خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

سایبان برقی چمستان

  • ارسال شده: ۱۲/۱۰/۱۳۹۹ ۱۷:۳۱
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
سایبان برقی چمستان

توضیحات بیشتر

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان | سایبان برقی چمستان فروش و نصب | سایبان برقی چمستان نصب بر روی پنجره و در بهای تراس و درب ورودی | سایبان برقی چمستان با بهترین کیفیت | سایبان برقی چمستان با کیفیت و زیبایی عالی | سایبان برقی چمستان بسیار شیک و با دوام

درباره گروه فنی مهندسی لطفی

گروه فنی مهندسی لطفی از سال ۱۳۸۵ تاکنون بعنوان یکی از پیشگامان صنعت ساختمان در بخش درب های اتوماتیک- حفاظ کرکره برقی – راه بند – دوربین مداربسته – سیستم های امنیتی – سایبان و سقف برقی زمینه ساز برقراری امنیت و آرامش بوده و کماکان زینت بخش پروژه های صنعتی و مسکونی می باشد. هسته اصلی این گارگروه فنی مهندسی ما با بهره گیری از دانش روز و کادری مجرب متشکل از مهندسین معماری و برق و الکترونیک بعنوان اولین کار گروه در زمینه اتوماسیون انواع درب و راهبند … در شمال کشور در استان مازندران مطرح بوده و خواهد بود.

سایبان برقی چمستان

اکنون گروه فنی مهندسی لطفی در دومین دهه‌ فعالیت خود رضایت مشتریان، نصب مهندسی، گارانتی حقیقی و استفاده از تکنسین‌های مجرب را به بدیهی‌ترین و اولین اصول کاری کار گروه فنی لطفی تبدیل کرده است. 

سایبان برقی چمستان

ما اعتقاد داریم که کار با کیفیت حق اولیه مشتری است و بر این اعتقاد پایبند مانده‌ایم. 
ما و همکاران ما در گروه فنی مهندسی لطفی راستی و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار داده و به آسایش خاطر شما می‌اندیشیم. برای ما فروش آغاز یک تعهد است.

شماره تماس : ۰۹۱۱۲۲۱۴۳۳۹ لطفی



سایبان برقی چمستان

اگر نسل اولیه سایبان‌ها با کمک چوب و یک گونی یا لایه پلاستیکی ساخته می‌شد، در حال حاضر سایبان برقی تبدیل به یک تکنولوژی جدید شده که برخی از شرکت‌ها آنها را به شکل عالی اجرا می‌کنند.

سایبان برقی چمستان

سایبان‌های برقی شامل استفاده از برخی تجهیزات خاص هستند که فرد می‌تواند به راحتی نحوه حرکت آنها را کنترل کرده و فضای مورد نظر خود را به دلخواه پوشش دهد. در واقع در این حالت شما یک سایبان ثابت ندارید، بلکه می‌توانید با توجه به وضعیت آفتاب یا شرایط بارندگی، تغییراتی در آن به وجود بیاورید.

سایبان برقی چمستان

از آنجایی که استفاده از سایبان برقی امروز به یک روال معمولی و رایج تبدیل شده، در این مطلب می‌خواهیم که این محصولات را به طور کامل بررسی کنیم و در مورد مزایای استفاده از آن و همچنین نحوه نصب آن بحث کنیم.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی یک سیستم با یک پوشش متحرک است که با کمک جریان الکتریکی کنترل می‌شود و می‌توان به دلخواه آن را به وضعیت‌های مختلف تغییر داد. از آنجایی که مدل‌های مختلفی از این محصولات در بازار موجود است، این تعریف ما تا حدود زیادی کلی بوده و همه آنها را شامل می‌شود.

سایبان برقی چمستان

در واقع ممکن است یک سایه بان به صورت تاشو باشد و برخی نیز به صورت چتری باز شوند.

در هر صورت این نیروی الکتریکی است که روند حرکتی آنها را کنترل می‌کند و فرد ممکن است از یک ریموت کنترل برای تغییر وضعیت آنها استفاده کند.

نکته بسیار مهمی که در سایبان برقی وجود دارد این است که برای همیشه ثابت نیستند و می‌توان با توجه به شرایط و وضعیت جوی آنها را تغییر داد. این یعنی بهترین انعطاف پذیری در گرفتن نور روزانه و جلوگیری از تأثیر بارش‌های فصلی.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چگونه عمل می‌کند؟

به احتمال زیاد بسیاری از شما هم با ریموت کنترل آشنایی دارند و هم می‌دانید که درب کنترلی پارکینگ‌ها به چه صورت عمل می‌کنند. نحوه عملکرد سایبان برقی تا حدود زیادی به همین سیستم مشابه است و در واقع اصول اولیه به کار رفته در آنها یکسان است.

سایبان برقی چمستان

اجرای سایبان برقی، از چند پروفیل آهنی و فلزی استفاده می‌شود که به کمک یراق آلات مختلف مانند لولا و جک‌های پنوماتیکی به یکدیگر متصل می‌شوند. در نهایت بر روی آنها یک لایه پوششی از جنس‌های مختلف قرار می‌گیرد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

سایبان برقی چمستان

حالت ابتدایی و اولیه سایبان، به صورت واضح و کاملاً پوششی بر روی محیط است. اما اگر فرد بخواهد که آن را جمع کند یا تغییری در وضعیت آن انجام دهد، به کمک ریموت کنترل می‌تواند سیستم حرکتی آن را فعال کرده و به دلخواه تغییراتی در آن به وجود بیاورد.

سایبان برقی چمستان

مثلاً ممکن است زاویه سایبان برقی را از حالت ۱۰ درجه به ۳۵ درجه تغییر دهد و یا سایبانهای چتری را به طور کامل باز کند.

در برخی موارد هم که تحت عنوان سایبان برقی اتوماتیک شناخته می‌شوند، از حسگرهای مخصوصی بر روی آن استفاده شده که قادر به تشخیص نور آفتاب و همچنین شرایط بارندگی هستند.

سایبان برقی چمستان

با توجه به تنظیمات این حسگرها، به هنگام تابش نور شدید یا به هنگام بارش باران و برف می‌تواند سیستم حرکتی سایه‌بان را فعال کرده و زمینه تغییر آن را فراهم می‌کنند.

سایبان برقی سرخرود

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

چرا سایبان برقی رویان

مواردی که تاکنون ذکر شد، کلیاتی در مورد این سایبان‌ها بودند که به شکل‌های مختلفی می‌توانند بر کسب و کار یا حتی بر وضعیت محل سکونت ما تأثیر داشته باشند. اما در اینجا می‌خواهیم بدانیم که چرا استفاده از این ابزارها مهم است؟ برخی از مزایای سایبان برقی عبارتند از:

سایبان برقی چمستان

• ایجاد پوشش کامل در برابر نور آفتاب و بارش باران و برف؛
• امکان اجرای پوشش سایه بان در رنگهای مختلف و با طرح‌های مختلف؛
• امکان اجرای سایبان در اندازه‌های مختلف تا عرض ۶ متر و قابلیت باز شوندگی تا ۳ متر؛
• وزن سبک به دلیل استفاده از آلومینیوم و یراق آلات مخصوص
• امکان تنظیم شیب سایبان از ۳۰ تا ۴۵ درجه؛
• استفاده از رنگ‌های الکترواستاتیک به منظور مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی؛

سایبان برقی چمستان

• معاونت بالای پوشش در برابر نور آفتاب و همچنین آب؛
• زیبایی و قابلیت فرم پذیری و انعطاف پذیری در طراحی؛
• استفاده از پارچه‌های با کیفیت برای پوشش در برابر نور آفتاب و بارش؛
• امکان چاپ طرح‌ها و الگوهای مختلف روی پوشش سقف؛
• فراهم آوردن امکان نصب سیستم‌های نورپردازی در سالن‌های بزرگ؛
• فراهم آمدن امکان نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی؛
• عدم نیاز به نیروی مکانیکی برای باز کردن سایبان؛
• استفاده از ریموت کنترل و جریان الکتریسیته برای باز و بسته کردن سایبان؛

سایبان برقی رویان

سایبان برقی رویان

محل استفاده از سایبان برقی چمستان

با توجه به تعریف و مزایایی که برای سایبان برقی گفته شد، به جرات می‌توان ادعا کرد که محدودیتی برای استفاده و نصب آنها در مکانهای مختلف وجود ندارد.

برای درک این موضوع فرض بگیرید که شما یک سیستم کاملاً متحرک و منعطف در اختیار دارید و می‌خواهید آن را در مکان‌های مختلف استفاده کنید. در واقع:

سایبان برقی چمستان

• شما هم قابلیت تغییر اندازه آنها را دارید،
• هم اندازه پروفیل‌ها را تغییر می‌دهید؛
• هم سیستم حرکتی را تغییر می‌دهید؛
• هم رنگ بندی محصول را با توجه به محیط تغییر می‌دهید؛
• هم امکان چاپ بر روی پوشش سایه بان را دارید؛
• هم از مقاومت آن در برابر نور آفتاب و سایر شرایط جوی مطمئن هستید.

سایبان برقی چمستان

پس عملاً محدودیتی در مورد محل استفاده از آنها وجود ندارد و می‌توانید از آنها در هر کدام از موارد زیر استفاده کنید:
• به عنوان سایبان در مغازه‌ها و سوپر مارکت ها؛
• به عنوان سایه بان و آلاچیق در ویلاها؛
• به عنوان پوشش و پارکینگ برای خودرو؛
• به عنوان سقف در تالارها و سالن‌های بزرگ؛
• به عنوان پوشش در رستوران‌های روباز؛
• به عنوان پارکینگ موقت در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

انواع سایبان برقی چمستان

با توجه به مواردی که گفته شد، احتمالاً تا حدود زیادی برای خرید سایبان برقی وسوسه شده‌اید. هنوز هم صبر کنید و می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید یک گزینه ایده آل و مناسب با توجه به وضعیت محل مورد نظر خود انتخاب کنید.

یکی از موارد مهمی که در رابطه با خرید این محصولات باید رعایت کنید، انتخاب نوع سایبان با توجه به محل استفاده از آن است.

سایبان برقی چمستان

خوشبختانه مدلهای مختلف و متنوعی از این محصولات در بازار موجود است، اما چند روش زیر در بین آنها تکرار بیشتری دارد:
سایبان برقی بازویی: این دسته از سایبان‌ها دارای دو بازو یا چند بازو در اطراف خود هستند که با کمک یراق آلات مانند لولا به بدنه اصلی وصل شده و امکان باز و بسته شدن آن را فراهم می‌کنند.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چتری: این سیستم بر روی یک محور مرکزی یا یک ستون بزرگ اجرا می‌شود و سیستم حرکتی آن با تسمه‌های فلزی و نوارها اجرا می‌شود. روند حرکتی بخش‌های مختلف این سایه بان کاملاً مانند چتر بوده و تفاوتی از لحاظ حرکتی ندارند.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی کرکره‌ای: باز و بسته شدن این دسته به طور کامل هم مانند درب‌های کرکره‌ای بوده و از پوشش‌های مناسب برای اجرای آنها استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت این سایبان ها این است که شرایط محیطی مانند نور آفتاب تاثیری بر روی پوشش نخواهد داشت.

سایبان برقی چمستان

سقف جمع شونده: این سقف‌ها تقریباً هم مانند سیستم کرکره‌ای هستند، با این تفاوت که چارچوب اصلی آنها به طور کامل بر روی سقف ثابت می‌ماند و تنها بخشی از آنها جمع شده و امکان استفاده از نور آفتاب را فراهم می‌کند.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی فول باکس: در این سیستم چارچوب و باکس سایه بان به طور کامل ثابت است و به هنگام حرکت تمامی چارچوب حرکت می‌کند. در واقع می‌توانید آن را به صورت یک سیستم یکپارچه در نظر بگیرید که با هم بالا و پایین می‌رود.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

نکات مهم در نصب سایبان برقی رویان

به همان اندازه‌ای که انتخاب سیستم مناسب برای سایبان برقی در اولویت قرار دارد، روند نصب آنها هم اهمیت ویژه‌ای دارد و کیفیت نهایی کار می‌کند. هرچه یک نصاب یا یک شرکت در اجرای سایبان مهارت بیشتری داشته باشد، طبیعتاً کیفیت نهایی کار آنها بالاتر بوده و می‌توان اطمینان داشت که سایه بان مورد نظر عکس العمل مناسبی در شرایط مختلف دارد.

سایبان برقی چمستان

پس اگر به فکر نصب سایبان برقی هستید موارد زیر را حتماً به خاطر داشته باشید:

جنس سایبان را مناسب با همان محل انتخاب کنید

شما اگر به آب و هوای ایران توجه کنید، شمال کشور بارانی و مرطوب، جنوب کشور گرم و اغلب شرجی، شرق کشور گرم و بیابانی و غرب کشور کوهستانی و غیر قابل پیش بینی. شهرهای بزرگ هوای آلوده دارند، شهرهای کوچک امکانات کمتری دارند، شرایط تبلیغات در هر کدام از آنها نیز متفاوت است. به نظر می‌رسد که این تفاوت‌ها حتی در انتخاب جنس پوشش سایه بان هم نقش دارد.

سایبان برقی چمستان

بنابراین اولین نکته‌ای که باید در اینجا به خاطر داشته باشید این است که جنس سایبان برقی را با توجه به محل مورد نظر خود انتخاب کنید. اگر آفتاب در منطقه شما زیاد است، لازم است از پوشش‌های مقاوم در برابر آفتاب استفاده کنید. همین وضعیت را در مورد سایر مناطق جغرافیایی و همچنین آلوده بودن هوا در نظر بگیرید.

سایبان برقی چمستان

حتماً از یراق مناسب استفاده کنید

یراق نقش مهمی در عملکرد سایبان برقی دارد و در واقع یکی از اصلی‌ترین قطعات اجرای این سیستم است. کیفیت یراق مشخص می‌کند که طول عمر آنها به چه صورت بوده و برای چه مدت زمانی می‌توانیم بر روی آنها حساب کنیم.

سایبان برقی چمستان

شما اگر در یکی از مناطق شمالی کشور زندگی می‌کنید، بدون شک تغییرات آب و هوایی به حدی زیاد هست که در طول روز چند بار سایبان را باز و بسته کنید.
اگر یراق استفاده شده کیفیت کافی نداشته باشد، بعد از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین حتی اگر مجبور شوید که مبلغ بیشتری بپردازید، باز هم سعی کنید که از یراق آلات استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

نوع سایبان را با توجه به کاربرد آن انتخاب کنید

در بندهای قبلی تنها به شش مورد از کاربردهای سایبان برقی اشاره کردیم، اما مطمئن باشید که کاربردهای آنها تا این حد محدود نیستند و امکان استفاده از آن در شرایط مختلف وجود دارد.

سایبان برقی چمستان

هر کدام از این کاربردها نیاز به یک نوع سایبان خاص دارد. اگر شما به دنبال اجرای یک پارکینگ موقتی باشید، تجهیزات انتخاب شده شما برای کسانی که به دنبال پارکینگ دائمی هستند یا می‌خواهند یک آلاچیق در حیاط ویلای خود داشته باشند کاملاً متفاوت است.

سایبان برقی چمستان

پس حتماً در مورد کاربرد سایبان برقی با شرکت نصاب آن صحبت کنید و از آنها بخواهید که بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

از یک شرکت معتبر بخواهید که سایبان را نصب کند

حقیقتاً پیدا کردن یک شرکت معتبر برای انجام پروژه‌های مختلف یک هنر بزرگ محسوب می‌شود. حتی اگر از منزل خود خارج نشوید و در اینترنت جستجو کنید، به حدی تعداد شرکت‌ها زیاد هست که احتمالاً دچار سردرگمی می‌شوید.

سایبان برقی چمستان

اینجاست که می‌فهمید که پیدا کردن یک شرکت معتبر در نصب سایبان برقی تا چه اندازه سخت است.
اما اگر به طرف دیگر ماجرا هم نگاه کنیم می‌بینیم که یک شرکت معتبر هیچ وقت از محصول بی کیفیت استفاده نمی‌کند و اعتبار چند ساله خود را زیر سؤال نمی‌برد.

سایبان برقی چمستان

باید اعتراف کنیم که انتخاب یک شرکت شناخته شده تأثیر مهمی در کیفیت سایه بان دارد و حتی می‌تواند طول عمر آن را نیز تحت تأثیر قرار دهد. راهکارهای مختلفی برای پیدا کردن یک شرکت شناخته شده وجود دارد که از تحقیق اینترنتی گرفته تا پرسش از کسانی که قبلاً از این محصولات استفاده کرده‌اند، راهکارهای مناسبی هستند.

سایبان برقی چمستان

سایبان برقی چمستان

قیمت سایبان برقی چمستان

قیمت سایبان برقی یکی از مواردی است که احتمالاً تا روز مذاکره با شرکت برای شما در ابهام است. البته این یک موضوع کاملاً طبیعی در بازار است که قیمت محصولات از قبل ثابت نبوده و تحت تأثیر شرایط اقتصادی قرار دارد.

سایبان برقی چمستان

بنابراین اگرچه ممکن است با یک شرکت تماس بگیرید و یک قیمت مشخص به شما بدهند، اما باز هم انتظار تغییر قیمت را داشته باشید.
به طور کلی قیمت سایبان برقی تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و این باعث می‌شود که با قیمت‌های متفاوتی مواجه شویم.
• سبک انتخاب شده برای پیاده سازی سایبان؛
• جنس پوشش سایه بان؛
• کیفیت پروفیل آلومینیوم و پروفیل فلزی؛
• سیستم الکتریکی بکار رفته در سایبان؛
• سیستم حرکتی؛
• دستمزد نصاب یا هزینه نصب سایبان.

شناسه آگهی : 2195feef362dfbb1

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3