خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

شیشه ریلی بالکن گلوگاه

  • ارسال شده: اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ ۶:۴۷ ق.ظ
  • انقضاء: 9295 روز, 19 ساعت
شیشه ریلی بالکن گلوگاه

توضیحات بیشتر

شیشه ریلی بالکن گلوگاه

شیشه ریلی بالکن گلوگاه | قیمت شیشه ریلی بالکن گلوگاه | شیشه بالکن ریلی | شیشه آکاردئونی بالکن در مازندران گلوگاه توسط تیم پنجره سازان ویلا تک انجام می پذیرد

شیشه ریلی بالکن گلوگاه

اجرای بالکن شیشه ای به صورت تخصصی و حرفه ای مجری بالکن شیشه ای تاشو در سراسر استان مازندران فروش شیشه بالکن ریلی همراه با تخفیف ویژه برای مشتریان جدید بالکن شیشه ای از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند. اجرای بالکن شیشه ای تاشو با ۵ سال ضمانت نامه کتبی شیشه بالکن ریلی را با قیمت منحصر به فرد از مجموعه ما خریداری کنید.

شیشه بالکن ریلی در گلوگاه (بالکن شیشه ای تاشو)

قیمتها بر اساس نوسان قیمت به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

بالکن ریلی گلوگاه

شیشه ریلی بالکن گلوگاه
گروه پنجره سازان ویلا تک بعنوان تنها مجموعه فعال در زمینه طراحی واجرای شیشه های ریلی(بالکن شیشه ای تاشو) با انجام پروژه پوشش بالکن،آلاچیق،استخر،گلخانه رستوران و… با شیشه های ریلی جمع شونده در استان مازندران

 با این طرح بسیار مدرن شما میتوانید فضاهای باز ساختمانتان را بصورت چهارفصل دراختیار خود داشته باشید.

 

سیستم شیشه بالکن ریلی یا بالکن شیشه ای تاشو با عایق بندی فوق العاده ونظافت آسان شیشه ها بهترین پیشنهاد برای افزایش مساحت ساختمان ودرعین حال جلوگیری ازاتلاف انرژی درفصول سرد سال میباشد.
گارانتی ما” ازمزایای دیگر انتخاب مجموعه ما میباشد.

بالکن ریلی گلوگاه

پنجره های دو جداره بالکنی همانطور که از اسمشان مشخص است برای فضاهای مربوط به بالکن و تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع بازشو این نوع پنجره ها به بصورت کشویی است. از جمله این مدل‌ها می‌توان به دو بازشو و همچنین یک ثابت و یک بازشو اشاره کرد. در این مدل از پنجره ها یراق آلات سرویسی و تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه توسط پنل تولید می‌شود.

 

ساخت پنجره شیشه دوجداره بالکنی از نوع سخت در سال ۱۹۶۰ در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب چوبی آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع پنجره شیشه دوجداره رونق روز افزون یافته است،سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت باز یافت پی وی سی بکار رفته در ساخت پنجره شیشه دوجداره، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد.

قیمت شیشه بالکن ریلی

سیستم های شیشه بالکن ریلی، بالکن شما را از باران، برف، باد، گرد و غبار و پرندگان دور نگاه داشته و به عنوان محافظی قوی برای سطوح داخلی و سازه های بالکن شما عمل خواهد کرد .این سیستم ها همچنین سبب کاهش سر و صدا و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

شیشه ریلی بالکن گلوگاه

شناسه آگهی : 5406264f20268469

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر