خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

آژانس مسافرتی گلوگاه

  • ارسال شده: اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱ ۹:۴۱ ق.ظ
  • انقضاء: 9322 روز, 22 ساعت
آژانس مسافرتی گلوگاه

توضیحات بیشتر

آژانس مسافرتی گلوگاه

آژانس مسافرتی گلوگاه | بهترین آژانس مسافرتی | آژانس مسافرتی خارجی گلوگاه | آژانس مسافرتی داخلی | آژانس هواپیمایی | تور مسافرتی داخلی و خارجی در استان مازندران

آژانس مسافرتی گلوگاه

نام و نام خانوادگی:

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:

موبایل:

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس آپ:

آدرس:

 آژانس مسافرتی گلوگاه

آژانس مسافرتی گلوگاه

آژانس مسافرتی چیست؟

شاید بارها در روزنامه، مجله و یا اینترنت آگهی های زیادی درباره تورهای مختلفی دیده باشید که همیشه در این تبلیغ ها پای یک آژانس مسافرتی درمیان است، این روزها افزایش ساعات کار و گسترش زنگی شهری موجب بالا رفتن درآمد و قدرت خرید گردیده است که همین مسئله موجب شده اشتیاق مردم به سفر به خصوص سفرهای خارجی موجب افزایش تعداد آژانس های مسافرتی و رونق کار آنها گردیده است.

 آژانس مسافرتی گلوگاه

 

آژانس مسافرتی گلوگاه

با نزدیک شدن به تعطیلات بازار کار آژانس های مسافرتی نیز رونق بیشتری پیدا می کند به خصوص در دو ماه آخر سال که به تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم، آژانس های مسافرتی در واقع یکجور معامله ی سه سر سود با خود، مسافر و کشور مقصد را انجام می دهند. آنها با گرفتن یک جور تخفیف گروهی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور گردشگری در کشور مقصد شرایط را برای مشتری ها ایده آل می کنند و قیمت هزینه ها را برای مسافر کاهش می دهند، از سوی دیگر با وارد کردن تعداد زیادی توریست از کشور خود به کشور مقصد موجب بالا رفتن تعداد گردشگران و رونق یافتن صنعت توریسم در کشور مقصد می شوند که در نتیجه ی آن درآمدسرانه کشور مقصد بالا می رود. آژانس های مسافرتی درآمد بسیار بالایی کسب می کنند از این نظر نیز خود آنها سود بالایی می برند.

 آژانس مسافرتی گلوگاه

آژانس مسافرتی گلوگاه

حال شما اگر قصد سفر به یک مقصد دورر یا نزدیک را داشته باشید چه کار می کنید؟ یا یکدفعه ساک و چمدان خود را می بندید و به سمت مقصد حرکت میکنید و یا اینکه به دنبال یک آژانس مسافرتی خوب می گردید و با برنامه تور آن سفر می کنید، اگر راه دوم را انتخاب کردید باید یکسری نکات مهم در انتخاب آژانس مسافرتی را در نظر بگیرید به طور مثال سابقه ی کار این آژانس در برگزرای مختلف، تخصص آن خیلی از آژانس ها ممکن است چند تور از چند جای مختلف دنیا را ارائه دهند اما به طور تخصصی در یک شهر خاص در برگزاری تور  تخصص دارند به طور مثال آژانس مسافرتی ———– در برگزاری تورهای تایلند از تخصص خاصی برخوردار است اگرچه تورهایی چون هند، آفریقای جنوبی، ترکیه و … را نیز برگزار می کند.

 

آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی (انگلیسیTravel Agency) یا شرکت خدمات مسافرتی، به شرکتی اطلاق می‌شود که در زمینه ارائه خدمات گردشگری، جهانگردی و هواپیمایی به صورت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی و پیش‌فروش، فعالیت می‌نماید.

در ایران آژانس‌های مسافرتی بنا به نوع فعالیت خود از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دریافت می‌کنند و به نمایندگی از تأمین‌کنندگان، خدماتی چون اخذ ویزا، رزرو هتل و اماکن اقامتی، برگزاری تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی، فروش بلیت هواپیما، قطار، و کشتی، انجام امور بیمه مسافرتی، صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی و… ارائه می‌نماید.

شناسه آگهی : 46628873ba33af4

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر