خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

پودر بندکشی فریدونکنار

  • ارسال شده: ۱۴۰۰-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۹
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
پودر بندکشی فریدونکنار

توضیحات بیشتر

پودر بندکشی فریدونکنار

فروش و پخش عمده پودر بندکشی در فریدونکنار | پودر بند کشی آجر | پودر بند کی نانو | انواع پودر بندکشی سرامیک | پودر بندکشی خارجی | قیمت پودر بندکشی promex در فریدونکنار 

لطفا جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۰۱۱۴۴۱۵۰۵۸۱

۰۹۱۲۴۰۱۴۶۱۶

۰۹۱۹۹۰۴۴۳۳۹

مهندس هوژوری

دفتر مرکزی : مازندران سرخرود میدان معلم جنب پارک آجر نما زاو

پودر بندکشی آمل

پودر بندکشی فریدونکنار

روش صحیح خرید و استفاده از پودر بندکشی

امروزه برای بندکشی سطوح سرامیکی، از پودر بندکشی استفاده می‌شود.بندکشی کاشی و سرامیک ، یکی از ارکان مهم کاشی کاری کف و دیوارهاست که از نظر زیبایی و استحکام، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

پیش از این در روش‌های سنتی، برای این کار از مخلوط سیمان سفید و رنگ‌های پودری استفاده می‌شد که به دلیل عدم استحکام کافی، پس از مدتی باعث ترک خوردگی مرزها و به دلیل تغییر رنگ تدریجی، باعث از بین رفتن زیبایی کار می‌شد.

و ما در این مطلب، قصد داریم تا اطلاعات لازم جهت انتخاب درست، خرید پودر بندکشی و نحوه‌ی استفاده از  آن، را با شما در میان بگذاریم.

اگر به دنبال بهترین روش‌ها برای بندکشی ساختمان هستید و اگر در جستجوی تخصصی‌ترین محصولات این دسته می‌گردید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

پودر بندکشی چیست؟

پودر بندکشی، محصولی است که برپایه سیمان تولید می‌شود و در واقع، مخلوطی از سیمان، مواد پلیمری، مواد آلی، فیلرهای معدنی، رنگدانه‌ها و افزودنی‌های آبگریز است.

این محصول مخصوص بندکشی و درزبندی انواع سطوح پازلی مانند کاشی و سرامیک طراحی شده است و نسبت به روش‌های سنتی ملات سازی و بندکشی، برتری‌های ویژه‌ای دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از این محصول باعث اتصال قوی‌تر و استحکام بیشتر درزهای کاشی و سرامیک شده و خواص آبگریزی بسیار بیشتری در مقایسه با ملات‌های ساده ایجاد می‌کند.

داشتن اطلاعات کافی و آگاهی لازم درباره پودر بندکشی در هنگام خرید باعث می‌شود تا از مزایای بیشتر و تخصصی محصول (که در ادامه پیرامون آن‌ها صحبت می کنیم) بهره مند شوید.

پودر بندکشی چه کاربردهایی دارد؟

از این محصول می‌توان برای درزبندی و بندکشی انواع کاشی و سرامیک، سطوح موزاییک، انواع سنگ و بلوک‌های بتنی و تمامی سطوح تا عمق ۱۵ میلیمتر استفاده کرد.

با تحقیق و توسعه این محصول، اقدام به تولید پودرهای بندکشی تخصصی و باکیفیت برتر نموده‌ایم. هدف ما، ساخت محصولاتی با کیفیت بیشتر و کاربری متفاوت بوده است.

انواع پودر بندکشی آبگریز، متناسب با محیط‌هایی با کاربری مختلف بوده و با ویژگی های متمایز خود، می‌تواند مزایای ویژه و بیشتری برای ساختمان‌ها به ارمغان بیاورد.

مزایای استفاده از پودر بندکشی

استفاده از پودر بندکشی در مقایسه با ملات‌های قدیمی، مزایای بیشتری با خود به همراه دارد.

از جمله مزایایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، چسبندگی بسیار بالا،  استحکام بیشتر سطح، ثبات رنگ در طولانی مدت، عدم ترک خوردگی در گذر زمان، عدم نفوذ آب و رطوبت به زیر سطح، زیبایی بیشتر کار، راحتی بسیار بیشتر از نظر اجرایی، صرفه جویی در زمان پروژه، صرفه اقتصادی (برای کاشی با ابعاد ۱۵*۱۵ با بندهای ۳ میلیمتر، در هر متر مربع، حدود ۴۰۰ گرم پودر لازم است) تمیزی بیشتر کار و… است.

یکی از نکات مهم آن است که پیش از خرید پودر بندکشی، باید انواع آن را شناخته و با توجه به ویژگی‌های هرکدام، مناسب‌ترین نوع آن را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

معرفی انواع پودر بندکشی

آنچه تمام استادکاران و صنعت گران عرصه‌ی ساختمان باید بدانند، این است که برای آب بندی و بندکشی انواع سطوح، با توجه به کاربری فضا و ویژگی‌های آن، محصولات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از پودر مناسب، در هر مکان، باعث می‌شود تا از مزیت‌های بیشتر محصول بهره مند شده و در نهایت، کاری با کیفیت شایسته تحویل دهیم. انواع پودر بند کشی عبارتند از:

۱- پودر بندکشی ضد اسید

این محصول، جهت آب بندی فضای میان کاشی‌ها در فضاهای شیمیایی مانند آزمایشگاه‌های شیمیایی و مواد غذایی، واحد‌های صنعتی، کارگاه ها، کارخانه‌جات و در کل هرنوع فضایی که با مواد شیمیایی خورنده در ارتباط هستند، طراحی و تولید گردیده است.

استفاده از این محصول که در رنگ بندی‌های تیره تولید می‌شود، سبب افزایش زیبایی کار شده و در عین حال، باعث افزایش مقاومت شیمیایی سطح در برابر مواد با PH بالاتر از ۴ می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به آبگریزی بسیار بالای آن اشاره کرد که به جهت استفاده از مواد اختصاصی در ترکیب آن، مانع از نفوذ رطوبت به درون سطح می‌گردد.

ثبات رنگ در مدت زمان بالا و انعطاف بیشتر (که مانع از ترک خوردگی درزها در گذر زمان می‌شود) از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

۲- پودر بندکشی ضد باکتری

این محصول که به وسیله ی پلیمرهای سینتتیک بهبود یافته است، با عملکرد بالا و خاصیت آب گریزی بیشتر، جهت بندکشی انواع کاشی، سرامیک، گرانیت و سرامیک‌های شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بخاطر ترکیبات ویژه خود، مانع از نفوذ آلودگی به داخل ملات می‌گردد. برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی، محیط‌های مرطوب، استخرها، سرویس‌های بهداشتی، حمام و… مناسب است و بخاطر استفاده از رنگ دانه‌های اختصاصی در آن، امکان انتخاب رنگ در میان تنوع رنگی موجود، وجود دارد

بنابراین استفاده از رنگ مناسب، سبب افزایش زیبایی کار می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های پودر بندکشی ضد باکتری می‌توان به مقاومت آن در برابر شوک‌های حرارتی اشاره کرد.

همچنین جمع شدگی کمتر، انعطاف بیشتر، ثبات رنگ و سهولت در نظافت و تمیزی، همگی بخشی از مزایای استفاده از پودر بندکشی ضدباکتری است.

پودر بندکشی

پودر بندکشی

راهنمای استفاده از پودر بندکشی

برای استفاده ی بهتر از پودر بندکشی، نکاتی وجود دارد که هنگام کار باید به آن‌ها توجه داشت. رعایت این نکات باعث تمیزی و زیبایی بیشتر کار شده و بازدهی محصول مورد نظر را از لحاظ استحکام و کیفیت افزایش می‌دهد. برخی از نکات کاربردی به شرح زیر هستند:

پودر بندکشی فریدونکنار

۱) پیش از هرچیز، توجه داشته باشید که قبل از بندکشی، ملات یا چسب کاشی ، زیرکار کاملاً خشک شده باشد. بندکشی کاشی و سرامیک حداقل ۲۴ ساعت پس از نصب کاشی‌ها انجام می‌شود.

۲) فاصله بین کاشی‌ها باید خالی از گرد و غبار و کثیفی بوده و عمق آن نیز، دو سوم قطر کاشی باشد.

۳) بندکشی حتماً با استفاده از کاردک پلاستیکی انجام شود و اطمینان حاصل کنید که عمق بندها کاملاً پر می‌شود.

۴) برای ساخت ملات با غلظت مناسب، باید نسبت ۴۰ به ۶۰ آب و ملات را رعایت کنید. پودر بندکشی را به آرامی در آب حل کنید. این کار باعث انحلال راحت‌تر و بهتر ملات می‌شود.)

۵) پس از ساخت مخلوط همگن ملات، ۵ دقیقه به آن فرصت استراحت داده و سپس استفاده نمایید. و پیش از استفاده یک بار دیگر بطور مختصر آن را هم بزنید.

۶) هرچه سرعت هم زدن کمتر باشد، امکان ایجاد حباب در ملات کمتر خواهد بود.

۷) پیش از خشک شدن ملات بندکشی ، با اسفنج مرطوب روی سطح کار بکشید تا پستی و بلندی‌های اطراف بندها محو و کار یک دست شود.

۸) ریختن آب به آرامی بر روی سطح بندکشی شده طی ۴۸ ساعت پس از بندکشی، سبب اتصال بیشتر کاشی و ملات شده و استحکام و آب بندی بهتری را نتیجه می‌دهد.

۹) دمای مناسب جهت استفاده از پودر بندکشی، بین ۵ تا ۴۰ درجه ی سانتی گراد است.

۱۰) جهت افزایش خواص پودر بندکشی، مخلوط آن با رزین تقویت  توصیه می گردد.

پودر بندکشی فریدونکنار

استفاده از مصالح مناسب، نقش مهمی در کیفیت ساختمان ما خواهد داشت. با کسب آگاهی بیشتر درباره محصولات جدید، امکان استفاده هوشمندانه‌تر از آن‌ها برای شما وجود خواهد داشت و در نتیجه، کار نهایی سریعتر، تمیزتر و مقاوم‌تر خواهد بود.

استفاده از پودر بندکشی مناسب نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین در انتخاب و خرید آن، دقت عمل به خرج دهید.

نمایندگی فروش پودر بندکشی در مازندران | نماینده فروش پودر بندکشی در مازندران

پودر بندکشی آمل

پودر بندکشی

شناسه آگهی : 69160c1fbaf29a58

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

Sponsored Ads

  • Ad 5
  • Ad 3