طرفدار تبدیل کرده است و به علت دوام بالایی که دارد بیشترین کاربرد را در فضاهای باز دارد.

قابلیت ترکیب بتن با سایر متریال ها از جمله چوب، فلز،سنگ و … سبب شده تا در تولید میز وصندلی بتنی بتوان ازترکیب هنری منحصر به فردی استفاده کرد. این امرسبب می شود میز و صندلی بتنی جلوه بسیار زیبایی به فضای شما بدهد.

یکی از مواردی که در تعیین قیمت میز وصندلی بتنی نقش دارد ابعاد آن است، شرکت شهر ایده آل با تولید میز و صندلی های بتنی در ابعاد و طرح های متفاوت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

شناسه آگهی : 1855c2e2a6e272f1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3