خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

برق صنعتی چمستان

  • ارسال شده: ۰۱/۱۰/۱۳۹۷ ۲۱:۵۳
  • انقضاء: 9279 روز
برق صنعتی چمستان

توضیحات بیشتر

برق صنعتی چمستان

برق صنعتی چمستان | شرکت پیمانکاری برق صنعتی چمستان | پیمانکاری برق صنعتی چمستان | پیمانکاری برق صنعتی در مازندران چمستان | پیمانکاری برق صنعتی چمستان | پیمانکاری برق صنعتی وساختمان چمستان | پیمانکار برق صنعت چمستان

شرکت مبنا الکترونیک : (( طراحی، مشاوره و اجرای انواع پروژه های برق و اتوماسیون صنعتی))

پیمانکاری برق ساختمان و صنعتی در مازندران به مدیریت : مهندس حاجی زاده دارای مدرک مهندسی برق الکترونیک و مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها با چندین سال سابقه درخشان در زمینه برقکاری صنعتی و ساختمان در مازندران در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

خدماتی که ما به شما ارایه می دهیم شامل موارد زیر می باشد :

طراحی و اجرای کلیه زیر ساخت های برقکاری و سیستم های برق _ نصب و راه اندازی سیستم های اعلان حريق _ هوشمند سازی ساختمان _ ساخت انواع تابلو برق ها .

ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره ، طراحی ، نصب ،راه اندازی انواع آسانسور کششی (AC2 و  VVVF- گیرلس و روم لس ) و هیدرولیک، نگهداری و بازسازی و تعمیرات آسانسور و پله برقی و بالا برهای معمولی و صنعتی مازندران

شماره تماس : 

برق صنعتی چمستان

برق صنعتی چیست؟

برق صنعتی و حیطه آن تعریف های مختلفی دارد.

اینکه برق صنعتی چیست و شامل چه موارد و کاربردهایی میشود میتواند خیلی گسترده باشد.

ولی سعی می کنیم در این مطلب تعریف مناسبی ازاین زمینه پرکاربرد داشته باشیم.

در ساده ترین و روان ترین تعریف میتوانیم بگوییم برق صنعتی یعنی کاربرد برق در صنعت.

برق صنعتی

اینکه انرژی الکتریکی در یک کارگاه یا کارخانه صنعتی به چه صورت استفاده یا کنترل می شود میتواند جزء تعریف برق صنعتی باشد.

اما موارد خاصی هم دراین تعریف وجود دارد که نادیده گرفته شده است.مثلا تکنیکها و روش هایی که برای کنترل و استفاده از برق در صنعت استفاده می شود،درساختمان های مسکونی، تجاری، بیمارستانهاو…هم کاربرد دارد.

پس میتوانیم بگوییم برق صنعتی عبارت است از روشها و تکنیک هایی جهت کنترل و استفاده از برق در صنعت وساختمان.

برق صنعتی

چَمِسْتان، که به زبان مازندرانی (طبری) و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود[نیازمند منبع]، یکی از شهرهای استان مازندران است.

 

این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.[۲]

 

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.[۳][نیازمند منبع]

 

چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله ۱۵کیلومتری نور و به ایزدشهر با جاده چهار کیلومتری شوسه و بیست و دو کیلومتری آمل با و ۹۰ کیلومتری ساری مرکز استان و حدود ۱۸۰کیلومتر با تهران واقع گردیده‌است.

 

مشخصات واربعه آن از شمال به ایزد شهر وغرب به بخش مرکزی شهرستان نور و از جنوب به بخش بلده وکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود ومساحت آن حدود ۱۵۴۷ کیلومتر مربع دارای ۹۶ پارچه آبادی و در جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

شناسه آگهی : 1935c1e7f2dd6207

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3