خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

تیرچه کرومیت چمستان

  • ارسال شده: ۰۱/۱۲/۱۳۹۹ ۲۱:۲۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
تیرچه کرومیت چمستان

توضیحات بیشتر

تیرچه کرومیت چمستان

تیرچه کرومیت چمستان| کارگاه تیرچه کرومیت چمستان با مدیریت مهندس خاکپور تولید کننده انواع تیرچه سیمانی و کرومیت و بلوک سیمانی و بلوک سبک می باشد جهت دریافت قیمت با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید

بزرگترین کارگاه تولید بلوک سبک و سنگین و تیرچه بلوک و تیرچه کرومیت مازندران

بزرگترین و مجهزترین کارگاه تولیدی تیرچه و بلوک با مدیریت مهندس خاکپور

با مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع

مهندس محمد رضا خاکپور با مدارک کارشناسی از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید فراورده های بتنی آغاز کرده است.

گروه فنی و مهندسی خاکپور با ۱۲ سال سابقه کاری با پرسنل های زبده و ماهر در تلاش است تا محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این مجموعه آماده پذیرش هر گونه سفارش و خدمات دهی به مشتریان گرامی در سراسر استان مازندران می باشد.

تیرچه کرومیت چمستان

کارگاه مرکزی : آمل جاده اوجی آباد به سیاه کلا (جاده خانه دریا ) ابتدای روستای زرداب

دفتر فروش : آمل بلوار ولایت بین ولایت ۲۱ و ۲۳

تلف جهت سفارش : ۰۹۱۱۳۲۵۳۵۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۶۴

۰۱۱۴۴۸۵۷۰۹۴

تیرچه کرومیت چمستان

موقعیت مکانی کارگاه تیرچه کرومیت در چمستان

تیرچه کرومیت چمستان

یکی از استاندرادهای تولید تیرچه بتنی این است که در فضایی سرپوشیده تولید شود تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری شود تا تیرچه با بهترین کیفیت تولید شود.

تیرچه کرومیت چمستان

تیرچه کرومیت چمستان

تیرچه کرومیت چمستان

تیرچه کرومیت چیست ؟

تیرچه کرومیت نوعی تیرچه پیش ساخته فلزی مانند تیرچه سفالی فندوله ای و بتنی می باشد با این تفاوت که در بال تحتانی یا پاشنه تیرچه کرومیت به جای استفاده از ۲ عدد میلگرد و بتن از ورق فولادی ۳ یا ۴ میل و در بال فوقانی تیرچه کرومیت به جای ۱ عدد میلگرد از نبشی استفاده شده است. تیرچه کرومیت نسبت به تیرچه های پیش ساخته دیگر مانند تیرچه های سفالی و پیش تنیده دارای مزایایی به شرح زیر است :

تیرچه کرومیت در چمستان

  • عدم نیاز به جک و شمع بندی در زیر سقف

به دلیل خیز منفی که در زمان تولید تیرچه کرومیت به آن می دهند این تیرچه ها به صورت خود ایستا بوده و نیازی به شمع بندی در زیر سقف تیرچه کرومیت نمی باشد . در سقف های تیرچه بلوک سنتی در زمان بتن ریزی سقفها نیروی زیادی که بر روی سقف در حال بتن ریزی وارد می شود بوسیله شمع ها به سقف پایین منتقل شده و باعث تنش در بتن سقف پایین می شود . در مواردی هم دیده شده است که در هنگام بتن ریزی سقفی ، سقف طبقه پایین که هنوز بتن آن خشک نشده و جک آن نیز زود برداشته شده است فرو ریخته است .

تیرچه کرومیت در چمستان

  • امکان بتن ریزی چند سقف ساختمان

به دلیل خود ایستا بودن تیرچه های کرومیت و عدم نیاز به شمع بندی می توان چند سقف را در یک مرحله بتن ریزی نمود. بتن ریزی چند سقف با هم موجب حذف هزینه های کسر بتن ، ترانسفر تراک های حمل بتن و اجرت پیمانکاران اجرای سقف و پمپ بتن می گردد .

تیرچه کرومیت در چمستان

سقف کرومیت چیست؟

سقف کرومیت همانند سقف تیرچه بلوک معمولی است اما تیرچه هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت می باشند. ویژگی و مزایای این سقف، آن را به نمونه ای ایده آل برای اکثر کارهای ساختمانی تبدیل کرده است.

تیرچه کرومیت در چمستان

در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع سقف پرداخته شده است. در این جا به سراغ سقف کرومیت می رویم تا با ویژگی های آن بیش تر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

سقف کرومیت

سقف کرومیت نوعی سقف تیرچه بلوک است که برای ساخت آن از تیرچه فلزی با جان باز استفاده می شود. کرومیت در سازه های فولادی اجرا می شود و نوعی سقف جدید است که از استحکام و یکپارچگی بالا برخوردار می باشد. سقف کرومیت در مقایسه با سایر سقف ها از مزایای بیشتری برخوردار است، از این رو از آن در سازه های مختلف استفاده می شود.

تیرچه کرومیت در چمستان

با استفاده از تیرچه های کرومیت می توان چندین سقف را به طور همزمان بتن ریزی کرد و این کار از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. تیرچه های کرومیت دارای حالتی ایستاده هستند و نیازی به شمع بندی در زیر سقف ندارند.

تیرچه کرومیت در چمستان

این تیرچه ها به گونه ای طراحی شده اند که به تنهایی می توانند وزن بتن و قالب ها را تحمل کنند، از این رو پس از بتن ریزی، تیرچه های فولادی با بتن ترکیب و یکپارچه شده و بارهای وارد آمده به سقف را تحمل می نمایند. در کل این تیرچه ها از قابلیت تحمل بار قبل از گیرش بتن و پس از آن برخوردار هستند و می توانند تمام بارهای زنده و مرده را تحمل کنند.

تیرچه کرومیت چمستان

تیرچه کرومیت در چمستان

تیرچه کرومیت چمستانتیرچه کرومیت چمستانتیرچه کرومیت چمستان

ایزدشهر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است که در ۷ کیلومتری شرق نور و ۸ کیلومتری غرب محمودآباد واقع شده‌است. این شهر، در بخش مرکزی شهرستان نور در کنار دریای خزر قرار دارد.[۱]

جمعیت «ایزدشهر» در سال ۱۳۹۵، برابر با ۷٬۴۳۹ نفر گزارش شده‌است.[۲]

این شهر در سال ۱۳۸۴ خورشیدی از ادغام روستاهای بازارسر، ساروج‌محله و امیرآباد کناره از توابع دهستان ناتل کنار، بخش مرکزی شهرستان نور تشکیل شد.[۳] و نام خود را از شهرک ییلاقی تفریحی ایزدشهر که در سال ۱۳۵۴ توسط شاهپور غلامرضا پهلوی ساخته بود گرفت. شهرداری آن نیز در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ تأسیس شد.[۴]

محلات اصلی شهر، امیرآباد کناره بازارسر و سادات‌محله در قسمت شرقی و ساروج‌محله (سراج‌محله) در قسمت غربی و شرقی است.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر برابر با ۷٬۴۳۹ نفر جمعیت بوده‌است.[۲] مردم ایزدشهر به زبان مازندرانی و گویش کجوری سخن می گویند.

شناسه آگهی : 407602ff79c5220d

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3