خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

تاتو در گلوگاه

  • ارسال شده: اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ ۵:۲۱ ب.ظ
  • انقضاء: 9313 روز
تاتو در گلوگاه

توضیحات بیشتر

تاتو در گلوگاه

تاتو در گلوگاه | تاتو مردانه در گلوگاه | تاتو بدن | تاتو مردانه جدید | تاتو های معنی دار مردانه | طرح تاتو روي سينه مردانه | بهترین تاتو کار در گلوگاه | قیمت تاتو در گلوگاه | طرح تاتو مردانه روی دست

تاتو در گلوگاه

نام و نام خانوادگی:

موقعیت:مازندران

تلفن تماس:

موبایل:

وب سایت:

پست الکترونیکی:

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس آپ:

آدرس:

تاتو در گلوگاه

تاتو در گلوگاه

تتو مردانه و معرفی انواع طرح تتو مردانه

تتو مردانه

تتو مردانه،در گذشته مردم برای ثبت وقایعی که بر آنها گذشته است، از هنر تاتو استفاده می کرده اند. این امر به تدریج به فرهنگی تبدیل شد که به سایر ملل نیز سرایت کرد. امروزه در کلیه نقاط جهان از هنر تاتو استفاده می کنند.

 

بر همین اساس و به دلیل گستردگی این هنر در میان جوامع مختلف سبک های گوناگونی نیز پدید آمده است که به تناسب خلقیات و روحیات افراد هر کدام از آنها به کار برده می شود.

 

نکته ای که در این میان قابل ذکر است حضور مردان و زنان در این عرصه است که البته هدف ما در این مقاله بررسی سبک ها و انواع طرح تاتو مردانه است. طرح های که مردان معمولا استفاده می کنند دارای تنوع زیادی هستند که البته تعدادی از آنها دارای محبوبیت و مقبولیت بیشتری نسبت به بقیه هستند که در اینجا به آنها نگاهی خواهیم انداخت.

تاتو در گلوگاه

تاتو –تتو(خالکوبی) چیست؟

تاتو : قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو می نامیم. متداول ترین انواع رنگ تاتو، قهوه ای، رنگ تاتو مشکی و سبز هستند. انجام تاتو یا خالکوبی می تواند به دلیل یک رفتار فرقه ای و مذهبی و یا به خاطر زیبایی و یا جهت یک عقیده خاص و خیابانی باشد.

تاتو در گلوگاه

عوارض تاتو:

عوارض تاتو :براي تاتو (خالکوبی) كردن از سوزن هاي مخصوص استفاده مي شود و اين كار غير از درد فراوان ، خونريزي زيادي هم به همراه دارد . پس از تاتو کردن نيز رعايت نكردن بهداشت فردي ، مي تواند شخص را در معرض ابتلا به بيماري هاي خطرناكي قرار دهد از جمله:

تاتو

آلودگیهای خونی تاتو: اگر تجهیزاتی که برای ایجاد تاتو (تتو) استفاده می شود، به خون فردی بیمار آلوده باشد، شما در معرض تعدادی از بیماری های خطرناک خونی خواهید بود. مانند هپاتیت سی، هپاتیت بی، سل، HIV، و ویروسی که باعث ایدز می شود.

تاتو در گلوگاه

ـ اختلالات پوستی: ایجاد برآمدگی ها در اطراف جوهر تاتو (تتو) بخصوص اگر رنگ آن قرمز باشد. همینطور احتمال ایجاد زخم ها و التهابات شدید اگر مستعد آن باشید، زیاد خواهد بود.

ـ عفونت پوستی تاتو : تاتو (تتو) می تواند باعث عفونت های باکتریایی موضعی نیز شود. نشانه های معمول عفونت قرمزی، حرارت و تورم و خشکی که مانند چرک باشد.

تاتو

تاتو به عنوان راهي براي انتقال بيماري عفوني مانند هپاتيت B ، سيفليس، جذام، سل، سرطان پوست، psoriasis ،و يا حتي تغييرات رفتاري شناخته شده است. » .

انواع تاتو (خالکوبی)

انواع تاتو :تاتو انواع مختلف و كاربردهاي متنوعي دارد. مي توان از يك منظر تاتو را تنها روشي براي تزيين، نشان دادن وابستگي شخص به گروه يا عقيده اي خاص، تنوع طلبي، آرايش دائمي و… دانست؛ اما از منظري ديگر مي توان تاتو (تتو) را راهي براي پوشاندن و از بين بردن نقايص مختلف مانند نقايص مادرزادي يا اكتسابي دانست.

 

اگر چه در ايران تاتو كردن، حتي از نگاه يك روش درماني باز هم توسط پزشكان انجام نشده و يا بسيار به ندرت انجام مي شود، اما نمي توان منكر فوايد درماني تاتو براي افراد نيازمند شد.”

 

شناسه آگهی : 937627fa50ad512e

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر