خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

 

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

  • ارسال شده: دی ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵ ب.ظ
  • انقضاء: 9192 روز, 18 ساعت
قیمت اسکای لایت در گلوگاه

توضیحات بیشتر

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

قیمت اسکای لایت در گلوگاه | قیمت اسکای لایت گلوگاه | سقف اسکای لایت | مجری اسکای لایت | قیمت سقف شیشه ای اسکای لایت | نمای اسکای لایت | انواع اسکای لایت

قیمت اسکای لایت در گلوگاه پنجره سازان وین تک مجری انواع سقف اسکای لایت

لطفا جهت دریافت استعلام قی مت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

خلاصه ای درباره نما و سقف اسکای لایت

سقف شیشه ای اسکای لایت، یک قالب بسیار زیبا از جنس شیشه می باشد. در عمل اجرای آن بسیار زیبا و صد البته مناسب با محیط زیست است. همان طور که از نام این نوع سقف ها می توان حدس زد، تأمین نور ساختمان هایی که دارای سقف شیشه ای اسکای لایت می باشند، توسط نور طبیعی آفتاب صورت می گیرد. به همین خاطر در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. استفاده از فلزات فولاد و آلومینیوم کمک میکند تا در برابر عبور گرما، سرما، رطوبت، صدا و هوا مقاوم بوده و نوعی عایق کامل محسوب شود.

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

اسکای لایت سقفی است که با استفاده از باز کردن بخشی از سقف و تبدیل آن به سقف شیشه ای و یا پلی کربنات به وجود می آید.

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

اسکای لایت

این سقف با توجه به نوع سلیقه ی مشتری، می تواند ثابت و یا متحرک باشد. در سقف های متحرک، علاوه بر استفاده از نور طبیعی می توان از هوای بیرون نیز استفاده کرد و هوای محل را از این طریق تغییر داد. از طرف دیگر باید گفت که هزینه ی سقف اسکای لایت متحرک از اسکای لایت ثابت بیشتر است.

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

اسکای لایت

سیستم سقف شیشه‌ای یا قیمت اسکای لایت در گلوگاه

اسکای ‌لایت یا سقف شیشه‌ای، سازه‌ای نورگذر است که در سقف ساختمان ‌ها به جای مصالح رایج اجرا شده و ضمن تامین زیبایی ساختمان، امکان بهره‌ مندی هر چه بیشتر بخش ‌های مرکزی ساختمان را از نور طبیعی فراهم می‌کند. روشنایی روز از طریق روشنایی آسمان و نیز از طریق تابش مستقیم خورشید تامین می‌شود. امروزه اسکای ‌لایت ‌ها به صورت وسیعی در تامین روشنایی روز برای ساختمان‌های مسکونی، عمومی و تجاری به کار برده می‌شوند.

قیمت اسکای لایت در گلوگاه

اسکای لایت

افزایش دریافت نور خورشید از طریق کاهش نیاز به مصرف نور مصنوعی، منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش قابل توجه هزینه ‌های ساختمان و کاستن از اثرات سوء زیست محیطی ناشی از تامین انرژی می‌شود. از طرف دیگر نشان داده شده که قرارگرفتن در معرض نور طبیعی منجر به افزایش بهره‌وری ساکنان ساختمان ‌های اداری شده و از این طریق نیز عامل موثری در کسب و کار محسوب می ‌شود.

شناسه آگهی : 55061dd88dcc37dd

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر